Okei kiitti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tekee 2-jakoista ohjelmaa jaolla jalat/yläkroppa niin miten se kannattaa treenata jos salilla käy 3 krt viikossa?
Jos tekee esim yläkropan/jalat/yläkropan ja sit seuraavalla viikolla jalat/yläkropan/jalat niin onko hyvä?
Älä ajatelle viikkoja, vaan että teet aina eri treenin kun viimeksi.Jos tekee 2-jakoista ohjelmaa jaolla jalat/yläkroppa niin miten se kannattaa treenata jos salilla käy 3 krt viikossa?
Jos tekee esim yläkropan/jalat/yläkropan ja sit seuraavalla viikolla jalat/yläkropan/jalat niin onko hyvä?
En osaa varsinaisesti ottaa kantaa, mutta mua ihmetyttää yleensäkin tää kun ihmiset puhuu että jaksaako tehdä vaikka jalat kaksi kertaa viikossa. Monissa lajitreeneissähän tulee samoille lihasryhmille töitä lukuisia kertoja viikossa? Mikä tässä on erona?Olen tehnyt tässä muutaman viikon verran seuraavaa jakoa
Jalat
Rinta / Olkapää
Selkä / Hauis
Jalat
Rinta / Ojentaja
Tähän mennessä palautumisessa ei ole ollut mitään ongelmia, jos sellaisia ilmenee niin kevennän viikon toista jalka/rintareeniä.
En ole aloittelija, mutta jalat ja rinta on jäänyt hieman jälkeen muusta kehosta, enkä ole moneen vuoteen kokeillut reenata samaa lihasryhmää 2 kertaa viikkoon.
Jalat tehdään tietoisesti etureisiä painottaen. Ajattelin vedellä tällä setillä tammikuun loppuun asti ja katsoa sitten mitä jäi käteen.
Kommentteja?
En osaa varsinaisesti ottaa kantaa, mutta mua ihmetyttää yleensäkin tää kun ihmiset puhuu että jaksaako tehdä vaikka jalat kaksi kertaa viikossa. Monissa lajitreeneissähän tulee samoille lihasryhmille töitä lukuisia kertoja viikossa? Mikä tässä on erona?
Mitä mieltä naiselle tälläisestä 2-jakoisesta joka tehdään 2-3 kertaa viikkoon:
Ylä
-Ylätalja 3x12
-alatalja 3x10
-vinopenkki kp 3x10
-pystypunnerrus 3x12
-ranskalainen 2x15
-hauiskääntö kp 3x8/perkäsi
Jalat ja keskivartalo
- kyykky 4x8
- askelkyykky 3x12
-sjmv 3x10
- pohkeet seisten 2x15
- vatsarutistus 3x20
- kylkiliike (vai mikä onkaan oikea nimi) 2x15
Onko liikaa jos laittaa vielä reiden ojennuksen tohon jalkapäivään? Miltä muuten kuullostaa?