Android - puhelimet ja softat

Ostettiin pojalle synttärilahjaksi tuollanen halpis tabletti, siinä on Androidin käyttis. Löytyy samannäkönen AppStore kuvake kun luuristakin, mutta sieltä ei löydy esim. Angry Birdsejä mitä tuo tykkää pelata. Mistä hitosta mä ne kaivan tuohon tablettiin? Se perusversio siihen oli ladattuna, mutta nyt on se Space ja sitähän pitäs päästä pelaamaan väkisellä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Tuo kauppa tunnistaa käytettävän laitteen ja näyttää vaan softat joita laite tukee. Sitä en tiedä saako jotenkin kikkailemalla väkisin asennettua.

Oujees, mielenkiintoista. Siinä kun oli valmiiksi asennettuna se ihan eka Angry Birds. No täytyy seurailla jos se sinne ilmestys. Ihmettelinkin että miksei noissa ole samat sisällöt kaupoissa...

Mikäköhä tuo ääni mahtaa olla sgs2 ics:ssä ku soittaa jollekki. Kuuluu kolme sellasta eri korkusta piippausta heti ku pistää luurin korvalle O.o

Mikähän ohjelma mahtaa laittaa noita mainosilmoituksia aina välillä? Yläpalkkiin tulee tähti ja sit siitä klikkaamalla pääsee jonkun paskapelin kotisivuille jne. Käytössä sgs2. Pitää koittaa selailla noita joitain, mitä oon asennellu viime aikoina.

Ainiin, löysin sen softan ja se on MySettings

Perhana en ollu ees huomannu, et htc one x on tullu jo myyntiin. Pitänee käydä hypistelemässä jossain kaupassa jos vaikka sais tän vanhan romun vaihdettua jo (desire hd). Jotenki tekis vaan mieli odottaa galaxy s3:sta, et vois rauhassa valita noitten kahden välillä

Perhana en ollu ees huomannu, et htc one x on tullu jo myyntiin. Pitänee käydä hypistelemässä jossain kaupassa jos vaikka sais tän vanhan romun vaihdettua jo (desire hd). Jotenki tekis vaan mieli odottaa galaxy s3:sta, et vois rauhassa valita noitten kahden välillä
Itse olen aivan veitsenterällä että klikkaan Oma Saunalahdesta Desiren loppulaskun tulemaan ja One X tilalle. :)

Eiköhän se vielä tapahdu parin viikon sisään.

Itse olen aivan veitsenterällä että klikkaan Oma Saunalahdesta Desiren loppulaskun tulemaan ja One X tilalle. :)

Eiköhän se vielä tapahdu parin viikon sisään.
"Kiitos tilauksesta!
Saatte postitse loppulaskun vanhasta puhelimesta. Sen maksettuanne postitamme uuden valitsemanne päätelaitteen ja aloitamme uuden 24kk määräaikaisen palvelupakettisopimuksen."

:dance:

Paljonko tulee puhelimelle hintaa yhteensä kun tuolta otit?
Liian paljon. Taitaa olla 684 euroa. :)

Yllätti hieman että Saunalahdella ei juuri alennusta näy tuon luurin kanssa kuten esim. Desiren kanssa aikoinaan. Tiedä sitten tuovatko jonkun kamppisliittymän jossain vaiheessa, ja ehkä siinä halvempi kapulakin... mutta kun ei pysty odottaa josko niin tapahtuisi. :D

Tuossa sellainen ero että jos ostaa muualta niin taitaa maksaa kympin microSIMin tilaus, kun taas jos teet päätelaitevaihdon niin se tulee veloituksetta. Näin ainakin olen lukenut. Joo, vain kymppi, mutta anyway.

Nyt sitten ihmettelemään että käykö "Desiret" ja menee ikuisuus että luurin saa. Ensi viikolla alkaa toimitukset, joten katsotaan miten käy.

Mulla on suunnitteilla toi Noten tilaus. Duunissa kuitenkin luppoaikaa niin helvetisti, eikä mahdollisuutta koneelle ja padikin on vähän turhan iso kantaa mukanaan, niin Note vois olla kova sana.

Saunalahdella on faceboookissa kampanja josta saa tykkäämällä tekstiviestinä "kupongin" jolla irtoaa LG Optimus 2X:stä 250€ alennus. Saunalahden sivuilla puhelimen normaalihinta on 399€ joten kai 150€ jäis hintaa luurille. Todella kova hinta, custom romin asentamalla tostakin saa varmasti käyvän pelin.

edit. "Tarjous voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää." Just. Voi olla että loppuu nopeasti.

Kai se vaan on pakko käydä one x:ään rahat sijottamassa. Sais tästä desire hd:sta hyvän festaripuhelimen, mut niin onneton akkukesto ette mee koko viikonloppua..

The eagle has landed :kuola:

eagle.jpg

Samsung Galaxy S III videolla, mutta kuorina ns. "dummy box".

[video=youtube_share;3Ei61wWOr4w]http://youtu.be/3Ei61wWOr4w[/video]

Videolla esiteltävässä GT-i9300-puhelimessa on neliydinsuoritin (1,4 GHz), gigatavu keskusmuistia, NFC-yhteensopivuus ja tarkkuudeltaan 1280x720 pikselin näyttö, joka fyysisiltä mitoiltaan vastaa Galaxy Nexusta (4,6"). Puhelimen kamerasta löytyy kahdeksan megapikseliä ja akku on kooltaan 2050 mAh.
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2012/04/20/videolla_samsungin_seuraava_galaxy_s_dummy_box

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom