Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä toimiiko JoinMe softa muussa kuin Bladessa, mutta sillä saa tehtyä varmuuskopiot sim-kortin kontakteista ja siirreltyä ees takasin luuriin ja luurista kortille.

Joo, näinhän se näköjään on. Noh, toivottavasti tulevaisuudessa on mahdollista rootata luuri.
Ihan varmasti, vain ajan kysymys.

Vähän :david: kysymys ehkä, mutta miten HTC Desiressä siirretään kaikki yhteystiedot puhelimesta --> sim-kortille?
Mulla ainakin kun avaa people näkymän, niin siellä menu napin takana on import/ export. Sieltä voi valita mistä mihin siirto.

Via mobiili

Mitäs mieltä Samsung Galaxy S plussasta? Kestääkö tuossa akku miten? Niin ja koska näyttö on sama kuin Galaxy S, niin pysyykö toi miten naarmuttomana ilman mitään suojamuoveja?

Plussasta en tiedä, mutta näyttö pysyy kyllä naarmuttomana ilman suojamuovia, ellet käytä puhelinta todella huolimattomasti, ts säilytä sitä taskussa lasi jotain naarmuttavia tavaroita, esim avaimia vasten. Toisaalta en tiedä naarmuuntuuko silloinkaan, mulla on säilynyt jopa ZTE Blade ilman naarmuja, ja siinä näyttö on muovia. Ainoastaan pari pientä jälkeä tuli kun pudotin luurin näyttö edellä eteisen lattialle ja muutama hiekanmurunen taisi iskeä näyttöön.

Jatkuvasti ihmettelen miten ihmiset lykkää niitä suojamuoveja puhelimiinsa, koska ne pilaa lasin hyvän kosketustuntuman täysin ja näyttää suttuiselta. Ne suojamuovit myös naarmuuntuu todella helposti.

Samaa mieltä, en nykyään suosittele suojakalvoa missään tapauksessa. Pelkästään negatiivinen vaikutus.

Via mobiili

Plussasta en tiedä, mutta näyttö pysyy kyllä naarmuttomana ilman suojamuovia, ellet käytä puhelinta todella huolimattomasti, ts säilytä sitä taskussa lasi jotain naarmuttavia tavaroita, esim avaimia vasten. Toisaalta en tiedä naarmuuntuuko silloinkaan, mulla on säilynyt jopa ZTE Blade ilman naarmuja, ja siinä näyttö on muovia. Ainoastaan pari pientä jälkeä tuli kun pudotin luurin näyttö edellä eteisen lattialle ja muutama hiekanmurunen taisi iskeä näyttöön.

Jatkuvasti ihmettelen miten ihmiset lykkää niitä suojamuoveja puhelimiinsa, koska ne pilaa lasin hyvän kosketustuntuman täysin ja näyttää suttuiselta. Ne suojamuovit myös naarmuuntuu todella helposti.
Mä olen jotenkin vähän erimieltä jos nyt puhutaan samoista muovista. Itse ostin Samnsunkini melkein heti, kun se tuli. Vähän pelotti, koska puhelin oli kallis ja usein vanhoissa puhelimissa ongelmani oli se, että näyttö meni todella naarmuille, likaiseksi, että ei nähnyt edes viestejä kirjoittaa. Suojakalvo pakkauksen siis ostin, jossa tuli pari kalvoa. Ensimmäinen kalvo on vieläkin kiinni ja ehkä vasta näin vuoden jälkeen sen silmällä huomaa, että näytöllä on suojakalvo, koska alareunaan on ilmaantunut pieni haalea ilmakupla. Usein puhelimeni on ollut pällisteltävinä toisten käsissä ja he ovat kysyneet, että eikö pelota, että iso näyttö menee naarmuille taskussa. Olen sanonut, että sitävarten siinä on suojakalvo ja vasta silloin on pällistelijäkin huomannut, että niinpäs onkin, joten ei se kovin helposti voi havaittavissakaan olla.. Kosketuksesta en löydä mitään pahaa sanottavaa tai edes, että kalvo sitä jotenkin huonontaisi. Tätä viestiä kirjoittaessa päätin samalla vaihtaa näin +vuoden jälkeen ton toisen kalvon ja avot. näyttö on, kuin uusi, vaikka puhelin samassa taskussa AINA lompakon, avaimien, magnesiumin (salilla) ja monen muun asian kanssa. Eipä sitä ole tarvinnut edes ajatella, että miten puhelimeni käy, kun on takakuoressa kumisuoja ja näytössä suojakalvo.

Pieni hinta sille, että puhelin säilyy, kuin uutena vaikka kokisikin vastoinkäymisiä :)

btw. ei toi hemmetin akku ottanut toimiakseen vieläkään kunnolla.. Pieni parannus on havaittavissa

Jeps, kyllähän toki ymmärrän käytön syyn... silti en jaksa mitenkään uskoa että tuntuma on aivan 100% sama. ;)

Mulla nyt on vaan ollut helppo pitää kännykän kanssa samassa taskussa vain tavaroita kuten tupakkiaski. Eli en pidä siellä avaimia, metallista lompakkoa, sytkää, tai mitään missä olisi metallisia teräviä kulmia. Ostin puhelimen viime vuoden kesäkuussa, ja näyttö on edelleen kuin uusi.

Jeps, kyllähän toki ymmärrän käytön syyn... silti en jaksa mitenkään uskoa että tuntuma on aivan 100% sama. ;)

Mulla nyt on vaan ollut helppo pitää kännykän kanssa samassa taskussa vain tavaroita kuten tupakkiaski. Eli en pidä siellä avaimia, metallista lompakkoa, sytkää, tai mitään missä olisi metallisia teräviä kulmia. Ostin puhelimen viime vuoden kesäkuussa, ja näyttö on edelleen kuin uusi.
Tosiaan, kun rupesin miettimään niin enhän mä voi puhua tuntumasta, että onko sama, koska mulla tosiaan ollut toi kalvo ensimmäisestä päivästä lähtien :D Mutta enpä usko, että aivan järkyttävää eroa tekee.

Jep! Kyllä itsekin tulee nyt sen verran kuitenkin katsottua, että en mä ihan mitä tahansa samaan taskuun laita, mutta yleensä tulee vasta jälkeenpäin mietittyä, että olikohan sen metallisen rinkula-pyöränlukon pito samassa taskussa puhelimen kanssa nyt ihan järkevintä..

...Jatkuvasti ihmettelen miten ihmiset lykkää niitä suojamuoveja puhelimiinsa, koska ne pilaa lasin hyvän kosketustuntuman täysin ja näyttää suttuiselta. Ne suojamuovit myös naarmuuntuu todella helposti.
Mulla on ollut xperia testikäytössä kolmisen kuukautta ja näyttö on täynnä naarmuja, toista kymmentä yli sentin mittaista ja tolkuton määrä pienempiä. Ikinä ei ole ollut samassa taskussa avainten taikka muitten terävien kanssa, tippunutkaan ei ole kertaakaan. Näytöissähän on toki eroja, enkä tiedä mistä tuo on tehty mutta kyllä v-uttais jos ton itte olisin ostanu.
Samalla saa olla tyytyväinen, notta touchiini laitoin suojan heti, ei oo naarmun naarmua yli vuoden käytön jälkeen. Eipä tuo mukanakaan yhtä usein kulje.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän :david: kysymys ehkä, mutta miten HTC Desiressä siirretään kaikki yhteystiedot puhelimesta --> sim-kortille?

Mulla ainakin kun avaa people näkymän, niin siellä menu napin takana on import/ export. Sieltä voi valita mistä mihin siirto.

Kokeiltu on. Ainoat vaihdoehdot import/exporttia klikattua on "Tuo SIM-kortilta / Tuo SD-kortilta / Vie SD-kortille". Ajattelin että se voisi olla "Tuo SD-kortilta" mutta kun sen valitsee, tulee: Luo yhteystieto tilille Google tai Puhelin. Eli ei ole SIM-korttia vaihtoehtona.

Kokeiltu on. Ainoat vaihdoehdot import/exporttia klikattua on "Tuo SIM-kortilta / Tuo SD-kortilta / Vie SD-kortille". Ajattelin että se voisi olla "Tuo SD-kortilta" mutta kun sen valitsee, tulee: Luo yhteystieto tilille Google tai Puhelin. Eli ei ole SIM-korttia vaihtoehtona.
Kappas, niin onkin. No sitten vain etsimään: https://market.android.com/search?q=export+to+sim

tohon kalvojuttuun senverta että mulla on helmikuusta asti ollut jotain 10 kalvoa jo luurissa (galaxy s) eli kyllä niitä saa tiheään vaihtaa. ilman kalvoja tuskin näkis näytöstä enää mitään. Takakannesta esim on kaikki tekstit jo hävinneet eikä kameralla käytännössä tee enää mitään kun se suojalasi on niin naarmuilla.... pari kosketusnäyttöluuria on mennyt vaihtoon juuri sen takia että näytöt menny lopulta naarmuille. sitten sitä ei kyllä käytä pirukaan.

tohon kalvojuttuun senverta että mulla on helmikuusta asti ollut jotain 10 kalvoa jo luurissa (galaxy s) eli kyllä niitä saa tiheään vaihtaa. ilman kalvoja tuskin näkis näytöstä enää mitään. Takakannesta esim on kaikki tekstit jo hävinneet eikä kameralla käytännössä tee enää mitään kun se suojalasi on niin naarmuilla.... pari kosketusnäyttöluuria on mennyt vaihtoon juuri sen takia että näytöt menny lopulta naarmuille. sitten sitä ei kyllä käytä pirukaan.
Mitä helvettiä sä teet sille puhelimelle? :D
Mulla ainakin ihan hyvin pysyy naarmuitta.

Mulla ei Desiressä olen naarmun naarmua näytössä vaikka pidän samassa taskussa avaimien kanssa. Kuoret muuten täysin ruvella, mut näytössä ei yhtikäs mitään. Veikkaan, että nuo suojakalvot naarmuuntuvat helpommin.

Mulla ei Desiressä olen naarmun naarmua näytössä vaikka pidän samassa taskussa avaimien kanssa. Kuoret muuten täysin ruvella, mut näytössä ei yhtikäs mitään. Veikkaan, että nuo suojakalvot naarmuuntuvat helpommin.

Desire ollut reilun vuoden käytössä ja ensimmäisen 4 päivän aikana tuli pari naarmua ruutuun, jonka jälkeen laitoin kalvon ja siitä lähtien on pysynyt nättinä.

No mitäs helvettiä, jos on esim. raksalla duunissa, niin ostaisin kalvoa ennen suojapussin/kotelon/tms. Joko sellainen josta se otetaan ulos käytettäessä tai sellainen jossa käännetään läppä auki.

Tietenkin jos on aivan sama kuinka paskaksi se menee, niin kai se suojakalvo tai ei mikään riittää.

No mitäs helvettiä, jos on esim. raksalla duunissa, niin ostaisin kalvoa ennen suojapussin/kotelon/tms. Joko sellainen josta se otetaan ulos käytettäessä tai sellainen jossa käännetään läppä auki.

Tietenkin jos on aivan sama kuinka paskaksi se menee, niin kai se suojakalvo tai ei mikään riittää.

raksalla hyvinkin. läpällinen kotelo kyllä on, mutta kummasti sitä kaikenlaista pölyä yms sinnekin pääsee ja hiertää naarmuja. sellaista kumikortsua kokeilin, mutta sen kanssa käyttö oli ihan hanurista, ei volumensäätö yms toiminu niinkun pitäisi. kalvon kun vaihtelee muutaman viikon välein niin aina on "uusi" puhelin. Ja käyttöpelihän se vain on. turha sitä nyt on kovin helliä kun kuitenkin vuoden sisällä jo vanhanaikainen romu ja viimein sillon alkaa puhelut pätkiin yms vikaa tulla vaikka kuinka nätisti pitäsi :)

Ja sinänsä outoa että ensin haukutaan kuinka joku kalvo pilaa tuntuman ja sit tarjotaan tilalle jotain suojakortsuja joka tekee koko puhelimen käytön mahdollisimman vaikeaksi :)

Ja sinänsä outoa että ensin haukutaan kuinka joku kalvo pilaa tuntuman ja sit tarjotaan tilalle jotain suojakortsuja joka tekee koko puhelimen käytön mahdollisimman vaikeaksi :)
Sinänsä ehkä, mutta nyt puhutaan siitä että tuollaiseen duuniin vie. Kyllä minäkin jos raksalla pitäisin tuota mukana, niin ostaisin kotelon. Siinä ei kuitenkaan ole sitä kalvoa sitten kun käyttää. ;)

Back
Ylös Bottom