Android - puhelimet ja softat

Latailin luuriin Torque Liten ja vaikutti sen verran pätevältä että hommasin maksullisen täysversion. Kyseessä siis obd2 softa jolla pääsee käsiksi auton ecuun, näyttää/poistaa vikakoodit, näyttää tietoa antureilta ja mittaa tehoa, vääntöä ja kiihtyvyyttä yms. kivaa. Jos on tarvetta tuommoiselle niin suosittelen tuota Torqueta, hinta muistaakseni 3,5€, ei todellakaan paha. Elm327 bluetooth palikkana dealextremestä tilattu vähän reilu 20$ vehje, hyvin on toiminut nämä pari päivää mitä sitä on ehtinyt tutkiskella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Defy+ on uudempi revisio, mielummin sen ottaisin kuin vanhan. Tietenkin jos hinta on tärkeä niin pitää harkita miten tekee... jos ei tärkein asia, niin Defy+ jo ihan pelkän näytön resoluution takia. Toki jos se ei ole tärkeä asia, niin sitten ehkä halvempi parempi.
Ihan perus defy tuli ostettua. Hintaa 355e. Sisälti puhelimen, 16g muistikortin, 6kk tuhoutumisturvan ja 2 näytönsuojaa. Oliko tää laillinen ryöstö?

Mulla on puhelimessa android 2.2.2, voiko sen päivittää jostain uudempaan? Oliko se nyt 2.3 vai 3.2? Ja mitä uutta noissa päivityksissä tulee?

Mulla on puhelimessa android 2.2.2, voiko sen päivittää jostain uudempaan? Oliko se nyt 2.3 vai 3.2? Ja mitä uutta noissa päivityksissä tulee?
Se on sun puhelimen valmistajasta kiinni, ja puhelimen mallista tietenkin.

Kysellääs täälläkin, kun löytyi oikea paikka kysyäkin. Eli, olen tuota Samsung Galaxy Xcoveria harkinnut, kellään kokemuksia käytännön akun kestosta? Muutenkin puhelinta saa haukkua ja kehua.

Samsung Galaxy Nexus arvostelua Androidsuomessa... lukee tekstin kokonaan niin onhan tuo aivan törkeen helmen oloinen luuri.
http://blog.androidsuomi.fi/2011/12/arvostelussa-samsung-galaxy-nexus-ja-android-4-0/
Nyt jokusen päivän moista käytellyt ja onhan tuo Androidin Next generation
+ loistava näyttö. Koko, tarkkuus, laatu omaa luokkaansa
+ UI. Modernisoitu, konsistentti, suoraviivaisempi kuin aiemmin
+ selain. paras mobiiliselain mitä olen käyttänyt. Näytöllä osuutensa tähän, mutta myös todella nopea
+ akunkesto. Nyt 30 h semiaktiivista käyttöä tällä latauksella ja yli 60% akkua jälkella

- ei vielä flashiä
- jotkut softat vielä kiukuttelee kun eivät ole ICS:lle portattuja/testattuja

Vuodenvaihteen jälkeen nuo miinukset alkanevat olla historiaa ja näpissä on silloin jotakuinkin täydellinen luuri omaan käyttöön.

Kuulostaa kyllä pirun hyvältä. Kovasti kutkuttais mutta.. äh. :D

Ohjelmia joita kukaan ei lataisi ilmaiseksi, mutta kun saa kymmenellä sentillä niin... :rolleyes:

Itsellä nyt toista päivää käsissä Samsung Galaxy Nexus. On tämä android 4.0 jonkin verran erinlainen. Ihan hyvältä tuntuu kädessä ja näyttö vaikuttaa paremmalta, kun vanhassa desire Hd:ssa. Täytyy katsoa jos tän roottaisi jossain vaiheessa et sais jonku custom rommin. Kun tuossa vanhassa tuli käytetty tuota cyanogenmodia

Luulisi että ICS pesee jokaisen tämän hetkisen customin? :D

Ainakaan ei voi saada mitään joka perustuu tuoreempaan Androidiin, joka usein on myös syy customiin. Mulla myös näin. Toki jos jotain vielä kevyempää hakee... mutta eikö ICS aika kevyt ole? Minimalistinen vieläpä, kolmas asia jota usein haetaan?

Joo noi on usei syitä. Mulla DhD:ssä syy oli todella huonot kentät ja akku ei tahtonut kestää rommin myötä parani akku kesto ja radion päivityksellä kentät eivät enää hävinneet. Nyt tässä Galaxy nexuksessa tuntuu tua akku menevän aika nopiaan, vaikka ollu synkkaukset pois päältä ja ruutu automaatilla. Tietty nyt alkuun tulee räpellettyä sen kanssa koko ajan ni ehkä se sitten syä sitä :D

Kuinkas ton appi valikon sais näyttämään tältä:
ADW-launcher-EX-images.jpg

Pitääkö olla joku tietty launcheri?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom