No niin, täällä on nyt sitten Desire Z alla, luuri tuli 2 päivässä postiin joten hyvää toimintaa Saunikselta. Oon räplännyt tätä nyt monta päivää ja edelleen naurattaa ihan miten huikea joku puhelin vaan voi olla. Ylläri, että ero vanhaan nokialaiseen on aika iso :-D
Luuri on kerrassaan mahtava ja toimii nopeasti, enkä nyt tähän hätään oikein keksi mitään moitittavaa. Joissain arvosteluissa on haukuttu puhelimen painoa (180g) ja paksuutta, mutta musta kumpikaan ei ole häiritsevää. Kieltämättä puhelin on aika jämäkän tuntuinen, mutta koska se kulkee mulla laukussa, koko on aika yhdentekevä. Paino ja paksuus vois häiritä taskukannossa. Näppäimistö vaatii vähän totuttelua, mutta on mukava käyttää. En oo hirveästi käyttänyt onscreen-näppiksiä, mutta mieluummin valitsen tän fyysisen any day. Makuasioita tietysti, ja kaikkeen tottuu, mutta kuvittelisin että jos paljon kirjoittaa niin tää qwerty on parempi. Näppäimet tosin vois olla snadisti korkeammat, ja pitkillä kynsillä voi vaan unelmoida.
Z-saranaakin on arvosteltu, se on siistin näköinen ja hyvin toimiva, mutta kieltämättä vähän arab ja heikon oloinen. Toivottavasti kestää käytössä.
Tapatalk on kyllä huippu, eka maksullinen app jonka hankin. Moderointikin onnistuu. Facebook-app taas vaikuttaa ihan paskalta ja sitä käyttää mieluummin selaimen kautta. Skyfireä testasin, mutten oikein tykännyt; se alavalikko tuli koko ajan näkyviin häiritsevästi ja peitti puolet screenistä. Oon käyttänyt tota perusbrowseria, onko joku erityissyy miksi esim skyfire tai dolphin on teistä parempi?
Kamerasta täytyy sanoa, että flash toimii yllättävän hyvin ja on ihan huippu normikäytössä. Plussaa siitä, että ledillä saa valaistua myös videokuvaa pimeässä.
Onko nyt vielä joitain muita applicationeja joita ehdottomasti suositellaan?