Android - puhelimet ja softat

Niin, ja kun Desireen painoon tottui niin kaverin SGS tuntui siltä että se katoaa jos kääntää päätä. Kummin kammin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko jengillä kokemuksia tosta apex launcherista? Tällä hetkellä käytössä go launcher ex mutta alkaa toi jo tympimään :P

Miten saan ladattua Galaxy S kakoseen mesen? Menin nettii, googleen -> lataa messenger ja sieltä otin sen uusimman version ja aloitin lataamaa mut sitte tuli että epäonnistui. Mikä avuksi?

Play-kauppa?

Okei.

Lisäkyssäri: haluan päivittää tähän sen uusimman androidin fotan kautta ja pitää tehä kännyllä toi samsung tili. Oon koittanut mun kaikkia sähköpostiosoitteita mutta valittaa joka kerralla: Teenagers under 14 years of age cannot register. Miten vitussa saan tehtyä?

Vähän lagaa aluksi tuo lockscreen.

Tuon äänen ottaisin heti helvettiin :P Hiukkasen rasittava ainakin omaan korvaan.

Tuon äänen ottaisin heti helvettiin :P Hiukkasen rasittava ainakin omaan korvaan.

Joo, ehkä vähä huono esimerkki video, en jaksanu ettiä parempaa. Vielä kuhan löytäs tolle jonkun hyvän kytköliittymän.. :P

Toi lagi voi johtua siitä, että kaveri käyttää tota peukalolla huonossa asennossa. Mulla tekee joskus samaa, kun liu'utan peukalolla ja samalla peukalon kulma muuttuu ja kosketus siirtyy tavallaan peukalon päästä alemmas sormea pitkin. Tämä taas johtaa siihen, että peukalon paikka ruudulla ei itse asiassa muutu juurikaan. Ei ruudun vika, vaan käyttäjän.

Ja itse luulin ensin, että toi on joku pilailuvideo. Niin pöljät äänet oli, että olisi ihan hyvin voinut mennä huumoripläjäyksestä.

Tänään laitoin SGS2:sen pyörimään DragonICS:n, Siyah kernelin ja KI4 modeemin voimin pyörimään. Puhelin ei töki missään kohtaan, todella nopea, tarvittaessa kellot voi noistaa 1,6GHz asti ja käytettävää ampeerimäärää pystyy säätelemään. Akun kesto pitäisi kasvaa myös.

Miten tuo google tili hommeli oikein toimii? Aina kun olen lisännyt puhelimeen uuden yhteystiedon olen lisännyt sen google tiliin, nyt koitin hakea toisella puhelimella tuolta tililtä niitä yhteystietoja niin mitään ei löydy??? Mikähän on mennyt pieleen, pitäisikö nuo yhteystiedot näkyä jossain kun tietokoneella kirjautuu google tilille?

Miten tuo google tili hommeli oikein toimii? Aina kun olen lisännyt puhelimeen uuden yhteystiedon olen lisännyt sen google tiliin, nyt koitin hakea toisella puhelimella tuolta tililtä niitä yhteystietoja niin mitään ei löydy??? Mikähän on mennyt pieleen, pitäisikö nuo yhteystiedot näkyä jossain kun tietokoneella kirjautuu google tilille?

Ainakin gmailiin kirjautuessa voi vasemmalta gmail tekstistä availla pudotusvalikon josta saa yhteystiedot näkyviin.

Kysytääns täältä...

Puhelimena sg2 ja uusin päivitys sisässä.

Kun laittelen virransäästö tilan asettumaan päälle vaikka kun akkua on jäljellä 20% niin tulee heti ilmotusmerkki tosta yläpalkkiin. Todella ärsyttävå kun muutenkin roinaa tuolla jo tarpeeksi.
Saisko ton ilmotuksen kikkailtua näkyviin vasta kun se virransäästötila on kytkeytynyt päälle?

tämä voi kuulostaa hieman hölmöltä kysymykseltä mutta onkohan tollasta "notes" tyylistä softaa saatavilla Sony Xperiaa:n ? :) vaikuttaa ihan fiksulta.. koitin googlailla mutta en löytäny mitään :face:

Bouh, vaikeen paikan edessä. Ostaakko S2 vai S3. Tosiasiahan on se, että mun käytöllä ei oo tarvista S3 ominaisuuksille, vaan edeltäjänsäkkin riittäs tän bladen paskan jälkeen iha hyvin. Kertaostolla tuskin oisin ostamassa ja vanhaa liittymää o vielä joulukuulle asti voimassa, mikä pitää rajottoman netin yms sisällään. Onko siis järkee sijoittaa 200€ enempi?

Suurimpia eroja taitaa olla näytön reso ja prosun nopeus / ydinten määrä? Onko muita merkittäviä meriittejä mihin tulis kiinniittää huomiota?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom