Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt toimi sport tracker pikkasen paremmin ku viimeks. Löyti sateliitin muutamas minuutis ja akku kesti koko fillarilenkin 90km/3h. Jäljellä lenkin jälkeen kylläkin vain 20% ku täydellä akulla lähdin.
Mites on kätevin siirtää musat ja muut sellaset luuriin (koneena mac)?

Onko sulla joku task manager tms? Ensinnäkin sellaista ei tässä luurissa tarvita ja toiseksi se on syy siihen, että monella ei herätyskello aina toimi. Mulla ei ole ikinä jättänyt herättämättä, mutta ei mulla sellaisia turhanpäiväisiä ohjelmia olekaan.

En ole erikseen ladannut mitään. Osiosta "tehtävien hallinta" suljen joskus aktiivisia sovelluksia ja tyhjennän ram-muistia.

No tulihan se 2.3 päivitys Desireen mutta sanottiin että Japanin malleihin ei suositella asennattavaksi. Mistähän tämä johtuu? Menettääkö siinä aasialaisen näppäimistön tahi jotain muuta kun oli ilmeisesti aika perus-2.3 ilman mitään operaattorien omia juttuja? Uskaltaneeko tuota sittenkään asentaa?

Mulla kävi sama ongelma ja ainoa tapa millä siitä pääsi oli tehdä factory reset ja se poistaa valitettavasti kaiken ja lataa puhtaan käyttiksen.

asensin sitten lopulta odinilla gingerbread 2.33 systeemit. ohjelmat toki hävisi, mutta tiedostot yms säilyi.

Eikö kukaan ole keksinyt tuohon Huawei Ideos x5:n sammumiseen ratkaisua? Alkaa jo rasittamaan ku kolmekin kertaa sammuu putkeen, pitää odottaa aina että se käynnistyy, sitten laittaa PIN-koodi ja sitten se heti sammuu...

Eikö kukaan ole keksinyt tuohon Huawei Ideos x5:n sammumiseen ratkaisua? Alkaa jo rasittamaan ku kolmekin kertaa sammuu putkeen, pitää odottaa aina että se käynnistyy, sitten laittaa PIN-koodi ja sitten se heti sammuu...
Asiaan ei tuntuisi olevan yksinkertaista ratkaisua.
Googleta: Huawei random reboot

Googletellu mut enpä ole löytänyt. Huawei puhunut Gingerbread-updatesta, että kait ne sillä samalla sitten koettaa korjata ongelman. On oikeasti kyllä erityisen vittumainen bugi, jos puhelin on jossain pöydällä ja reboot eikä itse siihen PIN-koodia huomaa laittaa, niin missaa kaikki puhelut :(

Googletellu mut enpä ole löytänyt. Huawei puhunut Gingerbread-updatesta, että kait ne sillä samalla sitten koettaa korjata ongelman. On oikeasti kyllä erityisen vittumainen bugi, jos puhelin on jossain pöydällä ja reboot eikä itse siihen PIN-koodia huomaa laittaa, niin missaa kaikki puhelut :(

Olen huomannut saman :jahas:

^No mut pakko sanoa positiivistäkin, helvetin hyvä puhelin! :D

Hinta-/laatusuhde aivan mainio. Esim. Angry Birds tökkii hieman ZTE Bladella, mutta tällä toimii täydellisesti, sekä tässä on huippu näyttö IMHO.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saakos touchwiziin jotenkin jonkun custom lukitusnäytön? Saman tyylisen kuin esim. tuo puhelimeen vastaus -lukko. Kömpelö ja ruma tuo vakio. Sgs1 siis kyseessä. Roottaamaan en vielä viitsi alkaa.

Saakos touchwiziin jotenkin jonkun custom lukitusnäytön? Saman tyylisen kuin esim. tuo puhelimeen vastaus -lukko. Kömpelö ja ruma tuo vakio. Sgs1 siis kyseessä. Roottaamaan en vielä viitsi alkaa.

Marketista ostat WidgetLocker -nimisen ohjelman. Tuohon löytyy paljon erilaisia teemoja esimerkiksi täältä. Kun löydät teeman jonka haluat, lataa sen .zip-tiedosto ja siirrä se kansioon, jonka polku on /data/com.widgetlocker.teslacoilsw/themes. Sen jälkeen teeman pitäis näkyä WidgetLockerissa.

Voisko joku kertoa mitä toi "roottaaminen" on? :nolo:
Miksi minun kannattaisi "rootata" minun Antroiti? Mitä siitä hyötyy?

Käsittääkseni roottaus antaa sinulle kaikki oikeudet puhelimeesi, jonka jälkeen voit asentaa puhelimeen haluamasi ROMin, joka muuttaa puhelimen toimintaa ja käyttöliittymää usein alkuperäistä nopeammaksi ja paremmaksi. Roottauksen varjopuolina se vie takuun ja väärin asennettuna harvoissa tapauksissa voi hajottaa puhelimen.

Käsittääkseni roottaus antaa sinulle kaikki oikeudet puhelimeesi, jonka jälkeen voit asentaa puhelimeen haluamasi ROMin, joka muuttaa puhelimen toimintaa ja käyttöliittymää usein alkuperäistä nopeammaksi ja paremmaksi. Roottauksen varjopuolina se vie takuun ja väärin asennettuna harvoissa tapauksissa voi hajottaa puhelimen.
Okei, tack.

Onko kenelläkään ollut ongelmia Saunalahden nettiyhteyksien kanssa? Mulla koko viikonlopun ollu käyttökelvoton, en ymmärrä mikä voi olla vikana :jahas:

Itsellä toiminut Saunalahden netti ihan hyvin nyt.

Eilen tuli roottailtua oma Blade ja laitettua CyanogenMod7. Hyvin toimii, reilustip aremmin kuin ne vakio romit. Ja CPU kellotettu 710mhz! :D

Mikä ihme on vienyt mun Handcent-ohjelmiston pois ns pääsovelluksesta tekstailuun. Ollut nyt pari päivää ihan omituisen näköinen eikä osaa suomea. Osaisiko joku sanoa missä vika?
Haha :D Ei osaa edes suomea. :)

....mutta, eihän se tosin koskaan varsinaisesti mene oikean ohjelman edelle? Vaan laitetaan vakiosta notifikaatiot pois, sitten vaihdetaan kaikki pikakuvakkeet ym. vastaamaan sen Handcentin toimintoja?

EDIT: Mun mielestä noissa ei ole samanalaista asetusta kuten launchereissä, eli on OIKEASTI default. Jos oli kuitenin, eli joskus se kysy kumpi on default messaging, niin settings -> manage applications -> message (vai mikä onkaan viestiohjelman nimi) ja sieltä sitten clear defaults. Launchereilla on tuollainen asetus.

Kokeiltu noin muttei toimi. Siis Handcent on se sovellus, jota käytän normaalin Desiren viesti-ohjelman sijaan, kuten varmaankin ymmärsi (havaitsin toki hieman sarkasmia mukana :D) ja sille opettanut suomea. Mut ei auta defaultin muutos. Missäköhän vika sit lienee?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom