Antivappu, jee vappu pian ohitse!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Normi-ilta, paitsi voi valvoa kun ei tarvi herätä aamulla kovin aikaisin. Puhelin voi häiritä duunin osalta kun Suomen vappu ei hirveästi kaikkia kansallisuuksia kiinnosta, mutta kotona ajattelin huomisen viettää. Vapun "juhlinta" ei voisi vähempää kiinnostaa.
Se toki on jokaisen oma asia ja valinta ja juhlinta samoin oikeus. Julkiörvellys ja pakkojuhlinta ja kadulle laattaaminen ja kuseminen ja sammuminen ja kaikkinainen julkisesti itsensä tyhmäksi tekeminen sen sijaan ovat universaalisti raivostuttavia asioita. Ne oikeasti häiritsee. Ei tietenkään ihmisten dokaaminen (kuten moni tuntuu asian täällä vääntävän), vaan sen yltiöpäistymisen mukanaan tuomat perinteiset lieveilmiöt.
Itseä tuo viinan juonti kiinnostaa nykypäivänä about yhtä paljon kuin nyppiä pihanurmikko paljaaksi pinseteillä korsi kerrallaan. Silti on aamulla hauska ajatella sitä absoluuttista määrää kansan riveistä, joka kärsii käsittämättömästä kanuunasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen pyrkinyt saavuttamaan tilanteen, jossa korkeintaan kerran kuussa vituttaa mennä duuniin, ja silloinkin vitutus johtuu muista kuin itse työhön, työpaikkaan tai työtovereihin liittyvästä syystä. Pitkä treenaamattomuus, syömättömyys tai darra ovat useimmin olleet näitä syitä.

Eli jos viikoittain vituttaa mennä töihin ja se työ on pysyvä olotila, niin vaihtoa kehiin.
toisinaan vituttaa kaikki työhön liittyvä.aikaisemmin työkaverit oli ihan jees mutta nyt suurin osa on alkanu vituttamaan.
jos tässä nyt kesälomaan asti sinnittelis ja kattelis sitten.
ongelmana on vaan se että mä en tunnu pääsevän mihinkään muualle (mistä sais ees sen verran kuukaudessa mitä nyt tulee tienattua)

tai ehkä se vitutus ei johdukaan työoloista,se vaan kanavoituu siitä kautta.niitä vitutuksen aiheita nimittäin riittää työn ulkopuoleltakin

tai ehkä se vitutus ei johdukaan työoloista,se vaan kanavoituu siitä kautta.niitä vitutuksen aiheita nimittäin riittää työn ulkopuoleltakin

Mä huomasin ainoinaan exex-duunipaikassa että johan se on kumma kun työ on ihan paskaa ja kaikki työkaverit lähentelee idioottia.

Näin jälkikäteen analysoituna pitää myöntää että olin tuolloin angstipaskiainen, jolle ei kelvannut mikään ja olin liian hyvä kaikkeen.

En tiedä mikä tässä vapussa erityisesti tänä vuonna ärsyttää, varmaan kun on näin hyvät kelit ja sen myötä kaikki urpot liikkeellä. Ja ehkä se teennäinen tekopirteä hyvää vappua - meininki, töissäkin kaikki oli ottamassa vähän "skumppaa" vapun kunniaksi ylioppilaslakki päässä...ai saatana kun olikin kiva fiilis!

Normi päivä oli myös mulla. Mitä nyt duunissa piti keikistellä skumppa/munkki tapahtumassa(n.30min.)

Vaikka huomena on vapaa, niin on morkkis kun valvoo. Aivolisäke ei tajua että saisi valvoa, koska on keskiviikko.

Normipäivä. Duunissa olin 13-21, hirvee möly kuului sisälle [duuni keskustassa] kun ihmisiä [90% teinejä] oli jo keskipäivästä asti liikenteessä kuin pipoa. Duuneihin ei vaikuttanut muuten kuin että oli hiljaisempaa ja rauhallinen meininki [eli saipa rauhassa katsella youtubesta videoita ilman että asiakkaat olisi jatkuvasti häirinneet ongelmillaan], mutta sitten taas ne keillä oli asiaa olivat suurimmaksi osaksi ottaneet hieman huikkaa. Huomenna sama homma eli duunia, parempi palkka kelpaa. Vapun huomasi lähinnä siitä että meillä oli simaa, munkkeja ja serpentiiniä töissä. Vähän ranccaa :worship: Jos dokailisin ja kävisin baareissa niin varmaan jotkut kotibileet olisi sitten THE juttu vapun aikaan, baareissa on vittumaista kaikkina erikoispäivinä kun ei siellä mahdu liikkumaan ja kaikki on normaalia enemmän lärvit, ei järin viihdyttävää.

Kaikista koomisinta vapussa on se edeltävänpäivän kauppojentukinta...1-2päivää ollaan vapaalla ja porukat ostaa ruokaa niinku ois joku vitun ydinsota alkamassa ja kellariin oltas menossa piiloon.

Meinasi hieman mennä hermot kun Prismaan menin toissa iltana...oikein taktisesti venytin lähtöä aina tuonne klo.20 saakka, jotta siellä olisi jo vähemmän asiakkaita.
Mutta vitunpaskat, paikkahan oli kuin Ahti-sillipurkki ja joka puolella kirkuvia pentuja ja vittuuntuneita vanhempia.
Jokainen säntäilee kuin olisi ensimmäistä kertaa kaupassa, ei helv:curs:
Välillä tuntui oikeasti että olen ainoa joka edes yrittää väistää vastaan tulijoita.

Kassajonossa oli "hauska" toisella korvalla kuunnella pientä perhettä joka oli menossa mökilleen yhdeksi päiväksi.Helvetinmoinen stressi oli siitä että pärjääkö ne kolme ihmistä siellä mökillään nyt varmasti sillä sapuskamäärällä mitä niillä oli.
Kärry oli ahdettu täyteen kaikkea paskaa ja se äiti tuntui puhuvan että "on kiva kun tälläisiä juhlia niin saa luvan kanssa herkutella".
Kuka vittu sille sen luvan on erikseen myöntäny?

Meinasin huomauttaen kysyä että kyseinen lupa on tainnut olla neiti Mursulla voimassa viimeiset 20v?
Oli meinaan kauhea valas. Siitä varmaan yksi perhe Afrikassa söisi vielä joululounastakin jos saisivat sen mätipussin laittaa vartaaseen.

Toinen asia mikä vituttaa minuakin on nämä "meinaatko juoda vappuna"-tyypit.
MIKÄ vittu siinä vapussa on niin ihmeellistä että pitäs just sillon juoda?Aivan sama kuin juhannus...huoh.
Minä juon sillon ku huvittaa, en sillon kun "muutkin juo". Mikään ei ole ärsyttävämää kun mennä baareihin silloin kun ne ovat aivan täpöjään täynnä.

Kyllä jämpti on näin, perkeles.

Täälläkös ne paremmat ihmiset saa ilmoittautua?

Muuttohommia tuli tehtyä ja tarkoitus oli vähän käydä kavereita morjestaas mut meni turhan myöhälle niin ei viittinyt lähinnä mennä taksitolppia kuormittamaan. Nooh, saapahan ehkä rempassa jotain aikaankin jotain huomenna. Suuttuukohan joku jos vähän porailen aamusta betoniseinää?

Ei oo kyl vappua tullu juhlittua vuosikausiin, oiskohan joskus 2001 viimeks. No otin eilen yhden bissen terassilla, yhden sisällä ja jekun jälkkäriks. Siinä oli vappu. Tänään sit puistoon piknikille mutta tuo örveltäminen jäi.

Jos ois PS3 niin pelaisin koko päivän :D

Mites kelit siellä. Täällä on ollut varmaan 20 astetta ja aurinkoo. Ihan jees vappusääksi.

Kivahan se oli töissä katella kun muut juo. Olisi kyllä tänä vuonna tehnyt itsekkin mieli ottaa..

//Niin joo muuttohommissa olin mäkin päivällä

Ilta meni kyllä yllättävän mukavasti. Kyläilin siskontytön kanssa mun kaverin luona. Ainoa pikku miinus, että rauhallisesta vapusta huolimatta, yöunet meni ihan vituiks. Enhän mä osannu nukkua ton pikkuihmisen vieressä, kun tuntu et koko ajan oli suurinpiirtein sen varpaat suussa, kun se käänty nukkuu poikittain. Homman kruunas koira, joka haukku ulko-ovella puol neljä ulospääsyä. Siitä lähtien oonkin sit ollu hereillä. Mut eihän siinä. Parempi näin, kun umpitunnelissa kadulla laattaillen.

:( :( :( :( :(:down: vituttaa urakalla just nyt, kiitos vappu, vittu

Vaput meni hieman ohi. Eilen oli normaali työpäivä, treenien ja kaupan kauttaa kotiin. Siinä sitten olinkin niin loppu, että nukadin sohvalle predator vs terminator 2 puolessavälissä. Heräsin klo 23.30 söin ja menin nukkumaan. Ihan kun vappua ei olisi ollut edes olemassa. :thumbs:

En jaksanut itsekään juhlia vappua tänä vuonna. Hieman tosin vitutti herätä kun kaverit soittelee puolen yön aikoihin, että tuleppas juhlimaan. Vitut lähden. :)

KOhta salile kun ensin aamupuurot vähä sulaa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom