Antivappu, jee vappu pian ohitse!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sisko oli ostanut mulle kaks A pinttii, join ne.. baarissa meni 25 euroa josta miinus narikkamaksut sun muut ja yks kaveri heitti pari euroa että saan sen viimesen tuopin.. humalatila oli ihan suht vahva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen grillailtiin kaveriporukalla ja 2 lonkeroa tuli hörpittyä kyytipojaksi. Tänään reilun tunnin pyörälenkki aamutuimaan ja puolenpäivän aikoihin grillailua ja pihalla oleilua. Kohtapuoliin selkää treenaamaan salille, tuskin on ruuhka ainakaan..

Hirvee hulina kaupungilla kun tulin duuniin. Kadut oli täynnä porukkaa ja vappupallot lentelee ilmassa. Ihana päivä kyllä, ilma mitä parhain joten sen puolesta olis kyllä kiva olla vapaalla. Noh, palkka juoksee, minä en :)

Joo eilen tuli grillattua, saunottua ja juotua simaa. Yöllä töllötin änäriä ja nukuin aamulla pitkää, äsken kävin salilla.
Tänään jos vielä grillais, illalla pelais netissä pokeria ja harrastais hyvää seksiä itsensä kanssa. Ihan hyvä vappu. :)

Kaikista koomisinta vapussa on se edeltävänpäivän kauppojentukinta...1-2päivää ollaan vapaalla ja porukat ostaa ruokaa niinku ois joku vitun ydinsota alkamassa ja kellariin oltas menossa piiloon.
.

Niinpä.Minulle soitti äiti eilen neljän jälkeen iltapäivällä.Puhelinkeskustelu meni aikalailla näin:

"Äiti tässä.Tiijättehän te,että kaupat menee kuudelta kiinni?"

Minä:Juu.tiedetään...

Äiti:Onko teillä ruokaa jääkaapissa?

Minä:On

Äiti:Ostin juuri paketin prinssinakkeja,haluatteko te?

Minä:no eipä oikeestaan.Ei meillä nuita nakkeja tuu oikein syötyä.

Äiti:Ai ette halua?No minä kuitenkin nämä tuon illalla,kun käyn lenkillä.

Minä:no mutta ku...ja samalla äiti jo sanoi heipat ja katkaisi puhelun:)

Ei vois vähempää nämä pakolliset juopottelut kiinnostaa,kuten uusivuosi,vappu,pääsiäinen jne...Eilen olin töissä illan ja tänään aamun.Suoraan lähin tänään töistä rullaluistelee ja naureskelin terassilla istuskelijoille.

Ja entäs juhannus..Voi jee.myönnettäköön,että silloin minäkin yleensä juon,mutta olen baarissa molempina iltoina,kun amatöörit mökkeilee.99% ihmisistä on jo monta vkoa ennen juhannusta innoissaan,kun pääsevät mökille.Mitä hienoa siinä on?Ei vois mökkeilyt vähempää kiinnostaa:zzzz:

Ja sitten tehdään juhannustaikoja(mitä ne on?,ja eikö niitä voi tehdä vaikka elokuussa?)
Juhannusvasta(miten se eroaa jostain helmikuun vastasta?)
yötön yö pitää valvoa(eikö sitä yötä voi valvoa vaikka marraskuussa?)
lämmitetään juhannussauna(miten sekin eroaa normaalista saunasta?)

sellaista:rolleyes:

Edit:siis jos jäi epäselväksi,niin kyllä mulle alkoholi maistuu mutta en juo silloin kun on pakko vaan silloin kun siltä tuntuu.

Saatte kyllä syystä nauraa meille, jotka juhlivat juomalla vappua, kauhea darra aamulla:urjo:
Että pitikin mennä ottamaan pari liikaa, en ota kyllä pisaraakaan seuraavaan puoleen vuoteen.

no jos tahan vahan verailua heittas, niin vappu on ihan ok. Jossakin teranssilla muutama kalja, ja polkupyoralla jonkun kaverin mokille saunomaan ja syomaan.

Uusivuosi nyt on kaikista onnettomin, ja silloinkin pitas ryypata ?

Ja sitten tehdään juhannustaikoja(mitä ne on?,ja eikö niitä voi tehdä vaikka elokuussa?)
Juhannusvasta(miten se eroaa jostain helmikuun vastasta?)
yötön yö pitää valvoa(eikö sitä yötä voi valvoa vaikka marraskuussa?)
lämmitetään juhannussauna(miten sekin eroaa normaalista saunasta?)

Juhannus ei ole elokuussa, joten silloin ei voi tehdä juhannustaikoja.
Helmikuun vastassa voi olla hieman harvassa lehdet ;)
Yöttömän yön voi valvoa vain yöttömänä yönä. Voi toki valvoa myös marraskuussa, mutta silloin on yö.
Juhannussauna on juhannussauna, et kai sä perkele leivo synttärikakkuakaan ittelles muulloin kun synttäreinä.

;)

Paljonkohan säästyi fyffeä kun ei lähtenyt radalle?

Väkimäärään nähden ei ne baarit edes kovin täynnä ole. Tollanen sää, niin ketä kiinnostaa jossain tunkkasessa baarissa hihhuloida. Eipä toi lompakkoa syönny allekirjoittanutta paljonkaan enempää kuin normaali vloppu radalla. Ei baareja ja julkisia kulkuneuvoja lisätty runsaasti, niin jos vähänkin malttia niin taksimaksutkin säästyy. Ei paha loppupeleissä. Ja mitä ylipäänsä päivän järkevyteen tulee, niin joo turhahan se, mutta vuoden kovin ryyppypäivä kuitenkin, monille. Enemmänkin juhlisin vaikka vuoden vaihtumista.

Juhannus ei ole elokuussa, joten silloin ei voi tehdä juhannustaikoja.
Helmikuun vastassa voi olla hieman harvassa lehdet ;)
Yöttömän yön voi valvoa vain yöttömänä yönä. Voi toki valvoa myös marraskuussa, mutta silloin on yö.
Juhannussauna on juhannussauna, et kai sä perkele leivo synttärikakkuakaan ittelles muulloin kun synttäreinä.

;)

:hyvä:

Just heräsin.Vittu on paha olo. Mut jotenkin tuntuu et lihakset ois kasvanu eilisestä. Saatanan kireessä kunnossa. Johtuukohan viinasta.

Oikein mukavaa aikaa. Eilen töissä hävyttömällä liksalla ja tänään juoksee palkka siitä hyvästä että syön munkkeja ja juon simaa kotona. Treenaamassakin kävin...harmi että kurkku vähän kipeä...tai enemmänkin karhea. Juoppoja en kyllä jaksa kattella...onneksi ei tarvinnut yöllä herätä mihinkään epämääräiseen örvellykseen.

Vittu vappu on ohi, onneks ei oo ak-47, ois muuten saattanu tulla kiusaus lähteä kaatamaan haalari-ihmis-lokaa. Töissä vappuaatosta lähtien 23 tuntia, ovella:urjo:
Mut rahaa huomattavasti enemmän ku suojahaalariloalla :)

Varmaan ihan helvetisti! Tuntuu varmaan vuodessa jo tuo säästö! Aika persaukinen saa olla jos 15-30 euroo vuodessa on kovakin säästö! :worship:

En tiiä siusta, itellä opiskelijana tollanen ~300e säästö tuntuu oikein mukavasti.
Eli siis meiltähän maksaa taksi ~40e himaan kaupungilta. 2x Sellanen, 2x Ryyppäjäiset â 100e + nakkikiskasafkat niin tuo 300 on helposti alakanttiin.

Kävin siis molempina päivinä salilla, tänään lisää :rock:

Onneks toi turha juhla on ohi. Yhden kaljan join, kun olin kaverin luona grillaamassa. Yön olin ovella ja ihmettelin miten teinit osasivat juhlia nätisti. Tosi rauhallinen ilta vaikka väkeä oli paljon kuppilassa. Ei rähinän rähinää.

Helpolla pääsi ja ei krapulaa. Nyt töissä, illalla hakemaan prätkä + treenaamaan ja sitten vielä yöksi taas töihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom