Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku viisas voisi kertoa talonrakennustekniikan ja yhdyskuntatekniikan eroista. Kummalle inssille on enemmän töitä, kumpi monipuolisempaa, eroa palkkauksessa jne?
Mistä tietää, että milloin on pääsykoe? googlen mukaan näyttäisi olevan 6.6.2011 mutta mitään kirjettä koululta ei ole tullut tjsp. Eli tuleeko joku kutsukirje sinne kokeeseen?
Eli Tekniikan ja Liikenteen ala on itellä. Ja pitääkö mun käydä monessa kokeessa? Kun mun 3 valintaehtoa oli kaikki tekniikan ja liikenteen aloista ja saman paikkakunnan kouluun?
Ja kuinka hyvä fysiikan ja kemian tietämys pitää olla tossa kokeessa? Rittääkö lukion 1 kurssit kummastaki? Vai onko edes mahdollisuutta, että tulisi joku kiperämpi kysymys fysiikasta tai/ja kemiasta, että tarvisi muita kursseja avuksi?
Oon siis hakenu amkhaku.fi kautta, ja sähköpostia on tullu takasin että haku on mennyt perille muttei mitään muuta.
Kerros minkälainen kokemus tuo yamk oli?
Nopea kyssäri!
ois pääsykoe 6.6 tekniikan ja liikenteen alalle (rakennustekniikka)
Niin pääsykokeessa selviää pelkällä matikalla ja fysiikalla? kun noissahan saa päättää kysymyksissä 7-10 että tekeekö A kohdat, jotka käsittelevät fysiikkaa VAI B kohdat, jotka käsittelevät kemiaa. ONKO TÄMÄ KÄYTÄNTÖ EDELLEEN VOIMASSA?
Eli kemiaa ei tarvis ollenkaan tota pääsykoetta varten? Eli jos laskee vaan matikan 1-6 tehtävät, ja 7-10 A tehtävät (fysiikan tehtävät) koska molempia ei pidä tehdä.
Pistääkö noi niitten tarkastajien silmiin että joo ei oo tehny kemiaa yhtää? eli haittaako?
Kannattaa ehkä hiukan kemiaakin katsoa. Mikäli käy niin että fysiikan tehtävä on kovin hankala ja sen rinnakkais kemiantehtävä on todella helppo. Muistaakseni minulla oli joku moolimassa tehtävä missä piti vaan plussailla moolit yhteen. Tosin tuosta on nyt neljä vuotta aikaa että voin muistaa väärinkin.
Tarviiko tuota liiketalouden englanninkielistä materiaalia lukea kokonaan läpi? Joltain olin kuulevinani, että ei tarviis..
Tarviiko tuota liiketalouden englanninkielistä materiaalia lukea kokonaan läpi? Joltain olin kuulevinani, että ei tarviis..