Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo, ilmeisesti vaan .zip SD:lle ja recoveryn kautta aivan kuten rom?

Kävin hakee tuon Bladen nyt käyttöön, kun noin kova tarjous oli ja puhelimen speksit kuiteskin mulle täysin riittävät. Tiukka odotus, että tulee vahvistus datapaketin voimassa olemisesta, niin pääsee testaan laitetta ihan netin kera. Valmiina oleva suojakalvo on sitä luokkaa, ettei voi paikallaan pitää ja takakuoren avaus tuntui pieneltä riskiltä vetää auki. Kertoillaa lisää, kun oppii vähä tätä käyttämään, kun edellistä kokemusta ei kosketusnäytöllisistä puhelimista ole =)

Joo täysin samanlailla. Mutta radioa asentaessa kannattaa antaa rauhassa sen asentaa, ei passaa mennä häsläämään tai voi mennä reisille.
Kyllä ton ROMminkin annoin ihan rauhassa asentua, vai mitä meinaat? :D

Miten tapahtuu palautus jos tuo radion asennus kosahtaa kesken kaiken? Rommin kanssa kuitenkin yksinkertainen nandroid restore.

EDIT: En tiedä pitääkö paikkaansa, mun kämpässä todella huono kuuluvuus muutenkin, mutta ihan kuin datayhteys olisi hitaampi nyt HD rommin jälkeen? Mitään radioita en ole vielä itse asentanut.

Kyllä ton ROMminkin annoin ihan rauhassa asentua, vai mitä meinaat? :D

Miten tapahtuu palautus jos tuo radion asennus kosahtaa kesken kaiken? Rommin kanssa kuitenkin yksinkertainen nandroid restore.

EDIT: En tiedä pitääkö paikkaansa, mun kämpässä todella huono kuuluvuus muutenkin, mutta ihan kuin datayhteys olisi hitaampi nyt HD rommin jälkeen? Mitään radioita en ole vielä itse asentanut.

En mitään meinaa,kunhan sanoin :D En tiedä miten käy jos tuon radion asennuksen ryssii, mutta ainakin monessa paikassa sanotaan että rauhassa asentaa se radio.

Itse sain tän nyt asennettua, vähän alkukankeutta ollu, ei oo meinannu kaikki toimia niinku pitää mutta eiköhän tuo tässä pikkuhiljaa

Ajoin muuten Quadrantin läpi. Alla siis tuo HD rommi perus Desiressä, tarkemmin RCMixHD. En ole laittanut erikseen mitään kerneliä.

Tulos 1481. Nice! Kyllä tää oikeasti tuntuukin paljo sulavammalta... katsotaan jos uskaltais heittää uutta kerneliä ja nostaa kelloja hieman. Ilmeisesti kellot jos menee vain vähän yli maksimin (luurikohtainen max?) niin luultavasti puhelin vain ooottaa.

Voitin sitten ZTE Bladen arvonnasta, että sellasta. Yeah! :)

katsotaan jos uskaltais heittää uutta kerneliä ja nostaa kelloja hieman. Ilmeisesti kellot jos menee vain vähän yli maksimin (luurikohtainen max?) niin luultavasti puhelin vain ooottaa.
Mä en oikein tajua tota kellojen nostamista. Varsinkaan jos luuri muuten toimii ihan jouhevasti. Onhan se tietysti kiva ottaa quadrantista hyvät pisteet ja leijua kavereille. Mutta ei sillä kyllä mitään muuten tee. Ei taida sellaisia ohjelmiakaan olla, jotka ei oikein vakiokelloilla pyöri. Ja akunkestollekin se tekee hallaa.

Mä en oikein tajua tota kellojen nostamista. Varsinkaan jos luuri muuten toimii ihan jouhevasti. Onhan se tietysti kiva ottaa quadrantista hyvät pisteet ja leijua kavereille. Mutta ei sillä kyllä mitään muuten tee. Ei taida sellaisia ohjelmiakaan olla, jotka ei oikein vakiokelloilla pyöri. Ja akunkestollekin se tekee hallaa.
Niin. Kunhan innostuin leikkimään, pientä nostoa vain ;)

Akunkestoa sen sijaan voi pitkittää muuten tuolla SetCPU, joten balanssi siinä kuitenkin on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt kellot 1113 ja vois antaa olla siinä.

5 Quandrantin keskiarvo 1594.
5 linpackin keskiarvo 34,44.

Jee.

Ajoin ton quadrantin kolme kertaa ja tulokset olivat 2134, 2092, ja 1884 ? Onko tämä siis jokin 3D-tehojen mittaus vai mitä osa-alueita tämä mittaa? Mietin vain, että onko tässä muka näin iso ero esim. tuohon Samsung Galaxy S:n ja perusdesireen.

edit. eli cpu, 3d ja i/o... okei... google :jahas:

HD ilmeisesti? Aika retee :D

Siis, siinä on monenlaista testiä. 3D, laskenta, sekä myös komentojen määrä per aika ym.

HD ilmeisesti? Aika retee :D

Siis, siinä on monenlaista testiä. 3D, laskenta, sekä myös komentojen määrä per aika ym.

Joo, siis HD. Mutta onko siis tollasella n. 2k lukemalla jotain käytännön merkitystä (siis hyötyä sovelluksissa tms.) ? Tossa vertailussahan oli myös vain androideja, eli eipä noista muista luureista sitten tiedä.

Niin. Voi olla käytännön hyötyä ja välillä ei. Varmasti jokin softa (kuten vaikka floating images) voi käyttää aika paljonkin tehoa, ja silloin HD:n tasoinen prossu on omiaan. Eikä noi nettisivujen vieritykset välttis kovin kevyitä ole.

Juu kuulin kans. Mikä tuo Data2SD oikein on? EDIT: Tossahan iso thread tuosta, I/O parannus on myös käytännössä todella kova juttu. SSD:thän juuri tuolla vie normi kovoja kirjoitus/lukunopeuksien lisäksi. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=852219

Itellä kiinnostais kanssa, mutta ainakin kun äkkiä kattoo niin kova aika iso homma alkaa vääntämään :D Eikä kyllä nyt muutenkaan oo aikaa ruveta noin paljoa säätämäään, katselee sitten jonain päivänä. Tulis joku Click-2-Data2SD niin tekisin heti :D

Juu, en itse kans viitti enempää säätää nyt. Sain jo niin huikean eron vakio Desireen tähän mennessä tehdyillä muutoksilla että on vieläkin parempi puhelin.

Eli nyt tehtynä vasta root, HD rom, ja kellotus 1136 Mhz. Tuo on valovuosia edellä vakio Desiren virallista 2.2:sta.

Eli nyt hyvä mennä tällä, ja ensi vuoden puolella vääntää lisää.

Juu, en itse kans viitti enempää säätää nyt. Sain jo niin huikean eron vakio Desireen tähän mennessä tehdyillä muutoksilla että on vieläkin parempi puhelin.

Eli nyt tehtynä vasta root, HD rom, ja kellotus 1136 Mhz. Tuo on valovuosia edellä vakio Desiren virallista 2.2:sta.

Eli nyt hyvä mennä tällä, ja ensi vuoden puolella vääntää lisää.

En tiedä ootko vielä hoksannu tämmöstä Online Kitcheniä millä voi tehdä oman teeman puhelimeen. Itse ainakin diggailen tuosta Super circle akunlataus merkistä. Paljon enemmän antaa tietoa akun tilasta ku tuo vakio patteri.

Edit: Linkkihän se jäi: http://circle.glx.nl/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom