Näyttäisi siltä että ei, tai vaikka rom kävisi niin ilmeisesti ei ole tarjolla mahdollisuutta roottiin.
Joo, näinhän se näköjään on. Noh, toivottavasti tulevaisuudessa on mahdollista rootata luuri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttäisi siltä että ei, tai vaikka rom kävisi niin ilmeisesti ei ole tarjolla mahdollisuutta roottiin.
Ihan varmasti, vain ajan kysymys.Joo, näinhän se näköjään on. Noh, toivottavasti tulevaisuudessa on mahdollista rootata luuri.
Mulla ainakin kun avaa people näkymän, niin siellä menu napin takana on import/ export. Sieltä voi valita mistä mihin siirto.Vähän kysymys ehkä, mutta miten HTC Desiressä siirretään kaikki yhteystiedot puhelimesta --> sim-kortille?
Mitäs mieltä Samsung Galaxy S plussasta? Kestääkö tuossa akku miten? Niin ja koska näyttö on sama kuin Galaxy S, niin pysyykö toi miten naarmuttomana ilman mitään suojamuoveja?
Mä olen jotenkin vähän erimieltä jos nyt puhutaan samoista muovista. Itse ostin Samnsunkini melkein heti, kun se tuli. Vähän pelotti, koska puhelin oli kallis ja usein vanhoissa puhelimissa ongelmani oli se, että näyttö meni todella naarmuille, likaiseksi, että ei nähnyt edes viestejä kirjoittaa. Suojakalvo pakkauksen siis ostin, jossa tuli pari kalvoa. Ensimmäinen kalvo on vieläkin kiinni ja ehkä vasta näin vuoden jälkeen sen silmällä huomaa, että näytöllä on suojakalvo, koska alareunaan on ilmaantunut pieni haalea ilmakupla. Usein puhelimeni on ollut pällisteltävinä toisten käsissä ja he ovat kysyneet, että eikö pelota, että iso näyttö menee naarmuille taskussa. Olen sanonut, että sitävarten siinä on suojakalvo ja vasta silloin on pällistelijäkin huomannut, että niinpäs onkin, joten ei se kovin helposti voi havaittavissakaan olla.. Kosketuksesta en löydä mitään pahaa sanottavaa tai edes, että kalvo sitä jotenkin huonontaisi. Tätä viestiä kirjoittaessa päätin samalla vaihtaa näin +vuoden jälkeen ton toisen kalvon ja avot. näyttö on, kuin uusi, vaikka puhelin samassa taskussa AINA lompakon, avaimien, magnesiumin (salilla) ja monen muun asian kanssa. Eipä sitä ole tarvinnut edes ajatella, että miten puhelimeni käy, kun on takakuoressa kumisuoja ja näytössä suojakalvo.Plussasta en tiedä, mutta näyttö pysyy kyllä naarmuttomana ilman suojamuovia, ellet käytä puhelinta todella huolimattomasti, ts säilytä sitä taskussa lasi jotain naarmuttavia tavaroita, esim avaimia vasten. Toisaalta en tiedä naarmuuntuuko silloinkaan, mulla on säilynyt jopa ZTE Blade ilman naarmuja, ja siinä näyttö on muovia. Ainoastaan pari pientä jälkeä tuli kun pudotin luurin näyttö edellä eteisen lattialle ja muutama hiekanmurunen taisi iskeä näyttöön.
Jatkuvasti ihmettelen miten ihmiset lykkää niitä suojamuoveja puhelimiinsa, koska ne pilaa lasin hyvän kosketustuntuman täysin ja näyttää suttuiselta. Ne suojamuovit myös naarmuuntuu todella helposti.
Tosiaan, kun rupesin miettimään niin enhän mä voi puhua tuntumasta, että onko sama, koska mulla tosiaan ollut toi kalvo ensimmäisestä päivästä lähtien :D Mutta enpä usko, että aivan järkyttävää eroa tekee.Jeps, kyllähän toki ymmärrän käytön syyn... silti en jaksa mitenkään uskoa että tuntuma on aivan 100% sama. ;)
Mulla nyt on vaan ollut helppo pitää kännykän kanssa samassa taskussa vain tavaroita kuten tupakkiaski. Eli en pidä siellä avaimia, metallista lompakkoa, sytkää, tai mitään missä olisi metallisia teräviä kulmia. Ostin puhelimen viime vuoden kesäkuussa, ja näyttö on edelleen kuin uusi.
Mulla on ollut xperia testikäytössä kolmisen kuukautta ja näyttö on täynnä naarmuja, toista kymmentä yli sentin mittaista ja tolkuton määrä pienempiä. Ikinä ei ole ollut samassa taskussa avainten taikka muitten terävien kanssa, tippunutkaan ei ole kertaakaan. Näytöissähän on toki eroja, enkä tiedä mistä tuo on tehty mutta kyllä v-uttais jos ton itte olisin ostanu....Jatkuvasti ihmettelen miten ihmiset lykkää niitä suojamuoveja puhelimiinsa, koska ne pilaa lasin hyvän kosketustuntuman täysin ja näyttää suttuiselta. Ne suojamuovit myös naarmuuntuu todella helposti.
Vähän kysymys ehkä, mutta miten HTC Desiressä siirretään kaikki yhteystiedot puhelimesta --> sim-kortille?
Mulla ainakin kun avaa people näkymän, niin siellä menu napin takana on import/ export. Sieltä voi valita mistä mihin siirto.
Kappas, niin onkin. No sitten vain etsimään: https://market.android.com/search?q=export+to+simKokeiltu on. Ainoat vaihdoehdot import/exporttia klikattua on "Tuo SIM-kortilta / Tuo SD-kortilta / Vie SD-kortille". Ajattelin että se voisi olla "Tuo SD-kortilta" mutta kun sen valitsee, tulee: Luo yhteystieto tilille Google tai Puhelin. Eli ei ole SIM-korttia vaihtoehtona.
Mitä helvettiä sä teet sille puhelimelle? :Dtohon kalvojuttuun senverta että mulla on helmikuusta asti ollut jotain 10 kalvoa jo luurissa (galaxy s) eli kyllä niitä saa tiheään vaihtaa. ilman kalvoja tuskin näkis näytöstä enää mitään. Takakannesta esim on kaikki tekstit jo hävinneet eikä kameralla käytännössä tee enää mitään kun se suojalasi on niin naarmuilla.... pari kosketusnäyttöluuria on mennyt vaihtoon juuri sen takia että näytöt menny lopulta naarmuille. sitten sitä ei kyllä käytä pirukaan.
Mulla ei Desiressä olen naarmun naarmua näytössä vaikka pidän samassa taskussa avaimien kanssa. Kuoret muuten täysin ruvella, mut näytössä ei yhtikäs mitään. Veikkaan, että nuo suojakalvot naarmuuntuvat helpommin.
No mitäs helvettiä, jos on esim. raksalla duunissa, niin ostaisin kalvoa ennen suojapussin/kotelon/tms. Joko sellainen josta se otetaan ulos käytettäessä tai sellainen jossa käännetään läppä auki.
Tietenkin jos on aivan sama kuinka paskaksi se menee, niin kai se suojakalvo tai ei mikään riittää.
Sinänsä ehkä, mutta nyt puhutaan siitä että tuollaiseen duuniin vie. Kyllä minäkin jos raksalla pitäisin tuota mukana, niin ostaisin kotelon. Siinä ei kuitenkaan ole sitä kalvoa sitten kun käyttää. ;)Ja sinänsä outoa että ensin haukutaan kuinka joku kalvo pilaa tuntuman ja sit tarjotaan tilalle jotain suojakortsuja joka tekee koko puhelimen käytön mahdollisimman vaikeaksi