Android - puhelimet ja softat

Eiiii vittu nyt tuli mitta täyteen. Puoli vuotta mä olen tota vitun paskaa notification lediä katsellut ja nyt vähitellen riittää. Millä vitulla sen saa pois päältä? Mä en tajua mikä idea on laittaa asetuksiin kohta mistä sen saa pois päältä, mutta se koskee vain puhelimen omia ilmoituksia ja ohjelmia ja kaikki muut ohjelmat saa edelleen sitä käyttää. Mä haluan sen pois. KOKONAAN POIS! Vittu mikä paska. Yksi vitun turha keksintö koko helvetin ledi. Jos mikään muu ei auta, niin otan kohta porakoneen käteen ja poraan sen ledin paskaks. En halua nähdä sitä vitun vilkkumista enää ikinä.
Entäs lightflow? Löytyy maksuton lite ja maksullinen versio.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rageconsulting.android.lightflowlite&hl=fi
Asennuksen jälkeen pyytää oikeuksia vaikka mihin, mutta taitaa olla turvallinen useiden latausten ja hyvän arvosanan perusteella:
http://androidforums.com/samsung-galaxy-nexus/481336-lightflow-safe.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei JN ja kumppanit.

Mikä olisi parempi modi kuin toi CyanogenMod 9 SII:lle? Nimittäin lyhyen testailun jälkeen en vakuuttunut. Mm. kontaktiluettelossa ei voi vain swaippaa ja soittaa, vaan pitää eka valita henkilö. Myöskään en nähnyt edes kohtaa mistä voisi multiselect poistaa kontakteja. Ulkoasukin ihan vitun ruma.

Mikä on se parempi ja tyylikkäämpi modi minkä voisi asentaa?

Esim. I9100 Resurrection Remix ?

nc_x3FSNOpMC1qjIgsJDluHqcHLBKX_8jqH2KyWx6Qt1781t2Be1y37Q1AyQ4mvdLOM=w705

Sieltä saa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rovio.angrybirdsstarwars.ads.iap

Itse en näitä pelaillut melkein ikinä, mutta kumma juttu että kun soi Star Wars musaa yms. niin kiinnostaa jopa jollain tasolla.

Hei JN ja kumppanit.

Mikä olisi parempi modi kuin toi CyanogenMod 9 SII:lle? Nimittäin lyhyen testailun jälkeen en vakuuttunut. Mm. kontaktiluettelossa ei voi vain swaippaa ja soittaa, vaan pitää eka valita henkilö. Myöskään en nähnyt edes kohtaa mistä voisi multiselect poistaa kontakteja. Ulkoasukin ihan vitun ruma.

Sori, ei mitään hajua modeista. Xda developersin keskusteluja lukemalla lienee selviää..

Hei JN ja kumppanit.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1849435
Suosittelen kokeilemaan, ite tykänny ainaki.

Mitkä tahansa ohjelmat. Vaikka nyt Facebook tai WhatsApp, mutta niistä saa onneksi niiden omista asetuksista valita valon pois päältä. Mutta esim. Gmailista en ole löytänyt sellaista asetusta. Jotain muitakin oli missä ei ollut valintaa. Ja olishan se nyt mukava jos otan puhelimen asetuksista valon pois käytöstä, niin silloin se on pois käytöstä. Mutta kun ei. On ilmeisesti täysin mahdoton tehtävä Samsungille disabloida valo kokonaan. Vituttaa jokaisesta ohjelmasta erikseen disabloida valo, kun puhelin ei sitä itse osaa.

Vielä tästä valosta.
Omalla puhelimella olen nyt testaillut ja kun otan asetuksista merkkivalon pois niin ainakaan Whatsapp, Gmail, tekstarit, Facebook tai LinkedIn ei pistä valoa vilkkumaan.
Sitä en sitten tiedä, jos tulee joku sopiva kombo noista, että miten toimii...

Yöaikaan tosiaan Esto mode päällä, niin eivät anna edes äänimerkkiä :)

Vai on se perseestä että Androidia voi/joutuu "säätämään" :D

Innostuin aikaisempien viestien perusteella ensimmäistä kertaa elämässä muuttamaan Anterostani jotain muuta kuin taustakuvan ja ohjelmia ja puhelimestahan tuli kuin uusi :)

Minkä sellaisen soittimen tähän Note2:een saa, jolla voisi soittaa laitteen muistiin ladattuja PodCastejä niin, että ne automaattisesti katkeaa eikä soi taustalla puhelun aikana puhelun päälle, soisivat kuitenkin taustalla, kun käytät muita softia ja tottelee kuulokkeiden ohjaimia. Kokeiltu on DoubleTwist(ei soita filuja muistista),ES-file explorerin kautta, Musiikkisoitin(ei osaa soittaa taustalla, kun käytät muita softia) sekä ES-file explorerin kautta, ES Media Player(ei tottele ohjaimia ja soittaa päälle puheluiden ja kaiken muunkin aikana sekä vaihtaa kyseisen filun laitteen soittoääneksi, jos se soi, kun joku soittaa ja myöskin palaa aina filun alkuun, jos joku sattuu soittamaan).

Eli ihan sellainen peruskaura soitin, jota vois käyttää ilman, että hermo menee ja kaikki vaan toimii. Toi DoubleTwist olisi sellainen mutta siinä on aika rajattu toi PodCastien valikoima, osa tulee viiveellä tai ei ollenkaan ja mä en ainakaan osaa avata siihen soimaan laitteeseen ladattua PodCasteja.

Eikö luurin vakiosoitin (Musiikkisoitin) oikeasti soi taustalla? Varsin kummallista.

Miten Note2:en saa näkymään massamuistina(kuten ulkoinenkovalevy, USB-tikku, etc), OS X:ssä. Vitun Kies paskakasan kanssa sinne saa jotain siirrettyä, jos noitarumpu soi oikein ja auringon kulma on juuri oikea. DoubleTwistillä taas ei saa siirrettyä kaikenlaisia tiedostoja tai sitten en vaan osaa.

Android vaatii hommaamaan OS X:ään Android File Transferin ja se on kyllä asennettuna...

Winkkarilla vaan voi heitellä niitä sinne, se on toi apple, se ei oo niin kauhean simppeli toimimaan muiden alustojen kanssa. Siirry pc puolelle ni hommat skulaa.

:face: Japi noooooooooooooooooooooooooooooo!

Jep. Tuosta koko massamuistista on tehty muutenkin turhan vaikeaa uusimmissa, oli sitten PC tai OS X. Ennen se oli puhelin kii ja Windows asensi itse jotain ja that's it.
Mitä nettiä lukee niin kaikilla Samsungeilla tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa (tai sitten satunnaista) tuo USB tikku toimiminen Macin kanssa. Moni ruvennu käyttää jotakin hidasta Wifin yli toimivaa erillissoftaa. Ilmeisesti Airdroidia aika moni.... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid&hl=fi

Hmmm, tosin oma HTC One X näyttäis vielä nykyäänkin tarjoavan suoraan disk drive vaihtoehtoa... puhelimen omistanut 6kk ja nyt vasta kokeilin. En asentanut itse mitään, PC mutta anyway eli tän näkymän mulle tarjoaa:

htc_oneX_root_01.jpg

Voi piru... katoaakohan tuo ominaisuus mullakin JB:n myötä sitten joskus. :wtf:

Kyllä itselläni Note1:ssä soitto jatkuu taustalla vakiosoittimella ja es-soittimella kun olen painanut Home näppylää.. tämän jälkeen on soinut ihan pelejäkin pelatessa jne.. Taustasoiton mykistyksestä en tiedä puhelun tullessa (en ole kokeillut..)

Kunhan ehdin niin kokeilen Parallels/Wintoosa/Android/Samsung/Note2, josko se massamuisti löytyis...
No kyllä sen pitäis ihan sillä löytyä, että tökkäät piuhan kiinni ja vedät puhelimesta ilmoituspalkin alas missä lukee, että liitetty sinä ja sinä laitteena ja vaihdat sieltä sopivan. Näin se Windowsissa menee ja näkyy ihan normaalisti levyasemien seassa.

HTC:ltä uusi luuri, tosin brändätty jenkkeihin... eli tässä uusi versio aiemmin mainitusta Japan -only HTC Butterfly:stä. Millainen mahtaa olla Eurooppaan rantautuessa. PPI miehekäs 440.

droid-dna-by-htc-2-1352786416.jpg

http://www.engadget.com/2012/11/13/htc-droid-dna-verizon/

• 5-inch 1080p Super LCD3 display (which comes out to 440ppi)
  • 1.5GHz quad-core Qualcomm Snapdragon S4 Pro processor (APQ8064 paired with MDM9615m, to be specific)
  • 2GB of RAM
  • 8MP f/2.0 rear camera with 28mm wide angle lens // BSI sensor // ImageChip // 1080p HD video capture
  • 2.1MP f/2.0 front-facing cam that features 1080p HD video record and an 88-degree ultra-wide angle lens
  • 2,020mAh battery for its power supply
  • Qi-compatible wireless charging
  • Beats Audio
  • 2.55v built-in headset amplifier
  • Dedicated rear speaker amp
  • 16GB internal storage and no microSD slot (??????)
  • DNA offers Verizon LTE, quad-band GSM and UMTS
  • Bluetooth 4.0 with aptX support
  • NFC
  • MHL
  • Dual mics for noise cancelation
  • WiFi 802.11 a/b/g/n (dual-band)
  • 9.73mm thick and weighs 4.86 ounces (138g)

Käy. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom