Anti-Aging ravinto ja elämäntyyli

Oon joitakin yli 60 vuotiaita äärettömän kauniita naisia nähnyt. Jopa yhden yli 70-vuotiaan jonka kroppa oli sellaisessa kunnossa että lähes kaikki nuoremmat kalpenee - ja tämä ei ollut edes mikään sali-pirkko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanoo artikkelissa, että positiivisuus nuorentaa.

Mielestäni se lisää olennaisesti viehätysvoimaa. Sinänsä hyvä ulkonäkökään ei auta, jos "säteily on käänteistä".

Oon joitakin yli 60 vuotiaita äärettömän kauniita naisia nähnyt. Jopa yhden yli 70-vuotiaan jonka kroppa oli sellaisessa kunnossa että lähes kaikki nuoremmat kalpenee - ja tämä ei ollut edes mikään sali-pirkko.
Onhan tuo selvää että kovaa treenaus ja urheilu kuluttaa ja poltttaa rasvaa mm. kasvoista lähtee rasva joka saa naaman roikkumaan. Ei siihen anti-agin voiteet tehoa. Tanssia harrastavana näitä +50 vuotiaita hyvin säilyneitä daameja löytyy. Ei se ikä aina vanhenna vaan elämäntavat ja isona osan tottakai geenit taustalla miten ”vanhoista tarpeista” tehty.

Olikos jossain ihan sanottu minkämoisessa kalorivajeessa sitä lonkevitiä oikein saavutetaan?

Noissa artikkeleissa olisi ihan mielenkiinnosta nähdä myös sellainen kuva, missä lärviä ei ole piilotettu filttereillä ja meikillä. Mutta hyvä homma hänelle sitten. Aivan kuin tuon ikäinen nyt olisi mitenkään ikäloppu ylipäätäänkään

Kyllähän anti-aging -pyrkimysten keskeinen vaikutin monella lienee seksuaalisen viehätysvoiman säilyttäminen. Ja jo säilyttäminen (ilman lisäämistä) voi olla hyvin, sillä suhteutettuna moniin saman kalenteri-iän omaaviin status voi parantua muita loivemman (pidempään lähes huomaamattoman) alamäen kautta.

Viehätysvoiman lisäämisen kannalta olisi mielestäni vielä tärkeämpää huomioida, miltä näyttää sisältä ulos ja tehdä asialle jotain, jos se itseä motivoi. Pelkästään muiden takia itseä modifikoiminen ei tuo olemukseen sellaista eheyttä edustavaa itsensä kantamista, mikä voi attraktoida pintaa syvemmällä tasolla.

Kyllähän anti-aging -pyrkimysten keskeinen vaikutin monella lienee seksuaalisen viehätysvoiman säilyttäminen. Ja jo säilyttäminen (ilman lisäämistä) voi olla hyvin, sillä suhteutettuna moniin saman kalenteri-iän omaaviin status voi parantua muita loivemman (pidempään lähes huomaamattoman) alamäen kautta.

Viehätysvoiman lisäämisen kannalta olisi mielestäni vielä tärkeämpää huomioida, miltä näyttää sisältä ulos ja tehdä asialle jotain, jos se itseä motivoi. Pelkästään muiden takia itseä modifikoiminen ei tuo olemukseen sellaista eheyttä edustavaa itsensä kantamista, mikä voi attraktoida pintaa syvemmällä tasolla.
"Ei pitäis liikaa yrittää,
Et saisin jonkun itsestäni pitämään
Tiedän, mitä oon ja mitä teen
Ja jos sä sen näät et pysty ohi menemään
Ja kaikki voi joskus rikkoutuu
Mutta ainakin olin hetken ehjempi kuin moni muu"

Sannoo Elli Halloo ja kuussaa tuulloo

Hyvä ketjun aihe. Itse lukenut jonkin verran asiasta ja ravinnolla ja lisäravinteilla yrittänyt hidastaa kropan ja aivojen rusinoitumista. Pitää kirjoitella paremmalla ajalla tähän.
Kannattaa lukea typpioksidin (eng. nitric oxide) vaikutuksista. Se on kehon tuottama kaasu mukana kehon lähes jokaisessa fysiologisessa prosessissa. Tuotanto vähenee iän myötä. Joitakin typpioksidiboostereita on olemassa, mutta useat perustuvat L-arginiinii tai L-citrulliiniin ja ovat jokseenkin tehottomia. Löysin uudenlaisen, joka on paljon tehokkaampi: INO juoma. Tietysti se on ensisijaisesti ennen urheilusuoritusta nautittava juoma, mutta todella edistää terveyttä (ja täysin kofeiiniton). Suosittelen kokeilemaan: www.inofoodtech.se

Ikävä kyllä sivut ovat tällä hetkellä vain ruotsiksi joten joutuu vähän käyttämään kääntäjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom