• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

Anti-Aging ravinto ja elämäntyyli

Välttelisin ainakin alkoholia, sitten toinen, luonnollinen herääminen, ei kelloon. Ei tupakkaa. Urheilua jatkuvasti, mieluusti joka päivä. Testoa koneeseen vähintään korvausmäärä. Stressi minimiin.
Toimiskohan kasvuhorkka vielä tohon päälle, taitaa olla aikamoinen holy grail vanhemmalla iällä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Toimiskohan kasvuhorkka vielä tohon päälle, taitaa olla aikamoinen holy grail vanhemmalla iällä.
Ehdottomasti toimis, annostus sellaista max 2-4 yksikköä päivässä. Niinhän ne taitaa jenkeissä porukalle antaa.

Mun anti-aging mentaliteettiin kuuluu ainaki se, etten käyttäänny aikuismaisesti(käyttäjän määrittelemä termi), tai ylipäätänsä jollain tavalla, miten muut yrittää painostaa mua käyttääntyyn. Ton voi ymmärtää täysin väärin. Elämä on iha vitu liian pitkä sille, et näyttelee jtn mitä ei oo. Ite näyttelin ehkä hieman ekat 20+ vuotta, kunnes tulin järkiini. Kulmakivet omaksumassani tyylissä ovat:

A) en jätä tekemättä jtn vaan sen vuoks, koska ''oon liian vanha tähän''. Tiiän omanikäsiä ihmisiä jotka leikkii olevansa tosi ''varttuneita'', ja iän myötä viisastuneita. Ensinnäkään 3-kymppiset ei tiiä oikeesti elämästä ihan hirveesti, koska pahimmassa tapauksessa 33% elämästä vasta eletty. Anyway, noi ketä tunnen on muaki pahempia mieslapsia todellisuudessa, jotka vaan yrittää epätoivosesti vetää jtn roolia, koska yhteiskunta yms. painostaa. Heidän koko olemassaolo pyörii sen ympärillä mitä muut ajattelee heistä, ja halajavat respectiä näiltä. Ite en jaksa, syleilen omaa mieslapsimaisuuttani :giggle:, enkä ota keneltäkään neuvoja vastaan, miten elämä kuuluu elää. En muutu ryhmäpaineen vuoks, enkä noudata jonkun muun filosofiaa. Sillä meen mitä oon, hyvässä ja pahassa.

B) yritän välttää katkeruuden, henkisen läskeyden, & toivon menetyksen, jotka moneen iskee silminnähden kovaa ikääntyessä. Moni jopa pitää tätä jonain itsestäänselvyytenä, koska elämä on paskaa tjs. Elämä on ultimaattista kestävyysurheilua imo. Henkisesti & fyysisesti. Ajan hampaat on terävät, joten täytyy olla paksu iho :unsure:. Kyynistyminen, leipääntyminen, nihilismi, puhdas misantropia... ei näitä liian helppo oo välttää.

C) pysyn fyysisesti aktiivisena, skarppina, ja yritän välttää fyysiset vammat. Koitan syödä silleen suht terveellisesti. Nää nyt on heittämällä helpoimmat asiat toteuttaa. Ja 99% itestä kiinni.
Parahin pillulinko tää on omistettu sulle. Näistä sun jutuista saa sellasen kuvan et vaan piiloudut ton strong independent man maskin taakse. Vedät roolia koska et uskalla kohdata oman elämän syvimpiä ongelmakohtia. Sen sijaan et yrittäisit kehittyä ihmisenä lyöt liinat kiinni ja vaan toteat et tällanen mä oon ottakaa tai jättäkää. Not sexy

Parahin pillulinko tää on omistettu sulle. Näistä sun jutuista saa sellasen kuvan et vaan piiloudut ton strong independent man maskin taakse. Vedät roolia koska et uskalla kohdata oman elämän syvimpiä ongelmakohtia. Sen sijaan et yrittäisit kehittyä ihmisenä lyöt liinat kiinni ja vaan toteat et tällanen mä oon ottakaa tai jättäkää. Not sexy
Mielipide hyväksytty, mut ei ihan noin. Muutoksia täytyy tietenki tehä, ja pyrkiä kehittyyn, koska ihminen on täynnä vikoja, & heikkouksia. Pointti on se, että ne olis oikeesti tarpeellisia muutoksia, eikä esim. jonkun muun perseen nuolemista, jonkun muun maailmankuvan, ideaalien täyttämistä. Omat motiivit tehä asioita kandee kyseenalastaa välillä. Siinä oot osittain oikeessa, et tyydyn liian helposti elään monissa asioissa sellasessa suht turvallisessa tilassa, missä ei mennä eteenpäin, eikä juuri taakke. Epäonnistumisistahan se johtunee, traumoista. Jos tekisin uuden vuoden lupauksen, ni olis hyvin vaikee päättää onko se:

A) Oon vieläki suorapuheisempi ku aiemmin, ja tarkotan mitä sanon. Rehti peli, eikä tarvii arpoa jatkuvasti kaikkea ihme paskaa, lukea mieliä. MUN mielestä maailman kuuluis toimia näin, mut sehän tekis kaikesta aivan liian helppoa, & järkevää. Thus---> liikaa pyydetty. Ihmissuhde draamat kuormittaa ihan hulluna by default kuitenki. Mun toleranssi arpoa ihmisten kaa, ja katella sekoilua on kyl sellanen juttu mikä on alentunu massiivisesti vuosien varrella.

B) Koitan olla vähän kiltimpi, & nuolla vähän sitä vitun persettä. Mulle on aina sanonu kaikki, et mä en osaa olla neutraali. Neutraalius on hirveen tylsää, & nössöä. Täytyy olla ihan ulapalla aiheesta, jos ei oo kunnon mielipidettä johki suuntaan.

(y)

Suositut

Back
Ylös Bottom