Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata.Tänään sain tuollaisen galaxy xcoverin, menee hetki sen käytön opetteluun, kannattaako noihin hankkia virusturvaa tms suojaohjelmaa?
Tänään sain tuollaisen galaxy xcoverin, menee hetki sen käytön opetteluun, kannattaako noihin hankkia virusturvaa tms suojaohjelmaa?
Kerros vähän akun kestosta yms kun alkaa puhelin olla tutumpi. Samaa puhelinta tässä harkitsen itsekkin.
Tänään sain tuollaisen galaxy xcoverin, menee hetki sen käytön opetteluun, kannattaako noihin hankkia virusturvaa tms suojaohjelmaa?
Nyt tota kapulaa eli xcoveria on näpytetty herkeämättä koko päivä, ensivaikutelmat;
+helppo ja selkeä käyttöliittymä, jopa tälläinen puupää oppii käyttämään tota suht nopeasti. Ensimmäinen "älypuhelin" mitä omistan, aikasempi nokia vuodelta nakki.
+Android marketin sisältö erittäin laaja, ilmaissovelluksia helvetisti
+Muokattavuus
+ei liian kookas, muttei liian rimpulakaan.
+Toiminut toistaiseksi sateessa, tänään piruillessani testasin pitääkö paikkansa ja luin treeni osiota tuolla vesikelissä, pisarat ei haitannu. Toimii edelleen.
+/- akun kesto, tähän ei ole vertailukohtaaa kun ei kokemuksia muista, mutta eilisen illan ja tän päivän rämpyttäny puhelinta(ladannu sovelluksia, pelannu angry birdsiä,lukenu pakkista ja facebookkia sekä uutisia) niin alkoi vinkumaan jo virtaa illan suussa. Aamulla siis otin laturista käyttöön.
Mites puheluitten aikana äänet kuulu? Ei oo kaikumisia/ei pätki tms? Ja näin tyhmänä kysymyksenä, akku siis kesti kuitenki 36h vaiko 12h? Toi 36 taitaa olla älypuhelimille suht ok, 12h jo melko surkeaa ainakin omasta mielestä..
niin siis tosiaan vain 12h , toisaalta en viellä osaa sanoa että miten puhelimen akku kestää jos sulkisi taustalla pyörivät aktiiviset sovellukset .... se vaatii huimat kaksi napin painallusta , kirjoitus on kiitettävän helppoa .Mites puheluitten aikana äänet kuulu? Ei oo kaikumisia/ei pätki tms? Ja näin tyhmänä kysymyksenä, akku siis kesti kuitenki 36h vaiko 12h? Toi 36 taitaa olla älypuhelimille suht ok, 12h jo melko surkeaa ainakin omasta mielestä..
Juu itse odottelen HTC:n ensi vuoden tarjontaa. Tuo Edge voisi olla. Tuo ei tosin kai ole kaikille, ilmesesti kuitenkin 4.7 tuumainen näyttö eli aika iso. Mulle sopii paremmin kuin hyvin. HTC muutenkin mun valinta, fyysinen rakenne paljon enemmän omaan mieleen kuin suurimman osan muiden valmistajien muovisemmat.Joko joku odottelee tuota htc edgeä täällä? Mulla menee ainakin samantien tilaukseen ku julkastaan.
Toimiiko oikeesti noi launcherit niin paljon paremmin? Montaa launcheria koittanu, mutta en oo vaan syttyny kun normi sense toimii vaan paljon sulavammin. En tiiä sitten mistä johtuu, mutta itellä ihan sama mikä launcheri niin tökkii enemmän.Tohon vielä heität kunnon launcherin niin johan pyörii.