Saisikohan täältä ohjeita... Eli ostin SE Xperia Arc S:n, mutta en saa 3G:tä toimimaan ilman, että roaming on päällä. Onko sen roamingin aina oltava päällä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näköjään on oltava. Itse ihmettelin täällä samaa kun laitoin custom romin, eikä netti toiminut enää ilman roamingia. Johtuu kuulemma ihan siitä, että käyttis ei tunnista näitä Suomen verkkoja. Mutta ei se mitään haittaa. Pidä päällä vaan, mutta ilmoita operaattorille, että laittavat sieltä roaming eston päälle, ettei käy niin, että jos lähdet ulkomaille tai olet lähellä rajaa, niin puhelin käyttääkin ulkomaista verkkoa. Se tulee kalliiksi.Saisikohan täältä ohjeita... Eli ostin SE Xperia Arc S:n, mutta en saa 3G:tä toimimaan ilman, että roaming on päällä. Onko sen roamingin aina oltava päällä?
Ainakin jos meneet Gmailiin, ja painat nappia ylhäältä vasemmalta missä lukee Gmail. Siellä on sitten Contacts.Mulla on noi kaikki yhteystiedot sykronoitu google tiliin. Kysymys kuuluu. Mistä helvetistä mä nään ne tuolla mun google tilillä? Eli siis kun kirjaudun tietokoneella google tilille ni en löydä noita mistään. Missä paikassa noi oikeen on?
Kirjottelen vaikka pidemmin kun kerännyt ajatuksia, mutta äärettömän tyytyväinen olen. Aivan ilmiömäinen mielestäni... käteen loistava, näyttö todella hyvä, ja nopeus myös huikee. Monissa tapauksissa kai tosin tuo One S on jopa nopeampi, tiedä sitten onko kyse paremmasta optimoinnista "normaalimmalle" suorittimelle vai mistä.TML, kokemukset one x:stä?
Paljo tuli hintaa vai onko kytkö?
Joutu hakemaan äskön Noten!
Toi One X on HTC:n luuri.Paljo tuli hintaa vai onko kytkö?
Himottas jumalattomasti uus Samsung, varsinki toi One X kun entinen Samsunki alkaa jo hajoilla ja sammuilee vähän väliä.
Kyllä on kytky eli hintaa tulee jäynästi. Etenkin kun nyt Expansys myy hintaan 550€ kumpaakin väriä....................... ite maksan siis 134€ enemmän kytkynä.Paljo tuli hintaa vai onko kytkö?
Himottas jumalattomasti uus Samsung, varsinki toi One X kun entinen Samsunki alkaa jo hajoilla ja sammuilee vähän väliä.
En edes huomannut että Ozi näin luuli. :lol2:Toi One X on HTC:n luuri.
Pystyykö käyttämään sujuvasti? Yhdelläkin kädellä? Mahtuuko farkkujen taskuun?
Kiinnostaisi itteäkin kyseinen laite... Kattoo nyt ensin kuitenkin mitä S3 tuo tullessaan.