Android - puhelimet ja softat

Osaisko joku sanoa, että miten saan puhelimeni pelittämään auton soittimen kanssa? Kokeilin liittää puhelimen usbllä autosoittimeen ja laittaa musiikin puhelimen kautta, mutta musiikki soi vain luurissa.
Jonkinlaisen yhteyden soittimeen kuitenkin ottaa, koska kiinnitettyään alkaa lataamaan akkua..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korkeintaan osaa soittaa mp3:sia puhelimen muistista jos sen liittää USB hard drive moodissa auton soittimeen.

Vilukin jo sitten totesi sen, että esim. internet radion / spotifyn soittaminen USB:n kautta ei onnistu. Teoriassa ehkä, mutta ilmeisesti Android itsessään ei tue audiota data portin (USB:n) kautta.

Korkeintaan osaa soittaa mp3:sia puhelimen muistista jos sen liittää USB hard drive moodissa auton soittimeen.

Vilukin jo sitten totesi sen, että esim. internet radion / spotifyn soittaminen USB:n kautta ei onnistu. Teoriassa ehkä, mutta ilmeisesti Android itsessään ei tue audiota data portin (USB:n) kautta.
No perkeles. Tätä juuri yritin, että saisin Spotifyn kautta soitettua, koska ei jaksaisi sitä iänikuista kappaleiden siirtämistä tikulle/ lataamista puhelimeen..

Ei auta ei, kiitoksia erittäin nopeista vastauksista! :)

Bluetooth ainakin on, ja on olemassa bluetooth FM-lähettimiä. Eli puhelin BT -> lähetin -> radio.

AUX nyt paras kuitenkin, jos vain on.

No pitäisi ainakin olla kaikki mahdolliset härpäkkeet. Ainakin soittimen näyttö höpöttää koko ajan jotain AUX tekstiä :D
Sanottakoon nyt vielä sama, mitä olen tässä ketjussa kyllä hokenut monen kertaa, että minä olen niin käsi kaikkien elektronisten vehkeiden käytössä/ huollossa ja oikeastaan kaikessa, mikä niihin liittyy, joten jos mulle haluaa jonkinlaista neuvoa antaa, että miten saan ja millaisella piuhalla hommat pelittämään niin asiat pitää selittää, kuin viisi vuotiaalle kersalle :D

Eli käyt ostaan semmosen johdon mikä sopii tonne gs2 ylhäällä olevaan kuulokereikään ja piuhan toinen pää on samanlainen, jonka laitat mankan samankokoiseen reikään mikä tuo kuulokereikä puhelimessa on, jos vaan mankassa tämmönen 3,5mm munanmentävä kolo on.

Eli käyt ostaan semmosen johdon mikä sopii tonne gs2 ylhäällä olevaan kuulokereikään ja piuhan toinen pää on samanlainen, jonka laitat mankan samankokoiseen reikään mikä tuo kuulokereikä puhelimessa on, jos vaan mankassa tämmönen 3,5mm munanmentävä kolo on.
Ourrait! Täytynee tänään ehtoolla käydä siis kaupoilla piuhaa metsästämässä. Tulen vinkumaan sitten lisää, kun on ensin piuha kädessä, että miten saan humppani kuulumaan :rock:

Tai luurissa FM-lähetintä?

Mulla oli työautossa pari vuotta sitten erillinen FM-lähetin mutta autossahan se ei toimi kuin hetken kunnes radioasemien taajuus vaihtuu niin pelkäksi "särinäksihän" se musiikki meni. Mutta miten mahtaa toimia uudemmat RDS-toiminnalla varustetut FM-lähettimet? Hakeeko se samaan aikaan radion kanssa uusia,paremmin kuuluvia taajuuksia käytetyltä asemalta?

Kyllähän sen lähettimen pitäisi lähettää sitä yhtä ainoaa taajuutta minkä valitsee. Valitsee sitten sellaisen jonka lähellä ei koskaan ole toista asemaa.

Kyllähän sen lähettimen pitäisi lähettää sitä yhtä ainoaa taajuutta minkä valitsee. Valitsee sitten sellaisen jonka lähellä ei koskaan ole toista asemaa.

Noin minäkin sen olen ymmärtänyt mutta kun jotain FM-lähetintä mainostetaan varustetun RDS-toiminnalla niin mitä se vaikuttaa lähettimeen ja sen toimintaan? Oma vanha lähetin oli kyllä ihan perseestä autoa ajettaessa. 10 km maksimissaan kuului häiriöittä kunnes ääni taas meni vituiksi.:(

Joku kellä on tietoa ja taitoa ja ylimääräistä aikaa voisi kehittää sofan mikä osaisi blokata puhelin myyjät pois samaan tapaan kuin esim gps:n poit kamera tolpat yms. Monestihan noi soittelee samoista numeroista, nettiin voisi laittaa listan numeroista ja puhelin päivittäisi estettyjä numeroita aina silloin tällöin.

Joku kellä on tietoa ja taitoa ja ylimääräistä aikaa voisi kehittää sofan mikä osaisi blokata puhelin myyjät pois samaan tapaan kuin esim gps:n poit kamera tolpat yms. Monestihan noi soittelee samoista numeroista, nettiin voisi laittaa listan numeroista ja puhelin päivittäisi estettyjä numeroita aina silloin tällöin.

CallerInfo niminen softa kannattaa ladata. Tekee saman kun edesmennyt(?) enidroid eli jos sinulle soitetaan numerosta, joka ei ole tallennettuna kontakteihin hakee softa soittajan tiedot eniron tietokannasta. Tarvitset verkkoyhteyttä ja tunnukset eniroon (maksaa 0,25€), jonka jälkee tietojen hakeminen on ilmaista. Softassa on myös lista puhelinmyyjistä ja se ilmoittaakin mikäli soittaja on juurikin kyseisen ammatin harjoittaja työssään.

muuten ihan jees mutta pitäisi toimia ilman verkkoyhteyttä ja ettei puhelin edes soisi kun puhelinmyyjä soittaa. Itse en ainakaan viitsi pitää datasiirtoja koko ajan päällä kun kuluttaa akkuja liikaa

muuten ihan jees mutta pitäisi toimia ilman verkkoyhteyttä ja ettei puhelin edes soisi kun puhelinmyyjä soittaa. Itse en ainakaan viitsi pitää datasiirtoja koko ajan päällä kun kuluttaa akkuja liikaa

Oletko valmis maksamaan softasta 0.8 euroa? Voisin joululomalla tuollaisen tehdä, katselen vain eka onnistuuko.

Edit. Näyttää olevan marketissa jo muutamia noita. Search: Blacklist, block call...

Ei suoraan estä puhelinmyyjiä, mutta johonkin varmasti voit ladata CSV filun puhelinmyyjistä, jonka saa netistä.

Kertokaahan arvon teknikot, onko tosta luurista mihinkää? Mitää hienoa luuria en voi ostaa, kun oon metsuri ja puhelimen kestävyys on tosi tärkee. Tossa ois älypuhelin ja vielä kestävä. Eli mielipiteitä, häviikö toi muille puhelimille ja yleistä infoa jos sais. :)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/43521/dcnjr

Samsung kiesin päivittämisen jälkeen koko ohjelmisto ei enää saa yhteyttä puheliimeen, (usb/yhteyttä ei tueta?)
Onko ollu samanlaista ongelmaa. puhelimena galaxy s2

Suositut

Back
Ylös Bottom