Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja kyseessä Huawei? :D

No tietysti.. käyttääpä jotkut vielä scart-piuhaakin.
Huippu kun vertaa että maksoin Nokia 6220 Classicista 300e :david: ja kyllä, mun silmään miellyttää tuo, erittäin kirkas ja kivannäköinen näyttö.

Käyttääkös monet Endomondoa? Kauanko kestää yleensä että löytää satelliitin, jos on ulkona?

Mitäs ootte mieltä Galaxy S i9000 mallista? Pitäis joku Galaxy/älypuhelin hommata noin 300 e budjetilla, ja toi vaikuttaisi parhaalta. Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.

Mikäköhän mättää, kun yritän päivittää galaxy s hupelinta, niin kies ei löydä päivityksiä kännylle?

Tässä on droidin 2.1 versio..

"Laiteohjelmiston uusimman version automaattisen latauksen asetukset" kohdassa ei edes näy koko puhelinta, mitä helvettiä??

Mitäs ootte mieltä Galaxy S i9000 mallista? Pitäis joku Galaxy/älypuhelin hommata noin 300 e budjetilla, ja toi vaikuttaisi parhaalta. Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.

Jos ei kytkyt pelota, DNA:lta saa Galaxy S Plus (i9001):an kahden vuoden sopparilla 9€/kk (eli yht. 216€!).
Luuri kyseessä hieman päivitetty versio perus-S:ästä, muuta en osaa sanoa kun eilen vasta hain omani :)

Voi vittusaatana sanon minä!!!!!!

Nyt toi kies löysi puhelimen päivityksen, MUTTA kun aloitan päivittämisen, puhelimen yhteys kiesiin katkeaa ja yhdistyy uudestaan parin sekunnin päästä..

Siitä seuraa se, et "päivitykseen valmistautumisikkuna" jyystää ikuisesti, eikä mitään tapahdu + kies sanoo et uus päivitys olisi tarjolla, neuvoja miten toi galaxy s ei lopettais yhteyttä tuossa päivityksen alkumetreillä?

Mulla pientä ongelmaa slide-it näppiksen kanssa. Eli vaakatasossa kun kirjottaa tekstiviestiä ja painaa delete nappulaa ni aina välillä tulee joku "poista valinnan perusteella" kohta. Eli voi siis poistaa saapuneita tekstiviestejä. Kohtalaisen raivostuttavaa ku kesken viestin kirjottamisen pomppaa toi päälle. Mistä mahtaa tommonen johtua?

Onko kellään ehdottaa jotain hyvää näppäimistöä? Aattelin vaihtaa ton slide-it:in pois ku ei tuu käytettyä tota liukujuttua ollenkaan. Ei oo itte tullu noita pahemmin koitettua ni en tiiä yhtään et mistä kannattais alottaa.

Puhelimena siis desire hd

Miten mä saan mun Galaxy S 1 ä: kirjaimen vakioksi, kun kirjoitan viestiä eli suomenkielisen näppäimistön muunnettua?

btw. onkohan akkuun tullut jotain vikaa, koska yön on aina latauksessa, mutta nyt on muutaman päivän tehnyt jo sellaista, että aamupaskalla selattuani päivän uutiset on akku muuttunut jo keltaiselle..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten mä saan mun Galaxy S 1 ä: kirjaimen vakioksi, kun kirjoitan viestiä eli suomenkielisen näppäimistön muunnettua?

btw. onkohan akkuun tullut jotain vikaa, koska yön on aina latauksessa, mutta nyt on muutaman päivän tehnyt jo sellaista, että aamupaskalla selattuani päivän uutiset on akku muuttunut jo keltaiselle..
Onko se päivitetty? Ettei vaan olisi ihan vakiona skandinäppäimistö (input asetuksien kautta) uusimmilla päivityksillä. Jos ei, niin hakee tämän:
https://market.android.com/details?id=com.android.inputmethod.norwegian
Siihen sitten suomisanasto:
https://market.android.com/details?id=com.android.inputmethod.norwegian.finnishdictionary&feature=related_apps

Tosin tietääkseni edelleen saa asetuksista valittua kieleksi suomen näppäimistöön ja sitä kautta sitten ääkköset.

Tohon akku asiaan, niin olen kuullut että joillain on jatkuvat yölataukset tuhonnnut akun. Näin ei pitäisi tosin käydä, koska niissä on ns. trickle tekniikka ja se ei lataa sitä jatkuvasti jo on esim. yön yli kuten sulla. Silti, joitain tapauksia tullut vastaan. Toinen vaihtoehto on että kalibrointi on mennyt sekaisin, tosin minä en tiedä saako sitä kalibroitua jos puhelinta ei ole "rootattu" eli siitä ei ole otettu rajoituksia pois.

Onko se päivitetty? Ettei vaan olisi ihan vakiona skandinäppäimistö (input asetuksien kautta) uusimmilla päivityksillä. Jos ei, niin hakee tämän:
https://market.android.com/details?id=com.android.inputmethod.norwegian
Siihen sitten suomisanasto:
https://market.android.com/details?id=com.android.inputmethod.norwegian.finnishdictionary&feature=related_apps

Tosin tietääkseni edelleen saa asetuksista valittua kieleksi suomen näppäimistöön ja sitä kautta sitten ääkköset.

Tohon akku asiaan, niin olen kuullut että joillain on jatkuvat yölataukset tuhonnnut akun. Näin ei pitäisi tosin käydä, koska niissä on ns. trickle tekniikka ja se ei lataa sitä jatkuvasti jo on esim. yön yli kuten sulla. Silti, joitain tapauksia tullut vastaan. Toinen vaihtoehto on että kalibrointi on mennyt sekaisin, tosin minä en tiedä saako sitä kalibroitua jos puhelinta ei ole "rootattu" eli siitä ei ole otettu rajoituksia pois.

Asensin noi ja otin asetuksista käyttöön ton Scandinavian keyboard, mutta edelleen sitä äätä ei näjy.
Kaikki kielet ja asetukset on suomen kielenä ennastaan kyllä. Saakohan tähän oletus näppäimistöön sitä jesuksen äätä ja öötä vakioksi edes. Ainakin S II löytyy vakiona..

Selvennykseksi vielä, että et käsitä väärin. Ää ja öö löytyy kyllä jos malttaa pitää sitä aata ja oota pohjassa ja valita ne sitten sieltä, mutta haen sitä, että saisin ne tohon ''oletus'' valikkoon aan ja oon viereen, ettei tarvitsisi sormiaan rasittaa ylimääräisillä pohjaan painamisilla. :D

Asensin noi ja otin asetuksista käyttöön ton Scandinavian keyboard, mutta edelleen sitä äätä ei näjy.
Kaikki kielet ja asetukset on suomen kielenä ennastaan kyllä. Saakohan tähän oletus näppäimistöön sitä jesuksen äätä ja öötä vakioksi edes. Ainakin S II löytyy vakiona..

Selvennykseksi vielä, että et käsitä väärin. Ää ja öö löytyy kyllä jos malttaa pitää sitä aata ja oota pohjassa ja valita ne sitten sieltä, mutta haen sitä, että saisin ne tohon ''oletus'' valikkoon aan ja oon viereen, ettei tarvitsisi sormiaan rasittaa ylimääräisillä pohjaan painamisilla. :D
Joo, ymmärsin kyllä. Moni "viisas" usein sanookin että onhan se siinä kun painaa pohjassa a tai o.... :david:

Sanastoa ei tietenkään tarvitse jos et käytä ennakointia.

Sitten kun on asetuksista käytössä, niin mene esim. viestiä kirjoittamaan. Siellä paina kirjoituskenttää pitkään ja valitse se input method (tms.) vaihtoehto josta valitset ton Scandinavian Keyboard.

Mulla on silleen, että näppis pitää olla svenska, jotta näkyy ääkköset. Mitään ongelmia ei kuitenkaan tule siitä, kun se sanakirja on finska.

Google ostaa Motorolan kännykkäbusineksen 12.5 miljardilla taalalla. Samsung olikin kasvamassa turhan suureksi...

Alusta pysyy edelleen avoimena, joten mikä nottei. Ihan hyvä luureja ne kai Androidillekin jo tehnyt joten mikäs siinä.

Kai Google tuosta jokusen patentinkin saa, se kun on niillä ollut tiedostettu ongelma kun joku Apple rupee kettuilee. Se iso patenttisalkku ostoskin kun meni kiitos suuren koalition nurin.

Heh, nyt toisen uutisen lukeneena näin se taisi olla.

[h=1]Motorolan patenttisalkku sai Googlen ostamaan[/h]http://www.talouselama.fi/uutiset/motorolan+patenttisalkku+sai+googlen+ostamaan/a668208

"
Googlen pääjohtaja Larry Page manasi maanantaina blogissaan kuinkaMicrosoft ja Apple ovat liittoutuneet ja vapaan kilpailun periaatteiden vastaisesti hyökkäävät Googlen Androin –käyttöjärjestelmää kohtaan. Aseina tässä sodassa käytetään patentteja."

Aika outoa jos yölataukset tosiaan on tuhonnut akkuja. Ettei vain olisi vääriä oletuksia ja oikeasti kyse tosta kalibroinnista. Sen kanssa on ollut ongelmia näissä. Mullakin on puhelin latauksessa ihan joka yö varsinkin arkena ja akku on yhtä hyvä kuin vuosi sitten, kun tän ostin.

Nnaikounkin kannattaa nyt ihan ekana kokeilla sitä akun kalibrointia. Googlella löytää ohjeita. Ja näppäimistöasiaan, Nnaikou, niin oletko koittanut pitää vasemmassa alakulmassa olevaa nappia pohjassa? Sitä missä lukee ?123. Sieltä aukeaa valikko josta saa säädettyä kaikennäköistä. Nyt kuulostaa siltä, että sulla ei ole scandinavian keyboard kuitenkaan päällä. Tuolta saa senkin tarkistettua.

Heh... joku tyyppi kirjoitti tän kaksi viikkoa sitten:
http://www.unwiredview.com/2011/08/02/quick-and-easy-fix-to-all-android-patent-problems-google-should-buy-motorola/

[h=1]Quick and easy fix for all Android patent problems. Google should buy Motorola[/h]
Aika outoa jos yölataukset tosiaan on tuhonnut akkuja. Ettei vain olisi vääriä oletuksia ja oikeasti kyse tosta kalibroinnista. Sen kanssa on ollut ongelmia näissä. Mullakin on puhelin latauksessa ihan joka yö varsinkin arkena ja akku on yhtä hyvä kuin vuosi sitten, kun tän ostin.

Nnaikounkin kannattaa nyt ihan ekana kokeilla sitä akun kalibrointia. Googlella löytää ohjeita. Ja näppäimistöasiaan, Nnaikou, niin oletko koittanut pitää vasemmassa alakulmassa olevaa nappia pohjassa? Sitä missä lukee ?123. Sieltä aukeaa valikko josta saa säädettyä kaikennäköistä. Nyt kuulostaa siltä, että sulla ei ole scandinavian keyboard kuitenkaan päällä. Tuolta saa senkin tarkistettua.
Outoa toki, mutta jotkut tuollaista valittaneet. Aina ollut koko yön puhelimensa aina lataavat. Ei mullakaan ongelmia, useinkin ladannut yön yli.

Tarkoitat varmaan kalibroinnilla sitä lataa täyteen, käynnistä uusiksi, tyhjennä akku, käynnistää uusiksi, tms. kalibrointia? Sitä mietin, että eihän tuo varmaan tyhjennä sitä battery calibration tiedostoa joka noissa on? Se vaan ehkä laskee sen uusiksi? Rootatuilla kun voi puhdistaa noi statsit, ja sitten tekee sen lataa täyteen ja tyhjennä kokonaan prosessin.

Ei mullakaan suomenkielinen näppäimistö antanu ä/ö siihen suoraan, piti tosiaan vaihtaa ruotsiksi.
Mulla oli kyllä joskus tuo scandinavian, ja laitoin kyllä ihan suomenkielen. :o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom