Android - puhelimet ja softat

On kyllä tyylikäs tuo uusi HTC. Toivottavasti tulee vastaavana versiona myös EU alueelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihme juttu että kaikki on viimisen päälle ja sit lyödään noinkin tehokkaaseen luuriin paska akku ja 16gigaa tilaa(ja poistetaan aikasemmassa versiossa oleva muistikorttipaikka). Sen verran upee puhelin että lähtis mulla kokeiluun vaikka heti jos Suomen markkinoille tulis. Harmi että siitä on karsittu pieniä olennaisuuksia varmaankin vaan ja ainoastaan hinnan pitämiseksi alhaisena :/

Kyllähän tuo väkisin saa 32/64 vaihtoehdot, pakko olla joku jenkkimeininki tossa. Katsotaan millanen Euroopassa, tai siis international versio.

Tuliko sitte uusimman päivityksen myötä tuohon sgs3:een feelua.. Ennen sai "pienemmälle/hiljemmalle" napilla värinätkin pois, kun meni koisaan. Eipä lähe enään. PASKAAAAA.

Pitäs varmaan kohta alkaa tuunaamaan tuota puhelinta oikeasti, näyttää sen verran siistiltä nuo launtseerit etc.

Tänään vihdoin asentelin launcherin ja muokkailin aloitusnäytön hyvin pitkälle Rainerufia mukaillen. Pienillä muutoksilla tietenkin. Pakko olla tyytyväinen. Mä diggaan tästä aika paljon. Vielä kun keksisi miten saisi ilmoituspalkinkin kuvakkeet valkoisiksi.

Screenshot_2012-11-15-22-18-03.jpg

Apexin ilmainen on. Mitäs kivaa sillä maksullisella versiolla saa? Kannattaako?

Mitä nyt asetuksista kattelin niin nuo ominaisuudet jotka tulevat tuon pron mukana eivät ole 'must have' -tavaraa. Hyvin pärjää tuolla ilmaisella - tosin hieman paha sanoa kun en ilmaista koskaan ole kokeillut.

Omassa nykyisessä kokoonpanossa oon pistänyt tilapalkin pois homescreenissä jonka saa sitten näkyviin tarvittaessa pyyhkäisemällä alas.

Itse kans hieman päivittelin settiä Rainerufin ikoneiden johdosta.
- Apex launcher (ilmainen), jolla piiloon dock sekä notif bar
- Minimalistic text, jolla kello + päivämäärä + viikkonumero + sää
- SwitchPro widget

puhelin.jpg

Olen tässä perheen ensimmäistä Android-luuria hankkimassa esikoiselle. Mites on, saako Samsung Gion (Android 2.3 vissiin) suomenkieliseksi?

Oisin itekki ekaa älyluuria hankkimassa, ja mietin tässä parin vaihtoehdon väliä. Tällä hetkellä siis kirkkainta pallia jakaa LG.n optimus L7 ja Sonyn xperia U ST25i. Xperiassa olisi laadukkaampi videokuva, LG isompi näyttö. Molemmissa sama 1GHz prossu, mutta LG.ssä enempi ramia. Tosin tiedä sitten riittääkö se xperian 500ram jo ihan peruskäyttöön(kevyttä internettiä ja sovellusta). Molemmissa on 4.0 androidi myös. Molemmissa näytön tarkkuus on samaa resoa.
Sekin seikka tosin merkitsee että katoin tarjouksia ja tuon xperian saa tällä hetkellä vajaa 70€ halvemmalla..

Onko kellään siis ensikäden kokemusta jommastakummasta? itsellä ei edes merkit ole aiemmin tuttuja puhelimista, nokia on nyt siis jäämässä historiaan.

Perjaatesyistä hintakattona pidän sellaista 250€, puhelin on kuitenkin puhelin, ja pitää uskaltaa käyttääkkin sitte. Tietokoneet on erikseen.

Samsung pukkaa jännää luuria Kiinassa.

samsung-sch-w2013.jpgw2013b.jpgSamsung-SCH-W2013.jpgSamsung-SCH-W2013.jpg

The dual 3.7 inch WVGA Super AMOLED screens remain with a quad-core 1.4GHz processor under the hood, quite possibly the Samsung Exynos 4412. 2GB of RAM is on board along with 16GB of internal storage that can be bumped up by 64GB using the microSD slot. The camera on back weighs in at 8MP with a 1.9MP shooter upfront. An 1850mAh battey powers the device and Android 4.0 is installed.

Once again scheduled to join China Telecom's lineup, there is support for dual SIM cards. One handles the CDMA2000 800/1900 band while the other handles GSM 900/1800/1900. The Samsung SCH-W2013 is not expected to be cheap. While the phone is not yet official, it is expected to be priced between ¥18,000 ($2,900 USD) and ¥20,000 ($3,210 USD). And as with the original generation model, don't expect to see this in the U.S.

Toisaalta, miksi ei? Sinänsä aika hieno.

Oisin itekki ekaa älyluuria hankkimassa, ja mietin tässä parin vaihtoehdon väliä. Tällä hetkellä siis kirkkainta pallia jakaa LG.n optimus L7 ja Sonyn xperia U ST25i. Xperiassa olisi laadukkaampi videokuva, LG isompi näyttö. Molemmissa sama 1GHz prossu, mutta LG.ssä enempi ramia. Tosin tiedä sitten riittääkö se xperian 500ram jo ihan peruskäyttöön(kevyttä internettiä ja sovellusta). Molemmissa on 4.0 androidi myös. Molemmissa näytön tarkkuus on samaa resoa.
Sekin seikka tosin merkitsee että katoin tarjouksia ja tuon xperian saa tällä hetkellä vajaa 70€ halvemmalla..

Onko kellään siis ensikäden kokemusta jommastakummasta? itsellä ei edes merkit ole aiemmin tuttuja puhelimista, nokia on nyt siis jäämässä historiaan.

Perjaatesyistä hintakattona pidän sellaista 250€, puhelin on kuitenkin puhelin, ja pitää uskaltaa käyttääkkin sitte. Tietokoneet on erikseen.

Onko tullut Huawein Honor vastaan? Ihan sillä ehdottelen kun samoja puhelimia tullut katsottua, mutta aina olen jotenkin päätyny takaisin Huaweihin.
1,4 gigan prossu, 4" näyttö, 512 ram, 8 mpix kamera, 1900 mAh akku. Tallennustilaa ei kyllä ole kuin 1 giga, mutta itse ainakin joudun eniveis ostamaan muistikortin.

Huawei Honor, 229,-

Kertoo jotain Androidin Facebook appsista, koska on mielekkäämpää käyttää mobiilia Facea Chromella...................

Onko tiedossa equalizeriä jolla pystyisi säätämään ääntä kaiuttimissa/kuulokkeissa eri tasolle?

Kuulokkeista alkoi kuuluun oikeasta napista lujempaa ja niillä on nyt ärsyttävä kuunnella kun toinen korva hajoaa siitä melusta ja toisessa kuuluu normaalisti. Tosin ne varmaan kohta hajoo lopullisesti.

Ennen pystyin puhelimella (Samsung Galaxy S1 plus) laittamaan netin pystyyn ja liittymään läppärillä kyseiseen verkkoon ilman mitään salasanoja tai muuta vaikeutta. Nyt kun tein puhelimelle päivityksen, niin en pääse enää läppärillä kännykällä muodostettuun verkkoon, koska kyselee jotain salasanaa. Mikä helvetti se salasana sitten oikein on, kun en itse ole sellaista asettanut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom