Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten saan ladattua Galaxy S kakoseen mesen? Menin nettii, googleen -> lataa messenger ja sieltä otin sen uusimman version ja aloitin lataamaa mut sitte tuli että epäonnistui. Mikä avuksi?
Play-kauppa?
Nyt se on sitten tehty ja puhelin toimii! :DNoniin, kuhan akku latautuu täyteen lähen säätämään puhelinta ekaa kertaa! Tarkoitus olis Odinilla laittaa speedmod kerneli sisään. Romiksi ajattelin HyDr0g3n-ics versiota, siihen vielä http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=24035560#post24035560 tommoinen. Toivottavasti kaikki sujuu, kuten pitääkin.
E: puhelimena siis Samsung Galaxy S 2.
Vähän lagaa aluksi tuo lockscreen.
Tuon äänen ottaisin heti helvettiin :P Hiukkasen rasittava ainakin omaan korvaan.
Toi lagi voi johtua siitä, että kaveri käyttää tota peukalolla huonossa asennossa. Mulla tekee joskus samaa, kun liu'utan peukalolla ja samalla peukalon kulma muuttuu ja kosketus siirtyy tavallaan peukalon päästä alemmas sormea pitkin. Tämä taas johtaa siihen, että peukalon paikka ruudulla ei itse asiassa muutu juurikaan. Ei ruudun vika, vaan käyttäjän.Vähän lagaa aluksi tuo lockscreen.
Tuon äänen ottaisin heti helvettiin :P Hiukkasen rasittava ainakin omaan korvaan.
Miten tuo google tili hommeli oikein toimii? Aina kun olen lisännyt puhelimeen uuden yhteystiedon olen lisännyt sen google tiliin, nyt koitin hakea toisella puhelimella tuolta tililtä niitä yhteystietoja niin mitään ei löydy??? Mikähän on mennyt pieleen, pitäisikö nuo yhteystiedot näkyä jossain kun tietokoneella kirjautuu google tilille?
Saisko ton ilmotuksen kikkailtua näkyviin vasta kun se virransäästötila on kytkeytynyt päälle?