Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä silti HTC:n dialer ym. säilyy mikä HTC:llä hyvä asia; HTC:n dialeria pidetty muutenkin parhaana niin hyvä näin. Mulla toimii hyvin launcherit. Nyt käytössä GO Launcher, aiemmin mm. LauncherPro ja ADW Launcher EX. ADW tuotti mulla ongelmia, LauncherPro samoin eli HTC dialer ei tahtonut enää toimia kunnolla.Toimiiko oikeesti noi launcherit niin paljon paremmin? Montaa launcheria koittanu, mutta en oo vaan syttyny kun normi sense toimii vaan paljon sulavammin. En tiiä sitten mistä johtuu, mutta itellä ihan sama mikä launcheri niin tökkii enemmän.
e: niin, ja itellä ei sense 3.0 tökkiny muu kun alussa homescreeniltä hyppely toiselle kun oli widgettejä, mutta tonkin sai aikanaan korjattua helposti.
Niin, noi "pienet" kikathan on juuri ne minkä takia ees harkitsee tota eri launcheria. Mikäli noi samat säädöt löytyis normi sensestä en edes miettis vaihtoa. Tosin, nytkin custom teeman myötä tulee "tweaks" osio, jossa löytyy kaikenlaista app drawerin vaihtelua/background coloria ymym. Mutta nää pystyis muutenkin flashaamaan.Kyllä silti HTC:n dialer ym. säilyy mikä HTC:llä hyvä asia; HTC:n dialeria pidetty muutenkin parhaana niin hyvä näin. Mulla toimii hyvin launcherit. Nyt käytössä GO Launcher, aiemmin mm. LauncherPro ja ADW Launcher EX. ADW tuotti mulla ongelmia, LauncherPro samoin eli HTC dialer ei tahtonut enää toimia kunnolla.
GO Launcher toimii täysin ja vähintään yhtä sulavasti kuin vanilla Sense, etenkin huomioiden mun aika hienon siirtymäefektin työpöydällä vs. HTC pelkkä liukuminen.
Itse en tosin käytä ensimmäisenä tuon efektikarkin takia Launcheria, vaan siksi että siinä on pieniä kivoja kikkoja. Tosin itse käytän niitä maltillisesti, saisi noihin kaikki gesture ohjaukset ym.. eli mulla on niin että notification bar on aina piilossa, paitsi jos "tökkään" ylöspäin niin se tulee esille, ja taasen jos vedän alaspäin (ei vain yläosasta) niin koko notifikaatio alue pomppaa alas. Sitten on tietenkin tuo että app drawerissa mulla on recent apps vakionäkymänä... eli en käytä mitään ikoneita/fodlereita työpöydällä (pl. 4+1 dock ikonia), koska app draweris on aina heti yhden napin takan käytetyimmät ja yhdelle sivulle mahtuu melkein kaikki mitä käytän; näky tos toises kuvassa. Plus saahan tossa sitten enemmän työpöytiä, scrollattavat dockit jossa vaikka kansioita, ja hirveästi muutakin.
AIX Weather. Siitä vain huono, että jos menee eri kaupunkiin sun pitää klikata widgettiä ja vaihtaa lokaatio. Tietty niitä voi tallentaa monta siihen valikkoon, että ei iso homma.TML Mikä toi sää widgetti on?
Se on ihan tosta Beautiful Widgets -setistä valmis widget, mutta ei sitä kannata nyt ostaa kun maksaa 2€ ja suurin osa niistä on ihan kuraa. Ostin tuon tossa äskettäin kun makso 0,10€ joka oli yks hailee löytykö sieltä edes mitään.Entäs toi akun prosenttimittari? Sopivan yksinkertanen
Näyttää ihan hauskalta kyllä. Olis mukava saada kokeiluun, tulee tehtyä pirusti muistiinpanoja niin varmaan tohon näppärä? Tabletti toki kans on, mutta Noten sentäs saa vielä taskuun.Suosittelen ehdottomasti galaxy notea. Muutama viikko käyttöä takana ja todella tyytyväinen.
Note on aika lailla käyttäjiä polarisoiva laite. Mä käytin tuota Noteani 48 h (pitäisi jaksaa laittaa 2 latauskertaa käytetty Note myyntiin) ennenkuin tilasin Galaxy Nexuksen eli kannattaa tutustua laitteen fyysiseen kokoon ennenkuin hommaa. Mulle tuo oli liian iso eli selkeästi tartten älypuhelimen isolla näytöllä enkä minitabia jolla voi puhua. Note on surffailuun, maileihin, kuvien/videoiden tiirailuun jne. aivan loistava laite (toisaalta niin on Galaxy Nexuskin), mutta suosittelen vaffasti ettei tuollaista hanki ennenkuin on todennut koon itselleen sopivaksi.Suosittelen ehdottomasti galaxy notea. Muutama viikko käyttöä takana ja todella tyytyväinen.
Heh, miten sulla tohon kaikkeen niin paljon aikaa menee? Itellä jos teen full wipen ja flashaan uuden rommin ja otan kikkailen kaikki sälät entiselleen menee ~10-15min. Eikös marketti ala automaattisesti lataamaan niitä ohjelmia?Sitten poistaa ne muutamat ja backuppaa datan kanssa titanuimilla, joissa on jotain tehtykin (tietyt pelit ym.). Ja viestit tulee helposti sms backupperilla. En ite mitää puheluhistoriaa palauta.Noniin nyt on Android revolution hd 6.3.1 töötätty desire hd:hen. Hyvin tuntuu pelittävän. Helvetin kauan meni taas tossakin suorituksessa, et sai kaiken taas synkronoitu, viestit ja puheluhistorian palautettu, kaikki ohjelmat asennettu (ja niitten asetukset samoiks ku ennenkin) ja kaikkee muuta pikkusälää. Huomenna sit laucher pro:n kanssa säätämään. Sain jo tarpeekseni tältä päivältä ton kanssa säätämisestä.
Mullakin kestää, en palauta mitään paitsi ne mitä Google synkkaa. Tämä vain siksi, että jos on edes se 0,1% chance että joku backup/restore -ohjelman palautus aiheuttaa ongelmia niin eipähän sitä tapahdu.Heh, miten sulla tohon kaikkeen niin paljon aikaa menee? Itellä jos teen full wipen ja flashaan uuden rommin ja otan kikkailen kaikki sälät entiselleen menee ~10-15min. Eikös marketti ala automaattisesti lataamaan niitä ohjelmia?Sitten poistaa ne muutamat ja backuppaa datan kanssa titanuimilla, joissa on jotain tehtykin (tietyt pelit ym.). Ja viestit tulee helposti sms backupperilla. En ite mitää puheluhistoriaa palauta.
Vois uuden rommin muuten flashata, jäänyt arhd 6.1.2 tähän jo hetkeksi aikaa jähmettymään..
Pitäis olla niin, että kun se on asennettu, niin seuraavan kerran Home -nappia painaessa se kysyy mitä launcheria haluat käyttää. Valitse ADW, ja sitten ruksaa myös täppä että käytä aina tätä. Sitten on ADW käytössä, ja Menu -näppäimestä löytyy myös sen omia asetuksia.Hieman tyhmä kysmys, mutta miten saan ADW Launcherin toimimaan? Siis asensin sen luuriin ja asennus onnistui jne, mutta missä pääsen käyttämään sovelusta?
Vai toimiiko se tässä: samsung galaxy xcover, 2.3.6....
Heh, miten sulla tohon kaikkeen niin paljon aikaa menee? Itellä jos teen full wipen ja flashaan uuden rommin ja otan kikkailen kaikki sälät entiselleen menee ~10-15min. Eikös marketti ala automaattisesti lataamaan niitä ohjelmia?Sitten poistaa ne muutamat ja backuppaa datan kanssa titanuimilla, joissa on jotain tehtykin (tietyt pelit ym.). Ja viestit tulee helposti sms backupperilla. En ite mitää puheluhistoriaa palauta.
Vois uuden rommin muuten flashata, jäänyt arhd 6.1.2 tähän jo hetkeksi aikaa jähmettymään..
Työpöydälle vai ihan ohjelma? Mulla on Pure Grid calendar jossa siis kuukausinäkymä, ja sitten sen yläpuolella Simple Calendar widget joka näyttää isona seuravaa eventtiä. Toimii kumpikin Google kalenterin kanssa.Toi uus kalenteri on muuten ihan paska. Mikä olis paras kalenteri, missä on googlen kanssa synkronointi?
Oon nyt päätyny GO Launcerhin pariin. LauncherPro oli aikanaan, mutta nyky-rommilla ei Sense dialer toimi oikein, ja sitten sen jälkeen kokeilema ADW Launcher EX oli hyvä mutta bugas tuo notifikaatiopalkin piilottaminen jota haluan käyttää.Pitänee koittaa tänään. Tossa alkuperäsessä on ihan ok näkönen toi widgetti, mut se itte ohjelma on ihan paska. Lähinnä se päivänäkymä. Mikä launcheri sulla muuten on?