Android - puhelimet ja softat

Saisikohan täältä ohjeita... Eli ostin SE Xperia Arc S:n, mutta en saa 3G:tä toimimaan ilman, että roaming on päällä. Onko sen roamingin aina oltava päällä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saisikohan täältä ohjeita... Eli ostin SE Xperia Arc S:n, mutta en saa 3G:tä toimimaan ilman, että roaming on päällä. Onko sen roamingin aina oltava päällä?
Näköjään on oltava. Itse ihmettelin täällä samaa kun laitoin custom romin, eikä netti toiminut enää ilman roamingia. Johtuu kuulemma ihan siitä, että käyttis ei tunnista näitä Suomen verkkoja. Mutta ei se mitään haittaa. Pidä päällä vaan, mutta ilmoita operaattorille, että laittavat sieltä roaming eston päälle, ettei käy niin, että jos lähdet ulkomaille tai olet lähellä rajaa, niin puhelin käyttääkin ulkomaista verkkoa. Se tulee kalliiksi.

Mulla on noi kaikki yhteystiedot sykronoitu google tiliin. Kysymys kuuluu. Mistä helvetistä mä nään ne tuolla mun google tilillä? Eli siis kun kirjaudun tietokoneella google tilille ni en löydä noita mistään. Missä paikassa noi oikeen on?

Mulla on noi kaikki yhteystiedot sykronoitu google tiliin. Kysymys kuuluu. Mistä helvetistä mä nään ne tuolla mun google tilillä? Eli siis kun kirjaudun tietokoneella google tilille ni en löydä noita mistään. Missä paikassa noi oikeen on?
Ainakin jos meneet Gmailiin, ja painat nappia ylhäältä vasemmalta missä lukee Gmail. Siellä on sitten Contacts.

TML, kokemukset one x:stä?
Kirjottelen vaikka pidemmin kun kerännyt ajatuksia, mutta äärettömän tyytyväinen olen. Aivan ilmiömäinen mielestäni... käteen loistava, näyttö todella hyvä, ja nopeus myös huikee. Monissa tapauksissa kai tosin tuo One S on jopa nopeampi, tiedä sitten onko kyse paremmasta optimoinnista "normaalimmalle" suorittimelle vai mistä.

Oolrait. Kävin laitetta hypistelemässä kaupassa ja oli kyllä hyvän oloinen. Tietenkin akkukesto mietityttää ja se perkeleellinen hinta.. Mutta näyttö oli kyllä mieletön ollakseen LCD. Kirkas, katselukulmat todella hyvät ja värit kylläisiä. Hyvä vastine amoledille.

e. Itelle on ihan sama paljonko joku puhelin saa benchmarkeista, kunhan se toimii suht moitteetta.

Akkukesto mun mielestä varsin sopiva ottaen huomioon näytön koon ja speksit muuten. Mulla nyt ollut 9h40m irti laturista, jäljellä 72%. Netti kokoajan päällä, välillä wifi ja välillä mobiilidata, ja bluetooth handsfree ollut kiinni puolet tuosta ajasta. Muuta aktiviteettiä ollut netin käyttö sekä musiikin striimaus. Pitää ottaa parempaa rekordia tosta akkukestosta vielä ja raportoida sitten taas. Tuohon tosiaan tuli jo viime viikolla päivitys jolla luvatiin +20% akkukestoa.

Niin, ja näytön kirkkaus on default eli varmaan automaattinen.

^

Nyt on 30h43m takana ja 9% jäljellä akkua. Wifi ollut päällä 22 tuntia, ja loput ajasta onkin sitten ollut mobiilidata.

Tällä kertaa akku kesti 43 tuntia. One X siis.

Paljo tuli hintaa vai onko kytkö?
Himottas jumalattomasti uus Samsung, varsinki toi One X kun entinen Samsunki alkaa jo hajoilla ja sammuilee vähän väliä.
Kyllä on kytky eli hintaa tulee jäynästi. Etenkin kun nyt Expansys myy hintaan 550€ kumpaakin väriä....................... ite maksan siis 134€ enemmän kytkynä.
http://www.expansys.fi/s.aspx?sid=34478723&man=HTC&search=one x/

Samsung tosiaan kohta julkisee sen SGSIII, kannattaa siis sen verran odotella ja katsoa oisko jopa parempi vaihtoehto. Itse pitäydyn tosin HTC:ssä, diggaan materiaaleista ja Sensestä.

Toi One X on HTC:n luuri.
En edes huomannut että Ozi näin luuli. :lol2:

Samsung Galaxy S III hands-on: http://www.engadget.com/2012/05/03/samsung-galaxy-s-iii-preview-hands-on/

Jännä detaili, poikkeaa muista... "The phone houses a removable 2,100mAh battery, with a wireless charging option already in the works."

projectgggdsc01353mat600.jpg

Vertailua:

sgsiii.jpg

http://www.engadget.com/2012/05/03/samsung-galaxy-s-iii-vs-iphone-4s-htc-one-x-lumia-900/

Pistetään nyt muutamia kuvia vempeleestä yksikseen ja sitten yhdessä One X:n kanssa sillä senhän kanssa se tulee kilpailemaan.

galaxy-s-iii-236-sg-up.jpeg

galaxy-s-iii-239-sg-1.jpg

hero_sgs_iii.jpg

galaxy-s-iii-225-sg-.jpg

galaxy-s-iii-222-sg-.jpg

galaxy-s-iii-130-sg-.jpg

galaxy-s-iii-043-sg-.jpg

galaxy-s-iii-042-sg-.jpg

galaxy-s-iii-230-sg-.jpg

Pystyykö käyttämään sujuvasti? Yhdelläkin kädellä? Mahtuuko farkkujen taskuun?

Kiinnostaisi itteäkin kyseinen laite... Kattoo nyt ensin kuitenkin mitä S3 tuo tullessaan.

Sujuvasti pystyy käyttään kyllä ja ainakin meikäläiseltä onnistuu yhdelläkin kädellä ihan näppärästi. Farkkujen taskuun menee kyllä, ei tuo nyt niin halko ole :D

Tarvii kyllä sanoa, että on helvetin hyvä luuri. Nopeempi kun gs2, ei kaatuile (ainakaan vielä) ja näyttö on aivan helvetin tarkka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom