DieHard
Banned
En mä tollasta tietenkää tarkottanu vaan ihan menu että minkälaisia ruoka-annoksia tai aterioita siinä pitäs syödä vai onko tää vhh niin idioottia touhua että vedetään yksittäisiä elintarvikkeita vaan naamaan tollai että nyt 300 grammaa whey jauhoa ja litra kermaa kiitos? :wtf: Väkisinki tulee aika kuvottava fiilis jos tommosta pitää vähäkää pidempään vetää.. Mistäs kuidut ja mainitsemasi antioksidantit?
Tätä ilmeisesti kaipasit ?
Tässä on sulle reseptejä, http://karppaus.info/resepti/
Nyrkkisääntöjä voidaan suurin piirtein pitää, että esim. päivällisellä on riittävästi lihaa ja paljon kasviksia. Loppu energiantarpeen voi täyttää sitten jollain ed. mainituista rasvalähteistä.
Mun mielestä on enemmäkin idioottia luulla, että vhh menee niinkuin mainitsit.
Todellakin tuon leivänhimon huomaa taas, kun on ollut 4 päivää ketogeenisella vaihteeksi.
Totta puhut!
Ihmeellistä vittuilua ja huutelua. Siihen päälle helvetisti hymiöitä ja quote-/linkkispämmiä niin jo on äkkiä hyvä ketju pilalla. Esimerkiksi Pii kirjoittaa samasta asiasta mutta helvetin paljon fiksummin. Tässä vaiheessa kannattaa varmaan ottaa vanha kunnon ignore-nappi käyttöön, jotta nämä vhh-ketjut pysyisivät lukukelpoisena.
Tulihan se sieltä, oikea nettikeskustelun suola! Otetaan asiat erilleen asiayhteyksistä!
Onneksi olkoon myös hyvin valikoivasta näöstä, kun löysit tälläisit lainauksia vaan minulta!
Mä en viitti alentua samaan käytökseen.
Löysin vihdoin ja viimein tuon ignorenapin ja ai kun sai ketjusta huomattavasti siistimmän pelkästään yhden henkilön tuonne lisäämällä
Juu, aika perus. Pois silmistä=pois mielestä. Tämä tyyli on tuttu myös vanhasta Neuvostoliitosta, saadaan yhtenäinen rintama kun vaan ignoorataan soraäänet!
Ainoa ongelma vaan, että ne asiat eivät sieltä kropasta häviä vaikka niitä kuinka paljon ignooraa! :D