Pysyppäs Slikki aisoissas, mä olin ekana ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä tasoinen data sulla, tai mihin se pääsee? Mietin vain että itse saan parhaimmillaan ~4,5MB liittymän tasoa, eli reilu 400KB/s... onko mobiili sitten muuten liian heikko linja.Skypekin toimii nyt galaxylla kun on froyo sisässä, tosin kunnolla vain wifin yli. Huikea äänenlaatu, vituttaa entistä enemmän gsm-laatuinen ääni.
Minkä tasoinen data sulla, tai mihin se pääsee? Mietin vain että itse saan parhaimmillaan ~4,5MB liittymän tasoa, eli reilu 400KB/s... onko mobiili sitten muuten liian heikko linja.
Se on kyllä hassu, miten kirkas ääni on esim. Skypessä kun vertaa perinteiseen puheluun...
Sanoisin että Desire HD tai Desire Z, valitse haluatko näppiksen vai et. Jos Galaxya pidät vaihtoehtona, niin sitten myös Desire 1.0 mukaan. Tuntuma on Desiressä minun mielestä parempi kuin Galaxyssa. Galaxy on mun mielestä aika heiveröisen oloinen vrt. Desire.Perkele, kun kummittelee uusi puhelin mielessä. Desire, desire z, samsung galaxy, desire hd, joka noista vois napostella. Ifag ei nappaa.
Samsung galaxy vs. desire hd/z, mielipiteitä?
Etsi Marketista käsiin tämä jos ei ole Appbrainia: http://www.appbrain.com/app/speedtest-net-speed-test/org.zwanoo.android.speedtestOiskohan siihen tarkoitukseen btw jotain kätevää appia?
Miksi?Sanoisin että Desire HD tai Desire Z, valitse haluatko näppiksen vai et. Jos Galaxya pidät vaihtoehtona, niin sitten myös Desire 1.0 mukaan.
Perkele, kun kummittelee uusi puhelin mielessä. Desire, desire z, samsung galaxy, desire hd, joka noista vois napostella. Ifag ei nappaa.
Samsung galaxy vs. desire hd/z, mielipiteitä?
Siksi että Desire 1.0 on saman veroinen ellei parempi. En ainakaan Galaxya pistäis noiden kahden uuden HTC:n rinnalle.Miksi?
Mitä ite aiheeseen tulee, jos käytät Winsu navigointia niin älä ota Samsungia. GPS-paikannus on liian satunnaisesti toimiva.
On tulossa, se varmistettiin. http://blog.androidsuomi.fi/2010/12/nexus-s-suomeen-vahvistettu/Onkohan Nexus S tulossa Suomeen? Jos galaxy kiinnostaa niin siinä tapauksessa odoittaisin itse nexusta ja ostaisin sen, käytännössä paranneltu versio galaxystä ja uusimmalla androidin versiolla, jota ei välttämättä tule galaxylle koskaan.
Kohan mietin. Eka Desire hävis vähän joka osa-alueella Galaxylle, mikä on ymmärrettävää kun kyseessä on 4 kuukautta vanhempi puhelin. Lisäksi ekassa Desiressä on pikkuisempi näyttö. Sitten on toi Desire Z, joka on ilmeisesti hitaampi versio ekasta Desirestä mutta fyysisellä qwertyllä? Nähdäkseni siinä on myös näistä laitteista ainoa suoritin, jonka teho ei tule riittämään Android 3:lle.Siksi että Desire 1.0 on saman veroinen ellei parempi. En ainakaan Galaxya pistäis noiden kahden uuden HTC:n rinnalle.
Itse odottaisin vuodenvaihteen yli. Monelta valmistajalta on tulossa isoilla näytöillä varustettuja dualcore puhelimia markkinoille. Ja eiköhän HTC:kin julkista oman dualcore-suoritttemalla varustetun puhelimensa kohta.Prkl että tekis mieli vaihtaa tää 4 (vai jo 5kk) vanha desire tuohon hd-versioon, kun sitä oon elisan puljussa käynyt pari kertaa näppäilemässä. Mitähän tosta käytettynä porukka maksais? Muutama ihan olematon hiusnaarmu näytössä, muuten oikeastaan moitteeton.
Itse odottaisin vuodenvaihteen yli. Monelta valmistajalta on tulossa isoilla näytöillä varustettuja dualcore puhelimia markkinoille. Ja eiköhän HTC:kin julkista oman dualcore-suoritttemalla varustetun puhelimensa kohta.
Njoo, anteeksi pikainen tuomio. Joissain arvosteluissa on kehuttu Desireä paremmaksi out-of-the-box ilman virittelyitä mm. UI:n ym. kanssa, mutta kun nyt katsoin specsejä ja side-by-side vertailua niin kyllä niiden puolesta Galaxy S voittaa. Toki monesti Galaxy S valittu paremmaksi. Itselle jäi vaan niin huono tuntuma luurista, lähinnä fyysinen tuntuma heikko omasta mielestä Desireen.Miksi eka Desire (tai 1.0, mistä tuo sitten tuleekaan) on saman veroinen tai parempi?
Prkl että tekis mieli vaihtaa tää 4 (vai jo 5kk) vanha desire tuohon hd-versioon, kun sitä oon elisan puljussa käynyt pari kertaa näppäilemässä. Mitähän tosta käytettynä porukka maksais? Muutama ihan olematon hiusnaarmu näytössä, muuten oikeastaan moitteeton.
Sanoisin samaa, en vaihtaisi enää perus Desirestä, etenkin kun olen sen rootannut ja HD:n softan ajanut sisään... puhelin on todella ripeä, ja kuitenkin jokusen kuukauden kuluttua voisi toivoa uutisia HTC:n dual-core luureista. Siihen asti Desire 1.0 on edelleen todella hyvä puhelin ja helposti high-end.Itse odottaisin vuodenvaihteen yli. Monelta valmistajalta on tulossa isoilla näytöillä varustettuja dualcore puhelimia markkinoille. Ja eiköhän HTC:kin julkista oman dualcore-suoritttemalla varustetun puhelimensa kohta.
Joo, se on muovisen tuntuinen natku kilpailijoihin verrattuna, siitä ei pääse mihinkään. Tosin jos kaipaa jämäkän oloista puhelinta niin Desire Z on kanssa vähän ristiriitainen tapaus. Se on semmoinen paksu, tukevan oloinen jötikkä kunnes näppäimistön avaa. Se sarana ei vakuuta.Itselle jäi vaan niin huono tuntuma luurista, lähinnä fyysinen tuntuma heikko omasta mielestä Desireen.