Android - puhelimet ja softat

No juu ei paha... about 50e 32GB class 10. Mistä ostit?

Ihan verkkiksestä. Tekis mieli sitä One X:ää kun se tulee mutta eiköhän tässä kannata odotella jo android 5.0 laitteita. Paitsi jos galaxy s3 on sellainen mörkö että se on pakko saada.. Taikka seuraava nexus.. tai.. tai.. :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumantsuikka tuo Custom Romien maailma on laaja. Osaisiko joku suositella romia puhelimeen HTC Desire:
- Eli alunperäinen syy koko custom romille oli vitutus, mikä tuli siitä, kun puhelimen sisäinen muisti huutaa koko ajan "low spacea". Helvetti.
- Plussaa on, jos on tuota 2.3 uudempi ja vielä enemmän plussaa jos on Sense (joskaan ei välttämätöntä)
- Mietin tuossa, että eikös joissain Custom Romeissa ole mahdollista ladata paketteja, jotta Mapsia voi käyttää myös ilman nettiyhteyttä? Tulevaisuuden kannalta varsinkin kiinnostaisi.

Tuo Ice Cream Sandwichin tuonti Desireen on ainakin menossa, mutta mikä tuo USB tethering on, joka ei toimi? Onko siitä kokopäiväiseksi romiksi vielä edes?

Oxygen :)

MML ei toimi

Päivittelin jo jokin aika sitten motorolan oman medialinkin uusimpaan versioon ja sen jälkeen tuo on tuottanut vain errorin tai tyhjän ohjelmaikkunan käynnistyessään. Edes softan uudelleenasennus/vanhan version asennus ei auta ongelmaan, vaan softa pysyy mykkänä. Välillä tuo valittelee jostakin c++-erheestä.

Mitään vihjettä mistä suunnasta tuota lähtis tunkkaamaan? google ei tuottanut paljoakaan apuja

Mikä mahtaa olla paras selain Android tablettiin?
Mä olen nyt eilisestä alkaen treenaillut tämän Transformer Primen käyttöä ja stock browser ei oikein miellyttänyt.
Nyt testissä Dolphin, joka vaikuttaa jo paljon paremmalta, mutta just vasta asentelin, joten ei ole isompaa kokemusta vielä...

edit:
Yksi iso käytännön ero huomattu. Stock browser jäätyi netistä poimittua osion gif threadissa täysin, Dolphin toimi varsin mallikkaasti, giffit toimi ja browser pysyi toiminnassa.

Mikä mahtaa olla paras selain Android tablettiin?
Mä olen nyt eilisestä alkaen treenaillut tämän Transformer Primen käyttöä ja stock browser ei oikein miellyttänyt.
Nyt testissä Dolphin, joka vaikuttaa jo paljon paremmalta, mutta just vasta asentelin, joten ei ole isompaa kokemusta vielä...

edit:
Yksi iso käytännön ero huomattu. Stock browser jäätyi netistä poimittua osion gif threadissa täysin, Dolphin toimi varsin mallikkaasti, giffit toimi ja browser pysyi toiminnassa.
Dolphin browser HD:lla suosittelen jatkamaan, voithan sä tietysti kokeilla jotain muutakin.

Kyllä tää Dolphin HD varsin mallikkaalta vaikuttaa, eli ei taida muuta tarvita.
Etenkin noi touch gesturet on aivan loistavia, esim. pakkikseen laitoin tottakai P mallisen gesturen :D

Dolphin browser HD:lla suosittelen jatkamaan, voithan sä tietysti kokeilla jotain muutakin.

En tiedä miten tuo tabletilla toimii, mutta ainakin kännyllä(motodefy) tuo sekoilee takasinpäin-napin kanssa ja kaatuilee satunnaisesti. Mutta eipä androidille omien testailujen perusteella juuri parempaakaan ole. Opera/opera mini olis kans vaihtoehto mut en ite ainakaan tykkää niiden käyttöliittymästä.

Nyt tuli asennettua myös Chromen beta versio (saatavilla Android 4.0), katsellaan kumpi toimaa paremmin, Chrome vai Dolphin.

Ei pärjää Chrome beta tässä vaiheessa Dolphin HD:lle. Toimii kyllä nopeasti, mutta on turhan karsittu meikäläisen makuun ja ainakaan heti en asetuksista läheskään kaikkea haluamaani löytänyt. Eli delfiinillä mennään toistaiseksi.

Mitenkäs tuorein Dolphin pärjää videoiden kanssa? Itellä on Skyfire, toistaiseksi ainoa selain jossa ei ole ollut mitään ongelmia videotoiston kanssa millään sivuilla.

Mitenkäs tuorein Dolphin pärjää videoiden kanssa? Itellä on Skyfire, toistaiseksi ainoa selain jossa ei ole ollut mitään ongelmia videotoiston kanssa millään sivuilla.
Skyfire on mullakin ja se on kaikista testatuista ehdottomasti paras ja reilulla marginaalilla. Itse tykkään siitä, että se osaa skaalata sivujen tekstit ruudun levyisiksi. Monen muun kanssa saa kelailla koko ajan vasemmalta oikealle, jotta voi lukea koko rivin. Skyfire rivittää tekstin itse, jolloin ei tarvitse kuin vedellä alaspäin. Videot ja gifit toimii myös kivasti.

Tulis nyt se perkeleen Chrome jo kaikille Android versioille, eikä vain beta ICS:lle.

Mikähän ohjelma mahtaa laittaa noita mainosilmoituksia aina välillä? Yläpalkkiin tulee tähti ja sit siitä klikkaamalla pääsee jonkun paskapelin kotisivuille jne. Käytössä sgs2. Pitää koittaa selailla noita joitain, mitä oon asennellu viime aikoina.

Asenna kans läpällä tämä ja skannaa kerran jos kerta ohjelman ollessa "kiinni" tulee mainoksia: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.avast.android.mobilesecurity

Ei järin normaalilta kuulosta. Itse asensin ja heti jossain softassa oli jotain roskaa. Skannasin siis kerran ja sitten poistin tuon anti-viruksen... ainakin itse en tajunnut miten olisin vaan saanut sen pois päältä. Toi avastin on siis pärjännyt testeissä todella hyvin, eli parhaimmistoa.

Tulis nyt se perkeleen Chrome jo kaikille Android versioille, eikä vain beta ICS:lle.

Toi betakin oli vasta joku 0.2 versio tms. Eli saattaa hetki vielä mennä, että on ihan yleisti saatavilla. Itse en tosiaan vielä vakuuttunut, selaimen toiminnasta ei mitään itkemistä, mutta niin karvalakki kuin olla ja voi. Eli mitään ylimääräisiä ominaisuuksia ei ainakaan omiin silmiin osunut tai ollut saatavilla :D

Mites on, kannattaako tota Antero 4:sta asentaa GS2:een vielä vai ei? Tällä hetkellä käytössä versio 2.3.4. Paljon on kuulunut negatiivisia juttuja tosta nelosesta. Ja jos sen asentaa, niin mitä toimenpiteitä se vaatii? Varmuuskopiointeja yms kenties... onko mahdollista että kaikki tallennetut tiedot, sovellukset ja kustomoinnit katoaa? Eli jos joku viitsisi kertoa ihan vaihe vaiheelta miten homma hoidetaan, niin olisin kiitollinen :worship:

Eihän nelosessa kai muuta huonoa ole kuin se, että porukka ei oo jaksanut vääntää vielä niin paljoa softaa sille. Tai siis että kaatuilee softia koska ICS on niin erilainen... muuten siitä on lukenut vain hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom