Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, pysykää vain siellä pensaassa kiitos, iPhone on asettanut uudet kriteerit luurille ja se hiertää muita valmistajia ja näköjään myös tavallisia käyttäjiä.
Siinä vain nauraa kun joku nokialainen selittää miten hänen tonnin kommarissa on parempi maili, LOL.
iLuuri versus Nokia emailissa
http://www.youtube.com/watch?v=HIjYAScc5U8
Juu, montako painallusta näet iPhonessa? 1. Kommarin hinnalla saa Macbookin :DMä väitän, että mun kommarissa toimii mailit helpommin. Ne tulee suoraan tuohon näyttöön ja senkun siitä avaa. Yksi painallus ja mailit on auki.
Synkkaa kalenterit yms. suoraan ilman kommervenkkejä.
Mutta se siitä. Ei oo tarkoitus aloittaa iPhone vs. noksu sotaa.
Olis videokamera niin laittaisin kuvaa, mutta kun ei oo ja puhelimella on hiukan vaikeaa kuvata :D.
Juu, montako painallusta näet iPhonessa? 1. Kommarin hinnalla saa Macbookin :D
voiko sillä soittaa? Sinällään hinta ei kiinnosta kun ei oo oma puhelin. Paljon kommarit maksaa 700€?Juu, montako painallusta näet iPhonessa? 1. Kommarin hinnalla saa Macbookin :D
Kommari on jo kämmentietokone, ei enää puhelin. Ominaisuudet hakkaa minkä tahansa puhelimen, mutta kommari ei edes mahdu farkkujen taskuun... :jahas:
Ainakin itselleni tulee tästä ja jatkuvasta käytettävyyden korostamisesta mielikuva, että esim. iPhonea käyttävät ne, joilla rikkaampi toiminnallisuus ja käyttöliittymä menevät vaan yli hilseen.
Mike en puhut nyt mailista, mutta N95 yhdistää laatikkoon parissa sekunnissa ja 160 merkin viestin näpyttää minuutissa joka on ainakin itselleni riittänyt kovissakin kiireissä. Suuri kosketusnäyttö totta kai tuo sitten oman juttunsa ohjelman käyttöön. Onhan muuten iPhonestakin tullut raporttia, että käyttis jumittelee jos tarpeeksi asentelee softia Appstroresta.
Minun arvaukseni on, että Android tulee olemaan kova tekijä, vaikka alku näyttikin hieman huonolta (http://www.youtube.com/watch?v=6rYozIZOgDk) Ja uskoisin, että Androidiin kyllä kopioidaan ansiokkaasti iPhonen käyttöliittymän parhaat ominaisuudet, mutta ei kuitenkaan jäädä pelkästään iPhonen kopioinnin asteelle. Symbianin tulevaisuus taitaa olla jossain Afrikassa myytävissä halpispuhelimissa.Linux-pohjaiset luurit tulevat todennäköisesti tarjoamaan vakavan haasteen (käyttöliittymä poislukien, siinä Apple on omaa luokkaansa), mutta Symbian ja Microsoft ovat pudonneet kelkasta ihan teknisestikin.
Kyllä tässäkin ketjussa saattaa olla joitain teekkareita tai ex-teekkareita, eri asia on, tietävätkö ne mitään :D Minulle rikas toiminnallisuus olisi sitä, että kännykässä olisi sellaisia ominaisuuksia, joista olisi minulle iloa. Esimerkiksi vaihdettava akku tai GPS eivät ole sellaisia, vaikkei niistä minulla haittaakaan olisi. Kun kävin kaupassa iPhonea kokeilemassa, niin sen Weather-sovellus on sellainen, josta minulle olisi iloa. Se on hyvin yksinkertainen sovellus, ja samat tiedon saisi selville tietokoneella tai kännykän webbiselaimella. Tuo vain tekee sääennustuksen katsomisen niin paljon helpommaksi, että tuskin muita vaihtoehtoja enää paljon käyttäisin.Peqino sanoi:Vielä yleisemmin tuosta "rikkaasta toiminnallisuudesta". En nyt jaksa etsiä linkkiä tähän hätään, mutta jostain juuri luin, että omppu on nykyisin yllättävän suosittu nimenomaan tekniikan alan yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa. Saman voi käydä omin silmin toteamassa Teknillisen korkeakoulun tietotekniikan osaston kuppilassa: mäkkiä näkyy teekkareiden sylissä paljon. Väittäisin, että ne tyypit ymmärtävät siitä "rikkaasta toiminnallisuudesta" enemmän kuin tämän ketjun osallistujat yhteensä.
Nokian E71 olisi heti itsellä jos iPhonea olisi. Painotan kyllä aika paljon emailia ja kolmannen osapuolen emaililla E61 oli aika hyvä masiina emailiin. Mutta kyllähän se todellisuus sitten iskee kun iPhonea on käyttänyt, muut luurit ovat auttamatta jälkeenjääneitä vekottimia. Kun multa edellinen iPhone pöllittiin, niin ei ole vituttanut sitten meinaan hetkeen niin kovasti, ostin uuden 12 tunnin päästä, jouduin sen ajan käyttämään Nokiaa ja huomasin siinä, että iPhone on kyllä aivan huippu mediavekotin.Mike, onko sun mielestä millään valmistajalla käyttökelpoista luuria vai onko iPhone ainoa käyttökelpoinen luuri?
Sattoiko kukaan katsomaan kuinka Sonera hypetti että 8 g malli tulee maksamaan Suomessa 1 euron? :PSattoiko kukaan katsomaan kuinka Steve hypetti että 8 g malli tulee maksamaan ympäri maailmaa 199 dollaria? :P
eli siis mitkä faktat? eli siis jobsin tekemisiin/puheisiin ei saa puuttua eikä niitä saa edes mainita jos niistä ei tykkää?Get the Facts.