Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hoi! Jeesatkaas miestä mäessä! Mulla on Samsung Galaxy GT-I90000 ja android 2.3.3 tuossa. Moitteetta toiminut luuri, mutta nyt alkanut tekemään semmoista vekkulia temppua, että kerran pari päivässä pimenee koko paska eikä reagoi mihinkään. Ihan kuin virrat olis kiinni. Ei auta muutako repiä akku irti ja sitte lyödä uudestaan tulille. TODELLA raivostuttava temppu. Muilla tehnyt luuri samaa tai tietoa mistä voisi johtua? Tuo käyttis tosin ei taia olla mulla ihan ajantasalla, pitää tänään päivitellä ja toivoa että sillä lähtis toi ongelma pois. Raivostuttaa. :D

Desirelle on luvattu 2.3 patchi tämän kuun loppuun mennessä. Saa nähdä pitääkö HTC lupauksensa..

siis 1.3 tarkoittanet? ;)

Death will pay off sleeping debts.

JAA pikainen googlettelu paljasti luurini kärsivän vaivasta nimeltä Sleep Of Death (SOD) ! Voe helmapellit.. any ideas miten tuosta pääsee eroon? :D Mean while pitää jatkaa googlausta... Arrrr.

Onko kukaan iskeny tuota nettiin vuotanutta 2.3.4 androidia Samsung Galasy S:lle paikalleen? Ilmeisesti korjais tuon sleep of death ongelman, joka ainaki itellä tuli ton 2.3.3 käyttiksen kanssa vasta.. Ei jaksais odotella, että Kiesiin saa tuon uuden käyttiksen kun sitä ei tiä koska se tapahtuu. En vain pikaisella googlauksella löytänyt onko tuossa vuotaneessa 2.3.4:ssa suomenkieltä ym. tarpeellista. :D

Nyt on iphone4 myyty ja HTC sensation käytössä, muttamutta ei tää antero kyllä mitään juhlaa ole.. Mitenkähän tos sais akun kestämään edes päivän? Verkkoa käyttää aika heikosti,siis lähinnä kun vaihtaa 3g:stä edgelle ym. Katkoo puheluita.
Sporstrackeria tos käytin niin akku kuoli puolentoistatunnin lenkillä eikä aluksi gepsi tahtonut millään löytää (iluuri löyti aina heti gepsin ja akkua ei mennyt tollasella lenkillä kuin joku 10-20%) ehkä nää on viä softan koodaajan bugeja? Päivitystä odotelles...
Hieno puhelin ja näyttö on mahtava joskin huonoilla katselukulmilla,mutta se ei mua ainakaa haittaa. Mutta täytyy kyllä sanoo että kyllä iPhone vaan on viäki se paras luuri mitä tällä hetkellä on!
Tottuuko tähän iluurin jälkeen millään?

Galaxy S II:ssa häikkää. Nykyään jo vähintään kerran kahdessa päivässä pitää bootata, että ottaa vastaan mitään puheluita tai viestejä. Toisessa päässä kuulemma tuuttaa ainakin välillä varattua.

Näistä kun en mitään tajua, niin missä ongelma?

Nyt on iphone4 myyty ja HTC sensation käytössä, muttamutta ei tää antero kyllä mitään juhlaa ole.. Mitenkähän tos sais akun kestämään edes päivän? Verkkoa käyttää aika heikosti,siis lähinnä kun vaihtaa 3g:stä edgelle ym. Katkoo puheluita.
Sporstrackeria tos käytin niin akku kuoli puolentoistatunnin lenkillä eikä aluksi gepsi tahtonut millään löytää (iluuri löyti aina heti gepsin ja akkua ei mennyt tollasella lenkillä kuin joku 10-20%) ehkä nää on viä softan koodaajan bugeja? Päivitystä odotelles...
Hieno puhelin ja näyttö on mahtava joskin huonoilla katselukulmilla,mutta se ei mua ainakaa haittaa. Mutta täytyy kyllä sanoo että kyllä iPhone vaan on viäki se paras luuri mitä tällä hetkellä on!
Tottuuko tähän iluurin jälkeen millään?
Taitaa olla tuo sinun sportstracker joku maanantai-versio, itsellä löytää GPS:n muutaman sekunnin kuluessa. Parhaimmillaan akku on kestänyt sen kolme päivää. Eihän nyt 1.5 tunnin lenkillä pitäisi akun tyhjentyä jos ei nyt ihan kaikki toiminnot ole yhtäaikaa päällä(GPS,WiFi, netti, MP3 jne.)

Mun Huawei Ideos x5 joskus sammuu+käynnistyy itestään, jotakin jos räplää niin kännykkä värähtää, ja tulee vain saunalahden alkuscreeni siihen ja sitten se alkaa käynnistymään. Tulee siis se Android-teksti ja menee joitakin sekunteja ennenkuin se käynnistyy. Missä vika?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun Huawei Ideos x5 joskus sammuu+käynnistyy itestään, jotakin jos räplää niin kännykkä värähtää, ja tulee vain saunalahden alkuscreeni siihen ja sitten se alkaa käynnistymään. Tulee siis se Android-teksti ja menee joitakin sekunteja ennenkuin se käynnistyy. Missä vika?

Samaa ongelmaa itsellä, ei sille varmaan mitään voi.

Vikahan voi olla vaikka mikä. Auringon aiheuttama ylikuumeneminen, jokin softa, tyyppivika joka korjataan valmistajan päivityksellä, ja varmaan jotain muutakin.

Nyt on sitten alla Android luuri ZTE Blade, kun ilmaseksi sain. 2.2:nen asennettu. Olisko mitään parempia firmiksiä/rommeja tähän? Mites onko tähän jailbreakin tyylistä hommaa olemassa? En ole jaksanut vielä perehtyä niin paljoa tähän, joten voisiko joku valaista.

Nyt on sitten alla Android luuri ZTE Blade, kun ilmaseksi sain. 2.2:nen asennettu. Olisko mitään parempia firmiksiä/rommeja tähän? Mites onko tähän jailbreakin tyylistä hommaa olemassa? En ole jaksanut vielä perehtyä niin paljoa tähän, joten voisiko joku valaista.
Noh, paremmat on sitten niitä epävirallisia jotka tarvii ROOT oikeudet jota vois kuvailla jollain tasolla jailbreakiksi.

Täältä lukemaan, ohjeita ja rommeja: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=909

asensin galaxy s:ään kiesin kautta päivityksen ja nyt toi luuri ei halua käynnistyä ollenkaan. jää vaan looppina pyörimään toi käynnistysdemo.
recovery tilassa tulee seuraavaa:

copying media files...
succesfully copied media files.
#manual mode#
-appling multi-csc...
installing multi csc
cant access to '/system/csc/nee/system/'
succesfully applied multi-csc

Mitä pirua tolle tekis? muuten vois koittaa sitä uudelleen asennusta mutta tarvitsisin muutamaa tiedostoa jotka jäi sinne puhelimen muistiin Onnistuuko tuohon asentaa jonkun toisen version tms ilma nettä se tyhjentää kokonaan sen sisäisen muistin? menee kyllä käynnistäessä recovery ja download modeen

Samsung galaxy S:ässä ilmennyt pari ikävää bugia. Ensikkänin herätyskello kusee. Joskus toimii, joskus ei. Olen useampana aamuna herännyt toisen herätyskellon voimin ja todennut, ettei samsung herätä. Facebooksovellus on myös hassu. Jos palaa nuolesta päävalikkoon ja varmistaa, ettei aktiivisia sovelluksia ole päällä, syötää FB silti viestiä. Jos puolestaan painaa valikkonäppäintä ja tehtävienhallinnasta sulkee sovelluksen, ei päivityksiä facebookista tule. Jälkimmäinen ei juuri häiritse, mutta tuo herätyskellon takkuilu on aika ikävää.

Samsung galaxy S:ässä ilmennyt pari ikävää bugia. Ensikkänin herätyskello kusee. Joskus toimii, joskus ei. Olen useampana aamuna herännyt toisen herätyskellon voimin ja todennut, ettei samsung herätä.
Onko sulla joku task manager tms? Ensinnäkin sellaista ei tässä luurissa tarvita ja toiseksi se on syy siihen, että monella ei herätyskello aina toimi. Mulla ei ole ikinä jättänyt herättämättä, mutta ei mulla sellaisia turhanpäiväisiä ohjelmia olekaan.

Htc julkaisi 2.3 version Desirelle.
ladattavissa osoitteesta:
HTC - Developer Center

Android 2.3 Update for HTC Desire

Hey guys, we're happy to announce that Gingerbread for Desire is here! Please visit our Developer website to access the download. HTC - Developer Center

Please note that the following regional variants are not compatible with this upgrade: Germany (Telekom Deutschland), North America, South Korea and Japan.

As we've mentioned, this upgrade will remove some important functionality and experiences in your HTC Desire. For that reason, we only recommend upgrading if your an expert user or developer. Please make sure to read the full disclaimer about the changes if you do decide to upgrade. Also, flashing this ROM will erase your previous customizations, including any messages, emails, contacts, and other personal information so make sure you backup your data.

Thanks for your interest and support!

asensin galaxy s:ään kiesin kautta päivityksen ja nyt toi luuri ei halua käynnistyä ollenkaan. jää vaan looppina pyörimään toi käynnistysdemo.
recovery tilassa tulee seuraavaa:

copying media files...
succesfully copied media files.
#manual mode#
-appling multi-csc...
installing multi csc
cant access to '/system/csc/nee/system/'
succesfully applied multi-csc

Mitä pirua tolle tekis? muuten vois koittaa sitä uudelleen asennusta mutta tarvitsisin muutamaa tiedostoa jotka jäi sinne puhelimen muistiin Onnistuuko tuohon asentaa jonkun toisen version tms ilma nettä se tyhjentää kokonaan sen sisäisen muistin? menee kyllä käynnistäessä recovery ja download modeen
Mulla kävi sama ongelma ja ainoa tapa millä siitä pääsi oli tehdä factory reset ja se poistaa valitettavasti kaiken ja lataa puhtaan käyttiksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom