Android - puhelimet ja softat

uploadfromtaptalk1351934354634.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy kyllä sanoa, että on perkeleen hieno!

Vähän ittee ärsyttää toi toinen rivi tossa noita ohjelmia, mutta siinä on facebookit, whatsappit, tapatalkit jne, niin niitä on vähän pakko pitää tossa, kun on jatkuvassa käytössä. Helpompi, että kaikki on tossa yhdellä ruudulla, kun että heittelis niitä kakkossivuille. Toinen vaihtoehto olis, että tekis näkymättömän kansion johkin ja survois ne sinne. Ylhäältä ton toolbarinkin otin ensin pois, mutta oon tottuut käyttään sitä jatkuvasti, niin oli liian vaikeeta.

Vaikka tämä kuva olikin jo toisessa ketjussa, pistetään nykyinen kokoonpano tännekkin:

11205169.jpg

Käytössä siis ICS-rom sekä apex launcher pro.

Vähän ittee ärsyttää toi toinen rivi tossa noita ohjelmia, mutta siinä on facebookit, whatsappit, tapatalkit jne, niin niitä on vähän pakko pitää tossa, kun on jatkuvassa käytössä. Helpompi, että kaikki on tossa yhdellä ruudulla, kun että heittelis niitä kakkossivuille. Toinen vaihtoehto olis, että tekis näkymättömän kansion johkin ja survois ne sinne. Ylhäältä ton toolbarinkin otin ensin pois, mutta oon tottuut käyttään sitä jatkuvasti, niin oli liian vaikeeta.
Raahaa tonne dock ikonien päälle ja niistä tulee kansio? Toki vaatii 2 click avata softa, mutta työpöytä siistiytyy. Siihen tulee toki ikoniksi se Apex Launcher default folder tausta ikonit "stäkätty" siinä päällä, mutta noi voi muuttaa pitämällä sit päällä pohjassa sormee ja edit. Sit klikkaa sitä tausta ikonia.

Vaikka tämä kuva olikin jo toisessa ketjussa, pistetään nykyinen kokoonpano tännekkin:
Pistä linkkiä noihin kuvakkeisiin. Koitin etsiä ja etsiä sillä squarewhitella mutta ei löytyny just noita. Joku SquareGlassWhite löytyy, mutta se ei näyttänyt ihan samalta.
Olis mukava kikkailla itekin jotain ton tyylistä kuin sulla.

Raahaa tonne dock ikonien päälle ja niistä tulee kansio? Toki vaatii 2 click avata softa, mutta työpöytä siistiytyy. Siihen tulee toki ikoniksi se Apex Launcher default folder tausta ikonit "stäkätty" siinä päällä, mutta noi voi muuttaa pitämällä sit päällä pohjassa sormee ja edit. Sit klikkaa sitä tausta ikonia.

Katos, ei tullu mieleenkään. Tänks.

uploadfromtaptalk1351944419851.jpg

Pistä linkkiä noihin kuvakkeisiin. Koitin etsiä ja etsiä sillä squarewhitella mutta ei löytyny just noita. Joku SquareGlassWhite löytyy, mutta se ei näyttänyt ihan samalta.
Olis mukava kikkailla itekin jotain ton tyylistä kuin sulla.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1804627

Tuossa blackbearblancin threadi josta löytyy kaikki miehen tuotokset.

SquareLineWhite-ikonit löytyvät toiselta sivulta ja dock-ikonit (SmallWhites2) löytyvät neljänneltä sivulta.

Ei muuten mikään ihme ettet löytänyt noita ensimmäisiä ikoneita koska muistin väärin. ;)

Innostuin sitten kaiken tän keskustelun takia itsekin vähän tunaamaan.

onex.png

Tommonen on tullut väsättyä:

fH1eXetXhyl-E7FC-_clHmWqOEPRA05m0pkL_6z_Hqo

Go Launcher EX, Simple text, Simple Calender Widget ja Circle Battery Widget
Kokeiles uutta linkkiä. :) Härön näköinen tuo antamasi eikä toimi.

Eiiii vittu nyt tuli mitta täyteen. Puoli vuotta mä olen tota vitun paskaa notification lediä katsellut ja nyt vähitellen riittää. Millä vitulla sen saa pois päältä? Mä en tajua mikä idea on laittaa asetuksiin kohta mistä sen saa pois päältä, mutta se koskee vain puhelimen omia ilmoituksia ja ohjelmia ja kaikki muut ohjelmat saa edelleen sitä käyttää. Mä haluan sen pois. KOKONAAN POIS! Vittu mikä paska. Yksi vitun turha keksintö koko helvetin ledi. Jos mikään muu ei auta, niin otan kohta porakoneen käteen ja poraan sen ledin paskaks. En halua nähdä sitä vitun vilkkumista enää ikinä.

Mitkä muut ohjelmat? Saathan sä disabloitua ne ohjelmien spämmit kokonaan ottamalla täpin pois, eikös silloin myös ongelma poistu?

Mitkä muut ohjelmat? Saathan sä disabloitua ne ohjelmien spämmit kokonaan ottamalla täpin pois, eikös silloin myös ongelma poistu?
Mitkä tahansa ohjelmat. Vaikka nyt Facebook tai WhatsApp, mutta niistä saa onneksi niiden omista asetuksista valita valon pois päältä. Mutta esim. Gmailista en ole löytänyt sellaista asetusta. Jotain muitakin oli missä ei ollut valintaa. Ja olishan se nyt mukava jos otan puhelimen asetuksista valon pois käytöstä, niin silloin se on pois käytöstä. Mutta kun ei. On ilmeisesti täysin mahdoton tehtävä Samsungille disabloida valo kokonaan. Vituttaa jokaisesta ohjelmasta erikseen disabloida valo, kun puhelin ei sitä itse osaa.

tallanen taalla
Tyylikäs!

Mitkä tahansa ohjelmat. Vaikka nyt Facebook tai WhatsApp, mutta niistä saa onneksi niiden omista asetuksista valita valon pois päältä. Mutta esim. Gmailista en ole löytänyt sellaista asetusta. Jotain muitakin oli missä ei ollut valintaa. Ja olishan se nyt mukava jos otan puhelimen asetuksista valon pois käytöstä, niin silloin se on pois käytöstä. Mutta kun ei. On ilmeisesti täysin mahdoton tehtävä Samsungille disabloida valo kokonaan. Vituttaa jokaisesta ohjelmasta erikseen disabloida valo, kun puhelin ei sitä itse osaa.

Ite diggaan tosta ledistä, mut mut Gmailista tosiaan ei taida saada pois.

Play:ssä on softia LEDin hallintaan, mutta joidenkin softien kohdalla vaaditaan root jos puhelin on jo JB. Tarkoitan siis että jotta ohjelma joidenkin softien kohdalla voi disabloida LEDin se vaatii rootin. Gmail ei ainakaan softan mukaan roottia vaadi koskaan.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koo.lightmanager&hl=fi

Osaaks kukaan heittää läppää mistä johtuu:
- olen rootannut Samsung SII:n parillakin eri tavalla (Heimdellin ja Odinin kautta) parillakin eri kernelillä
- Heimdellin mukana pitäisi tulla clockwork recovery sekä myös Odinin kautta suoraan koitettu ladattuna clockworkin sivuilta

En kuitenkaan MILLÄÄN pääse clockwork recovery moodiin, vaan aina vaan palaa takaisin perus download ruutuun. Mitä hemmettiä teen väärin? Vanhalla S1:llä meni roottaus helposti ja clockworrkiin pääsi heti.

Osaaks kukaan heittää läppää mistä johtuu:
- olen rootannut Samsung SII:n parillakin eri tavalla (Heimdellin ja Odinin kautta) parillakin eri kernelillä
- Heimdellin mukana pitäisi tulla clockwork recovery sekä myös Odinin kautta suoraan koitettu ladattuna clockworkin sivuilta

En kuitenkaan MILLÄÄN pääse clockwork recovery moodiin, vaan aina vaan palaa takaisin perus download ruutuun. Mitä hemmettiä teen väärin? Vanhalla S1:llä meni roottaus helposti ja clockworrkiin pääsi heti.

Jaa, sinne pääsikin ihan androidin sovelluksista "boot into recovery". Sooorii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom