Antivappu, jee vappu pian ohitse!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salilla tul käytyy tännään jalkoja rääkkäämässä ja vielä muutama tunti sitten ol tarkotus käyvä vähän kupilla paikallisessa.. Mut siitä ei tietenkään tullu mittään kun kyydin kanssa ol vähän probleemaa.

Eipähän oo huomenna heikkoo happee kehissä ja eipä menny rahaakaan..

Menihän tylsä päivä nopeesti:D töistä himaan 4 ja sen jälkeen menny tässä himassa koneella ja tn:ääressä hyvän ruoan parissa päivä yllättävän nopeesti:)

Jes, juurikin näin Miketsu.

Ps. En stressaa muiden dokaamisesta, kunhan eivät soittele päättömiä kännipuheluita kun teen duunia ;-))

...sitten ol tarkotus käyvä vähän kupilla paikallisessa...Mut siitä ei tietenkään tullu mittään kun kyydin kanssa ol vähän probleemaa...

Mihnä ristuksessa sä asut jos paikalliseen tarttee kyytiä???:eek:

Vappu on mennyt ihan hyvin. Kävin iltapäivällä salilla (tuli muuten uudet penkkienkat). Sitten hyvän ruoan, TV:n ja tässä koneen ääressä. Kävin kyllä äsken katsomassa kavereita kylillä mutta olivat niin kännissä että ei niitten kanssa jaksanut sitten ollenkaan.

Syrjäseudulla, varmaan. :lol2:

Vaan mikäs tossa. Mua ei haittais lainkaan, ettei paikalliseen pääsis kun autolla. Aina oon isoimmassa kylässä asunut, mutta aina oon halunnu pöndelle muuttaa. Ei ihan skutsiin, mut sillain sopivasti. Ois naapureita, mut myös peltoa ja mettää.

Mihnä ristuksessa sä asut jos paikalliseen tarttee kyytiä???:eek:

Toi on ehkä parasta. Meilläkin oli aikoinaan "paikallisiin" se toiseen suuntaan 15 km ja toiseen 21 km. Ja, ja kyllä sitä peltoa ja metsää riitti, järveä vaihtelun vuoksi myös. Kesällä tosin aina avasi kahdeksi kuukaudeksi auki se paikallinen kesäbaari ja sinne oli 5 km.:D

tulinpa just töistä,kyllä riitti kaljan ja siiderin ostajaa,ei jumalauta.eikö niitä saatana voi ostaa päivällä niin ei tarvitse kaikkien tunkea samaa aikaa kaupungin ainoaan kauppaan mikä on kuuden ja yheksän välillä auki.

kattosko leffan ja menis sitten vasta nuqquu vai meniskö suoraan nuqquu.huomenna kahteen töihin takaisin töihin.pitäs kyllä vaihtaa työpaikkaa sellaseen missä noita vitun luusereita ei tarvias joka päivä katella

Mä tuun pomppiin sinne rajalle jos se vaikka irtois mantereesta.

kaikki Tampereen kössit messiin

Rocky I katsottu pari tuntia sitten, nyt voisi vappupirskeitä jatkaa katsomalla Rocky II:en. "Win Rocky Win";)

miten paljon pitää töissä käymisen vituttaa että olisi mielenterveydellisesti järkevintä vaihtaa työpaikkaa?

nimimerkillä:'hämmentynyt85

Mä olen pyrkinyt saavuttamaan tilanteen, jossa korkeintaan kerran kuussa vituttaa mennä duuniin, ja silloinkin vitutus johtuu muista kuin itse työhön, työpaikkaan tai työtovereihin liittyvästä syystä. Pitkä treenaamattomuus, syömättömyys tai darra ovat useimmin olleet näitä syitä.

Eli jos viikoittain vituttaa mennä töihin ja se työ on pysyvä olotila, niin vaihtoa kehiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom