Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tärkeintä on se, että on ihan vitun siistiä, eikö? Noi kaikki saa noksuun ilman mitään kytkykauppoja (ei ehkä vitun siistiä kosketusnäyttöä). Jotenkin tyypillistä Apple-fanaatikoille, että puutteet ohitetaan olan kohtautuksella ja tärkeintä on se, että on ihan vitun siisti puhelin/tietsikka whatevö. Ihan kivahan se on, että vitun siisti puhelin ja on siihen ihan vitun tyytyväinen, mutta itse en näillä hinnoilla ja ominaisuuksilla ostaisi iPhonea. En edes surffaa netissä millään puhelimella, vaan tietokoneella. Ainoa asia, mihin 3G-yhteyttä tarvitsisin, olisi se, että sitä kautta saisi langattomasti yhteyden nettiin kun sitä tarvii.
Kaikki eivät selvästi arvosta sellaista kirjoitusta, jossa virkkeet päätetään pisteisiin eikä pilkkuihin, joilla ikäänkuin jatketaan virkkeitä toisella lauseella, vaikka aihe on jo vaihtunut, millä lienee yhteys tähän jankutukseen iPhonen käyttöliittymästä, sillä itse osaan käyttää muunkinmerkkisiä puhelimia sujuvasti, ja löydän jopa sen pisteen näppäimistöstä, vaikka sen symbolia ei ole näppäimeen merkitty.
Kaikki eivät selvästi arvosta hyvää ja helppoa käyttöliittymää (piste lisätty). Suosittelen tutustumaan ja käyttämään iPhonea, ellet sitä ole jo tehnyt, muussa tapauksessa ihmettelen kommentteja asiasta johon ei ole tutustunut.
Näkisin tämän kyllä ihan luonnollisena vastareaktiona sille kauhealle hehkutukselle, hypetykselle ja fanitukselle, mitä innokkaimmat Applen tuotteiden käyttäjät/fanit saavat aikaan.Tämä on kyllä outo ilmiö tämä Apple-ahdistus.
Näätkö koskaan esim Pakkotoistolla pc-/win ketjuja, joissa Applen fanit tulisivat aukomaan päätänsä vaikka eivät edes aikoisi käyttää tuotetta? Kummallisesti Applen käyttäjät pysyvät Pakkotoistollakin muutamassa ketjussa ja ovat varsin tyytyväisiä ja jättävät rauhaan nuo pc-ketjut. Mutta jostain vitun syystä pc:n käyttäjät näkevät ihan älyttömän isona ongelmana Applen jo ihan käsitteenä. Aina pitää olla marisemassa vaikka ei koskaan aikoisi edes kokeilla sen tuotteita.Näkisin tämän kyllä ihan luonnollisena vastareaktiona sille kauhealle hehkutukselle, hypetykselle ja fanitukselle, mitä innokkaimmat Applen tuotteiden käyttäjät/fanit saavat aikaan.
Hopeisessa sanovat, että iTuunista löytyisi 2.0, mutta ei mulla ainakaan.
No eihän tässä ole samasta asiasta kyse. Kyllähän säkin menisit uskovaisten ketjuun "aukomaan päätäsi", jos siellä hehkutettaisiin jeesuksen uutta tulemista, vaikka et itse aikoisikaan uskoa moista huuhaata. :lol2:Näätkö koskaan esim Pakkotoistolla pc-/win ketjuja, joissa Applen fanit tulisivat aukomaan päätänsä vaikka eivät edes aikoisi käyttää tuotetta?
Juu, aamulla kiskasin uusimman.Onko sulla iitunessi päivitetty?
Näkisin tämän kyllä ihan luonnollisena vastareaktiona sille kauhealle hehkutukselle, hypetykselle ja fanitukselle, mitä innokkaimmat Applen tuotteiden käyttäjät/fanit saavat aikaan.
Hyvä hyvä!PwnageTool works with 2.0 upgraded 1st gen iPhones if they are activated or not.
Ja pointti oli mikä? Olen typerä kun käytän puhelinta offline-moodissa lentokoneessa kun teidänkin firman fiksut kaverit osaavat niin tehdä?