Noni, kait mä nyt heitän mun ohjelman tänne vaikka sitä ollaan junnattu aika pitkään jo. Olen tehnyt 6&8 pitusia toistoja tähän mennessä, nyt vaihtamassa 10 tai 12... Tarkotus olis vetää ihan body tyylisesti ennen kesää, joten mielipiteitä?
Päivä 1.
Penkki - 2x10x62%, 2x10x67% ja 10x71% (noi prosentit menee vähä niin ja näin koska lisään 5kg tankoon, muissa liikkeissä en ole pitkään aikaa kokeillu maksimeja, joten puhtaita arvioita)
Ojentaja - Olen miettinyt että ehkä ei ole järkeä tehdä pelkkää ojentajaa vaan tekisin pari sarjaa lisää pystypunnerrusta. Mutta anyway, 4x10xXX% (en tiedä maksimia, joten en voi laskea %).
Pystypunnerrus - 3x10xXX% (sama homma) / Vaihtoehtosesti jättäisin puhtaat ojentaja treenit pois ja tekisin 5x10 sarjoja??
Vipunostot - 2x10
Vatsat - 2xniin monta ku irtoo 15kg kiekko sylissä n. 45 asteen negatiivisessa penkissä, 2x niin monta ku irtoo ylätaljasta maksimi painoilla (siis olen polvilteen katse pinkkaa päin ja vedän kyynerpäät polviin) ja lopuksia 2x niin monta ku saan jalkojen nostoja.
Päivä 2.
Kyykky 2x10x60%, 2x10x65% ja 10x70%
Yläselkä eri otteilla (2x leveellä myötäotteella eteen ja saman verran niskan taakse ja sitten vielä 2xkapeella vastaotteella eteen) 2x10x~60%, 2x10x65% ja sitten 2x10x70%, teen siis eka yhden jokasta liikettä ja sitten teen uuden kierron.
Hauiskääntö - 2x10x~60%, 2x10x65% ja 10x70%
Selkäsoutua - (sillon ku alaselkä ei ole skolioosin takia liian kipee) 5x10x~60%
Pohkeet 5x10x~65%
Vinot vatsat 3 sarjaa jossa otan jokatoisen toiston samalle puolelle 10kg kiekko sylissä, ja teen niin monta ku saan, taas 45 asteen negatiivisessa penkissä.
Tarkotus olis siis tehdä niin että ainoastaan viimenen sarja on suht tiukka. Vedän salia 2 kertaa viikossa ja käyn painimassa ja potkunyrkkeilemässä 3-4krt viikossa (en ole vielä päättänyt jos tekisin kumminski vaan 3 lajia treeniä ja 3 punttia viikkoon... hmmm).
Kattelin vähä eri ohjelmia täällä, mutta jotenki mulle tuli tosta paras fiilis (tuttu ja turvallinen?)... tiedä sitten
Kysymys pumpista, tiedän että menee paikat jumiin sen takia. Mutta kiinnostaa kumminski tietää jos se avittaa paljon lihaksen kasvuun? Vai onko se kaikki silmänlumetta ku lihakset näyttää hetkellisesti niin paljon isommilta? Onko järkeä pumppailla salilla kun painiessa menee meinaan kädet (tai no, hauis erityisesti) niin maar pumppiin että oksat pois...?
Kiitos
PS. Noi kamppailulajit on ihan harrustuksena, mitä nyt joskus käyny pikku skaboissa kiertelemässä. Puntilta haen kaunista ja mallikasta kroppaa, toki saahan sitä voimaa painiin samalla hyvänä sivutuotteena.