Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös se ole 470e soneralla 2 vuoden sitoutumisella? 2e/kk on tuo liittymä käyttämättömänä. Tosta voi sitten heittää vaikka sim kortin roskiin ja unlockkaa puhelimen. Paljon helpompaa kuin italiasta tilaaminen ja halvempaa...

Muijalle tuli tänään soneralta joku mainosvieti tyyliin: "etuasiakkaille rajoitettu erä iphoneja hintaan 420e, kuukausi maksut alk. 1.99e. Melkein joutuu jo ostaa tuolla hinnalla :)

Muijalle tuli tänään soneralta joku mainosvieti tyyliin: "etuasiakkaille rajoitettu erä iphoneja hintaan 420e, kuukausi maksut alk. 1.99e. Melkein joutuu jo ostaa tuolla hinnalla :)

Eli juurikin tuo 470e yhteensä :D Mutta kuten jo aiemmin sanoin niin en ole ite unlockannut 3G Iphonea. Olen vain lukenut että se mahdollista olisi...

Eikö tuo hinta ole aina ollut tuo?

Itse kun ostin, niin 8 gigan maksoi 420 ja minun 16 gigan 520.

Eikö tuo hinta ole aina ollut tuo?

Itse kun ostin, niin 8 gigan maksoi 420 ja minun 16 gigan 520.

Ai, no voi se olla.. En tiedä aikaisemmasta, kun nyt vasta ruennut seuraamaan noita hintoja.

Onko iPhonessa tuo muisti kiinteää, vai onko tuossa vaihdettava muistikortti?

Kertokaas te pidempään iphonea käyttäneet, että kuinka pystyy käyttämään yhtä iphone monessa itunesissa ilman, että tarvitsee alkamaan synkata luuria? Eli selkeitä ohjeita kaivattaisiin.

Olipa hankala operaatio saada työluuriksi Iphone, mutta tulihan se joulu sittenkin.

Mitä hyviä ilmaissovelluksia puhelimeen on saatavilla? Jostain syystä luottokortti ei toiminut.

Olipa hankala operaatio saada työluuriksi Iphone, mutta tulihan se joulu sittenkin.

Mitä hyviä ilmaissovelluksia puhelimeen on saatavilla? Jostain syystä luottokortti ei toiminut.
Katso apple storesta, esim. Top50 lista ilmais sovelluksista. Siellä on jo muutama käyttökelpoinen sovellus.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Käsittääkseni ilmaissovelluksiakaan et voi ladata ilman luottokorttia? Vai olenko aivan hakoteillä...

Noniin, kohta saadaan Soneran 3G iPhonekin pyörimään kaikilla liittymillä:

iPhonen ohjelmiston parissa alusta asti puuhaillut iPhone Dev Team -ryhmittymä on onnistunut vihdoin murtamaan iPhone 3G:n kantataajuuspiirin suojaukset. iPhonen PMB8878-kantataajuuspiiri käyttää Nucleus-käyttöjärjestelmää, ja Dev Team on onnistunut sujauttamaan siihen ohjelman, joka osaa näyttää mm. Nucleuksessa pyörivät prosessit. Kyseessä on merkittävä saavutus, sillä toisin sanoen Dev Team on päässyt käsiksi koko järjestelmän ytimeen, joka mahdollistaa iPhone 3G:n rautapuolen täydellisen hallinnan. Lähiaikoina onkin luvassa ohjelma, joka purkaa iPhone 3G:n lukitukset ja mahdollistaa puhelimen käyttämisen kaikkien operaattorien 3G-verkoissa.

lähde: http://plaza.fi/muropaketti/taskumu...nut-iphone-3gn-kantataajuuspiiriin-suojaukset

Miten kauan teillä kestää akku ns normikäytössä?

Akku kestää 4-5 päivää mun normikäytössä. Käyttöä siis about 5 tuntia.

Joo, mulla oli kanssa jatkuvalla syötöllä puhelin latauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom