Basso
Nalle
Ja vieläpä tyhmä kysymys mäkkivammaiselta:
Jos iLuurin ostaa, joudunko väkisin naimisiin jollain tavalla iTunesin kanssa?
Joooh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vieläpä tyhmä kysymys mäkkivammaiselta:
Jos iLuurin ostaa, joudunko väkisin naimisiin jollain tavalla iTunesin kanssa?
njaah. Mäkillä on omat helluntaiseuransa aina välillä jossa kertovat uusia tarinoita iJeesuksistaan ja applen toiminta perustuu hyvin pitkälti niihin iDiootti - hihhuleihin jotka mäkfanatismissaan levittää pisaratartuntana järjen tuhoavaa syöpäänsä muuhun väestöön kun lässyttävät mäkeistään.å
Hassua muuten on, että Applea syytetään usein "markkinointitempuista" ja "hypetyksestä". Todellisuudessa Apple käyttää markkinointiin vähemmän rahaa kuin pörssiyhtiöt keskimäärin ja tuotekehitykseen taas huomattavasti keskimääräistä enemmän. Hypetyksestä taas huolehtivat tyytyväiset käyttäjät ihan omasta halustaan. Tyhmempi voisi tuosta päätellä, että ne vehkeet ovat aika hyviä.
-maksaako vaivan ostaa iPhone ebaysta hieman halvempaan hintaan kiitos dollarin kurssin vai maksanko vain suosiolla muutaman kympin enemmän jollekin suomalaiselle huutonetissä?
etukäteen jo kiitos avusta avulialle.
App Storessahan on ilmaista kamaa vaikka kuinka paljon. Ja muutamalla eurolla saa jo vaikka mitä!Ois ihan nastaa jos sais jostain jotain sivustoa mistä saa tuota ilmaista iphoneen.. kun tossa ei oo ees yhtään peliä mukana :(
Mihinköhän sen laturin plugaat karjaluokassa, saako iPhonen ladattua jos töpselin työntää vieruskaverin nenään? Useimmissa loungeissa on pistokkeita, mutta yleensä niiden vieruspaikat menee ensimmäisenä. Monta kertaa vuodessa tulee puhelinta käytettyä intensiivisesti 12-24 tuntia ilman että on mahkuja päästä lataamaan akkua pistokkeesta. Tätä varten kannan paria vara-akkua messissä kun olen reissussa.Ei, vaan ihmettelen oletko kuullut latureista? ;)
Ainakin itseäni korpeaa tässä markkinointimallissa se, että ennenkuin olen itse saanut punnittua plussia/miinuksia jostain Applen tuotteen hankkimisesta, olen sen verran kyrpiintynyt joka paikassa yli äyräiden pursuavaan iFanien lesoamiseen, että periaatteesta ostan mitä tahansa muuta.Hypetyksestä taas huolehtivat tyytyväiset käyttäjät ihan omasta halustaan. Tyhmempi voisi tuosta päätellä, että ne vehkeet ovat aika hyviä.
Tai en minä tiedä, ehkä periaatteellinen anti-Apple-vittuilu on jotenkin siistiä.
lisäks mäkin markkinointi on ollut ainakin aikaisemmin "nn(kilpailija) on paska, mollataan sitä hehheh" - puheita, tosi siistii ja kypsää niinku tiäxä.
Mitään järkevää keskustelua laitteen ominaisuuksista on yleensä turha yrittää, kun mikä tahansa puute laitteessa on aina käyttäjän vika. Kukaan järkevä ihminen ei yksinkertaisesti voi tarvita kännykässä vara-akkua, parempaa kameraa, 3G:tä, GPS:ää, moniajoa, jne. jne. Ainakin itselleni tulee tästä ja jatkuvasta käytettävyyden korostamisesta mielikuva, että esim. iPhonea käyttävät ne, joilla rikkaampi toiminnallisuus ja käyttöliittymä menevät vaan yli hilseen.
Ettei se nokialaisen pää vain nyt nousisi sieltä puskasta ja huutaa "puhelin on paska kun minä ja minun kaverit haluavat vaihtaa akun". Juu, pysykää vain siellä pensaassa kiitos, iPhone on asettanut uudet kriteerit luurille ja se hiertää muita valmistajia ja näköjään myös tavallisia käyttäjiä.Miken kysymys kuului, että tekeekö kukaan näin. No ainakin minä teen ja tunnen kymmeniä ihmisiä jotka tekevät ihan samalla tavalla. IPhonessa ei akkua voi vaihtaa joten tyypillinen fanboy reaktio on työntää pää syvälle pensaaseen ja hokea siellä kädet korvilla että kukaan ei ikinä vaihda akkua puhelimeensa koska se on ihan turhaa.
.
Voisitko kertoa mikä on rikkaampi toiminnallisuus ja käyttöliittymä? Semmonen Nokian piirilevyinsinöörien suunnittelema kauhistus? Onko tuo vain hienolta kalskahtava kiertoilmaisu epäloogiselle valikkohelvetille?Ainakin itselleni tulee tästä ja jatkuvasta käytettävyyden korostamisesta mielikuva, että esim. iPhonea käyttävät ne, joilla rikkaampi toiminnallisuus ja käyttöliittymä menevät vaan yli hilseen.