Android - puhelimet ja softat

Kertokaahan arvon teknikot, onko tosta luurista mihinkää? Mitää hienoa luuria en voi ostaa, kun oon metsuri ja puhelimen kestävyys on tosi tärkee. Tossa ois älypuhelin ja vielä kestävä. Eli mielipiteitä, häviikö toi muille puhelimille ja yleistä infoa jos sais. :)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/43521/dcnjr

Ite ostaisin tuon puhelimen heti jos olis vähän enempi potkua, ei tosiaan mikään pahan hintainen ja kestävyyttä kyllä hehkutetaan.

Edit. Toisaalta tuo Samsungin kestävyys ei oikein vakuuta, kavereilla ei meinaa pysyä Galaxy 2:set millään ehjänä. Onhan tuo toisaalta ihan eri puhelin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitoksia! Mitä meinaat tolla potkulla? Ite käyttäisin varmaan nettiä, s-postia, musiikinkuuntelua ja tollasia perusjuttuja. Eli varmaan riittää tehot meikäläisen ajoon. Nykynen puhelin on samsungin xcover271, eli tosta tavallaan edellinen malli. Tosi hyvin kestää jäätymisen, veden, hikoilun, iskut, oikeastaan kaiken. Näyttö on vaan vähän naarmuuntunu. Tossa galaxyssahan on naarmuuntumaton näyttö. Osaako joku suositella halpoja nettikauppoja? Multitronic ja gsm-store myy tota tällä hetkellä halvimmalla. (tulee myyntin ensviikolla)

Galaxy S2nen päivittyi ilman ongelmia 2.3.5 versioon, päivityksen jälkeen ei löydä enää SIM-korttia, puhelin toimii aivan kuin SIM-korttia ei olisi paikallaan. Myöskään tietokoneeseen tai KIESiin ei saa yhteyttä. Puhelimessa lukee MTP yhteys muodostettu, mutta tietokoneella ei tapahdu mitään. Mitäs hittoa tässä pitäisi tehdä? Factory reset ei muuta tilannetta mitenkään, ja SIM-kortin toimivuus on testattu.

Kiitoksia! Mitä meinaat tolla potkulla? Ite käyttäisin varmaan nettiä, s-postia, musiikinkuuntelua ja tollasia perusjuttuja. Eli varmaan riittää tehot meikäläisen ajoon. Nykynen puhelin on samsungin xcover271, eli tosta tavallaan edellinen malli. Tosi hyvin kestää jäätymisen, veden, hikoilun, iskut, oikeastaan kaiken. Näyttö on vaan vähän naarmuuntunu. Tossa galaxyssahan on naarmuuntumaton näyttö. Osaako joku suositella halpoja nettikauppoja? Multitronic ja gsm-store myy tota tällä hetkellä halvimmalla. (tulee myyntin ensviikolla)

No prosessori tuossa on vain 0,8Ghz ja omassa vanhassa HTC Desiressäkin on 1,0. No eipä se taida sitten vaikuttaa jos et enempää puhelimelta vaadi. Kamerakin tuossa saisi olla vähän parempi ku vain tuo 3megapixeliä että päätyis omalle ostolistalle. Käyttis taitaa tuossa olla Android 2.3 eli ihan asiallinen :)

Noin minäkin sen olen ymmärtänyt mutta kun jotain FM-lähetintä mainostetaan varustetun RDS-toiminnalla niin mitä se vaikuttaa lähettimeen ja sen toimintaan? Oma vanha lähetin oli kyllä ihan perseestä autoa ajettaessa. 10 km maksimissaan kuului häiriöittä kunnes ääni taas meni vituiksi.:(

RDS tarkoittaa Radio Data System, eli voi liikutella dataa radiolähetyksen ohella. Veikkaisin että tuommoisessa lähettimessä se tarkoittaa että tulee biisin nimi ja esittäjä radion ruudulle tms. ominaisuutta.

Toi kamera on joo vähän turhan huono, mutta kaikkea ei voi saada.. Nyt vaan innolla oottamaan, että tulis noi xcoverit myyntiin. :kuola:

Juu mielelläni! Tosin puhelimen saanti menee joulukuun puolelle, tällä viikolla saattaa EHKÄ tulla myyntiin. Mutta joulukuussa aika varmasti.

Puhelin HTC DHD. Oon tehny pari kansiota, johon sitten lajitellu softia, mitä tulee useimmin käytettyä, ja nyt tyhmänä kysymyksenä tulee, että miten saan järjesteltyä niitä kuvakkeita siellä kansion sisällä? Haluaisin ne aakkosjärjestykseen, kun nyt ne on siellä siinä järjestyksessä, missä on lisätty. En pikaisesti löytäny tohon mitään keinoa, vai pitääkö vaan tyhjentää koko kansio ja laittaa ne uudestaan oikeessa järjestyksessä?

Puhelin HTC DHD. Oon tehny pari kansiota, johon sitten lajitellu softia, mitä tulee useimmin käytettyä, ja nyt tyhmänä kysymyksenä tulee, että miten saan järjesteltyä niitä kuvakkeita siellä kansion sisällä? Haluaisin ne aakkosjärjestykseen, kun nyt ne on siellä siinä järjestyksessä, missä on lisätty. En pikaisesti löytäny tohon mitään keinoa, vai pitääkö vaan tyhjentää koko kansio ja laittaa ne uudestaan oikeessa järjestyksessä?

Ootko tehny ne puhelimen omalla kansiosoftalla?

Lataa tuo SiMi folder, muistaakseni sillä pystyy. Myös saa modailtua kansioiden ulkonäköä jne. Huomattavasti mukavampi käyttää.

Miten saa tehtyä tohon tilaan, missä on muitakin kansiota ja tiedostoja niin oman kansion? En tahdo millään löytää, että miten onnistuu..

''Työpöydälle'' kansio kyllä onnistuu, mutta ei taas sen siirtäminen sitten tonne muiden joukkoon..

Miten saa tehtyä tohon tilaan, missä on muitakin kansiota ja tiedostoja niin oman kansion? En tahdo millään löytää, että miten onnistuu..

''Työpöydälle'' kansio kyllä onnistuu, mutta ei taas sen siirtäminen sitten tonne muiden joukkoon..

Siis tonne sovellusvalikkoon vai?

Paina tota puhelimen vasemmassa alakulmassa olevaa kosketusnappia, siellä sovelluksissa, sieltä muokkaa ja siinä on "lisää kansio" niin luisutat sen sinne sovellusten sekaan

Siis tonne sovellusvalikkoon vai?

Paina tota puhelimen vasemmassa alakulmassa olevaa kosketusnappia, siellä sovelluksissa, sieltä muokkaa ja siinä on "lisää kansio" niin luisutat sen sinne sovellusten sekaan
Ei tahdo oikein ykkösversiossa onnistua. Toi kansion luominen onnistuu kyllä tohon työpöydälle, mutta tonne sovellusten sekaan siirtäminen ei oikein näytä onnistuvankaan ainakaan luisuttamalla..

Motorolassa paljonkin enemmän. Näyttö on huomattavasti tarkempi, ja sillä on hirveästi merkitysti esim. nettiä selaillessa ja onhan se muutenkin paljon parempi ihan ohjelmissakin. Motorolassa myös radio. ;)

Motorolan aiempi Defy kestää aika kivasti... täällä videoita ihan suomalaisten tekemistä testeistä: http://blog.androidsuomi.fi/2011/05/motorola-defy-superkestava-android/
Tuo Defy+ kestää varmasti ainakin yhtä paljon.

Tossa defy + on kanssa parempi prosessori, samsungissa 800, defy + 1000. Onkohan noilla muuta eroa? Siis defy ja defy +? Onneks löysin ton defyn, ennenkun kerkesin tilaamaan samsungia :D Mutta siis jättää samsunni pois ja harkita mielummin defyä?

Defy+ on uudempi revisio, mielummin sen ottaisin kuin vanhan. Tietenkin jos hinta on tärkeä niin pitää harkita miten tekee... jos ei tärkein asia, niin Defy+ jo ihan pelkän näytön resoluution takia. Toki jos se ei ole tärkeä asia, niin sitten ehkä halvempi parempi.

Eikun menet eka sinne sovellusvalikkoon ja teet tuon homman siellä.
Mä en tiedä, mutta mä olen varmaan jotenkin vajaa, kun en tajua näinkin yksinkertaiselta kuulostavaa hommaa..
Mä menen sovellusvalikkoon, painan napin pohjaan, muokkaa, jolloin se vetää näytölle tollaisen ''maalauksen'', millä pystyn vain poistamaan ja hallitsemaan noita sovelluksia..
Jotkut on sanonut, että tähän galaxy ykköseen ei voisi tehdä tonne sovellusten joukkoon kansioita vaan ainoastaan tohon pöydälle..!?

Vtuttavaa, kun alkaa kertymään noita ''sivuja'' liikaa.. Olisi helpompaa lyödä kaikki paska yhteen kansioon..

Mä en tiedä, mutta mä olen varmaan jotenkin vajaa, kun en tajua näinkin yksinkertaiselta kuulostavaa hommaa..
Mä menen sovellusvalikkoon, painan napin pohjaan, muokkaa, jolloin se vetää näytölle tollaisen ''maalauksen'', millä pystyn vain poistamaan ja hallitsemaan noita sovelluksia..
Jotkut on sanonut, että tähän galaxy ykköseen ei voisi tehdä tonne sovellusten joukkoon kansioita vaan ainoastaan tohon pöydälle..!?

Vtuttavaa, kun alkaa kertymään noita ''sivuja'' liikaa.. Olisi helpompaa lyödä kaikki paska yhteen kansioon..

Eli kun painat sitä muokkaa siellä sovelluksissa, niin alareunassa ei ole "uusi kansio" vaihtoehtoa?

Itellä gs2, niin voi olla että on uusi ominaisuus.

E. Mä en kyllä edes ikinä käy tuolla sovellusvalikossa. Työpöydällä kaikki tarvittava kolmella sivulla ja kansioissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom