Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä jopa ylivoimaisesti paras ohjelma. Aivan loistava tapa kirjoittaa, etenkin kun opettaa omat sanansa sille.SlideIT näppäimistöä millä kirjoittaminen on vielä mukavampaa
Onko kukaan verrannut Samsungin Swypeä ja tota SlideIT-ohjelmaa? SlideITiä tunnutaan kehuvan koko ajan, mutta omasta mielestä ainakin Swype on ihan hirveä paska, jolla ei vain voi kirjoittaa. Vai onko molemmat oikeastaan yhtä hyviä, ja se paskuus on ihan mun oma ongelma?Ehkä jopa ylivoimaisesti paras ohjelma. Aivan loistava tapa kirjoittaa, etenkin kun opettaa omat sanansa sille.
Juu, jos noista luureista on yhtään mihinkään niin tarjous on jo heti huikea. Tosin pelkästään laajakaistan takia voi joku tilata... pitää sitten Blade:n vaikka festariluurina. :DSaunalahdella aika muikea android (ZTE Blade) tarjous, 6.9€/kk - 24kk = Blade + rajoittamaton mobiililaajakaista...
Uskoisin ettei ole puhelinkohtainen ongelma, vaan operaattori. Tilaa Elisalta multimeeeeeeeeeeedia-asetukset niin luulisi rokkaavan...
Sun pitää syöttää ne oikeat portit yms. asetuksiin manuaalisesti.
Juu, jos noista luureista on yhtään mihinkään niin tarjous on jo heti huikea. Tosin pelkästään laajakaistan takia voi joku tilata... pitää sitten Blade:n vaikka festariluurina. :D
Onko kukaan verrannut Samsungin Swypeä ja tota SlideIT-ohjelmaa? SlideITiä tunnutaan kehuvan koko ajan, mutta omasta mielestä ainakin Swype on ihan hirveä paska, jolla ei vain voi kirjoittaa. Vai onko molemmat oikeastaan yhtä hyviä, ja se paskuus on ihan mun oma ongelma?
Kokeilin. Poistin. Yhtä paska se oli. Ei vaan sovi mulle. En löydä tosta mitään etua verrattuna tavalliseen.Itse testasin tuota swypeä mutta tuntui jotenkin vaikealta. Sitten koitin mielenkiinnosta slideit:ä ja pääsin heti kärryille kirjoittamisesta. Swypessähän Jos haluaa kaksi samaa kirjainta peräkkäin niin pitää tehdä joku ympyrä sen kirjaimen päällä? SlideITssä ei tarvitse. Kannattaa testata slideit:ä, Eihän siinä mitään menetä :D
Oikeasti, Saunalahden Blade tarjous on kyllä järjetön, luin siis tuon arvostelun. Ilmeisesti puhelin on oikeasti pätevä.Näyttäis siltä että tuo ZTE Blade on todellinen musta hevonen:
http://android.modaco.com/content/zte-blade-blade-modaco-com/318802/paul-reviews-the-orange-san-francisco/
http://www.androidpolice.com/2010/10/28/zte-blade-orange-san-francisco-review-two-thirds-of-a-nexus-one-for-one-third-the-price/
Ja siihen saa Froyonkin:
http://www.addictivetips.com/mobile/how-to-install-android-2-2-froyo-on-zte-blade-orange-san-francisco/
Mike taisi todeta että "using Tapatalk" -sigut tulisi poistaa. Tietenkin viesti oli vain tuolla Tapatalk ketjussa eli varmaan moni ei ole kuullut. Oliko se sitten virallinen pyyntö, vai kommentti, sen tietää vain yksi.Itse testasin tuota swypeä mutta tuntui jotenkin vaikealta. Sitten koitin mielenkiinnosta slideit:ä ja pääsin heti kärryille kirjoittamisesta. Swypessähän Jos haluaa kaksi samaa kirjainta peräkkäin niin pitää tehdä joku ympyrä sen kirjaimen päällä? SlideITssä ei tarvitse. Kannattaa testata slideit:ä, Eihän siinä mitään menetä :D
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Itse näen etuna että kirjoittaminen valehtelematta n. 3 kertaa nopeampaa. Vaikea arvioida, mutta vähintään tuplasti.Kokeilin. Poistin. Yhtä paska se oli. Ei vaan sovi mulle. En löydä tosta mitään etua verrattuna tavalliseen.
Sanonpa ihan vain vinkkinä, jos joillekin on epäselvää, että sen saa pois tapatalkin asetuksista. Ei tarvitse aina erikseen pyyhkiä sitä joka viestin lopusta.Aaa, empä ollu huomannutkaan tollaista kommentia Mikeltä. No olempahan nyt viisaampi, tänks.
Onko mitää suosituksia hyvästä?Ihan nopeaksihan tuonkin RCMixin saa kun vähän kellottaa, näyttäis joku saaneen ~2300 pointsia benchmarkissa.
Tuohon RCMixiin kannattaa muuten pistää ilmeisesti parempi kernel sisään, vakio kernelillä meinaa olla jähmeetä.
HD on sisällä.
Onko nyt siis niin että mulla ei ole radiota ollenkaan (full wipe -> HD rommi), ja onko kyseessä siis ihan radio radio vai mitä se tarkoittaa?