Tuli vähän hätäisesti kirjotettua kun olen koulussa mutta niin siis treenaan 3 jakoisella ohjelmalla ja teen 1. Päivänä:
Penkki
Vinopenkki käsipainoilla
Penkki käsipainoilla
Ylä ja ala talja
Leuan veto
Kulmasoutu
Epäkkäät
2päivä
Jalkarässi
Etu ja takareisi
Pohkeet
Vatsarutistus ja kierto
Forkku
3päivänä
Pystpunn käsipainoilla
Vipari
Pystpunn niskantakaa
Hauisscott
Hauis suoralla tangolla
Hauis istuen käsipainoilla
Kapeapenkki
Ransk.punn
Ojentaja taljassa
Ja toistot on 12 10 10 8
Ja minun mielestä tämä on aika kiinteyttävä ohjelma ja aikaa on käydä jokapäivä ja nimenomaan haluaisin kasvattaa lihasmassaa nii onko teillä ideoita ehdotuksia ohjelmia vielä vinkkejä voiman ja lihasmassan kasvatukseen ja parannuksia tämän hetkiseen ohjelmaan. Onko järkeä kasvattaa lihas massaa vai treenata vaan nykyseillä ohjelmalla? Olen saanut semmoisen käsityksen että kun kasvattaa lihasmassaa ja sitte tehdään kiinteyttävää treeniä...
Penkki
Vinopenkki käsipainoilla
Penkki käsipainoilla
Ylä ja ala talja
Leuan veto
Kulmasoutu
Epäkkäät
2päivä
Jalkarässi
Etu ja takareisi
Pohkeet
Vatsarutistus ja kierto
Forkku
3päivänä
Pystpunn käsipainoilla
Vipari
Pystpunn niskantakaa
Hauisscott
Hauis suoralla tangolla
Hauis istuen käsipainoilla
Kapeapenkki
Ransk.punn
Ojentaja taljassa
Ja toistot on 12 10 10 8
Ja minun mielestä tämä on aika kiinteyttävä ohjelma ja aikaa on käydä jokapäivä ja nimenomaan haluaisin kasvattaa lihasmassaa nii onko teillä ideoita ehdotuksia ohjelmia vielä vinkkejä voiman ja lihasmassan kasvatukseen ja parannuksia tämän hetkiseen ohjelmaan. Onko järkeä kasvattaa lihas massaa vai treenata vaan nykyseillä ohjelmalla? Olen saanut semmoisen käsityksen että kun kasvattaa lihasmassaa ja sitte tehdään kiinteyttävää treeniä...