^ Jos teet viikon kierrolla niin lisää liikkeitä tai sarjoja jaloille,selälle ja olkapäille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miltäs tää kolmijakoine kuuloostais??
1. rinta/hauis
4x6 penkki
3x8-10 joku muu rintaliike
3x8-10 hauis seisten
4x8-10 joku muu hauis liike
4x15 rannerullaus
2. jalat/vatsa
kyykky 3x8-10
reiden koukistus 3x8-10
reiden ojennus 3x8-10
pohkeet 4x8-15
vatsat 4x10-20
3. selkä/olkapäät/ojentajat
mave 3x6-10
kulmasoutu 3x8-10
dippi 3x10
ojentajat taljas 3x8-10
pystypunnerrus 3x8-10
joku muu olkapää liike 3x8-10
jokaisessa liikkeessä viimenen sarja oikeastaan failureen asti.. tarkotus ois voimaa ja ja lihasmassaa saada. onko jako päin persettä ja miten korjaisit?? maantai, keskiviikko,torstai,lauantai yleensä salipäiviä..
eli neljä kertaa viikossa salilla ja tällä jaolla
Ihan hyvä kiertoharjoitusohjelma aloittelijalle joka haluaa pudottaa painoa. Muista vaan listätä aina painoja kun vaan pystyt tekemään sen vaaditun toistomäärän. Ole rohkea siinä ja haasta itsesi! Treenin pitää tuntua tosi tiukalta.10min aerobinen
prässi (70kg)
alataljasoutu (25kg)
vartalon pito alaviistopenkillä
pystypunnerrus levytangolla (10kg)
pec deck (10kg)
vatsarutistukset penkillä, 3-4x18-20
mave (20kg)
vartalon kierto taljassa (5kg), 3-4x18-20
10min aerobinen
No miten olet syönyt ko. päivänä / ennen treeniä?Välillä on ollu lievää ohimenevää heikotusta/huonoa oloa treenin aikana mut se on onneks menny ohi, hengitänköhän väärin tai syön väärin ennen treeniä?
Tää on vaan mun mielipide, mutta musta palautusjuoma on "järkevin" lisäravinne mitä liikkuja tarvitsee / mitä kannattaa käyttää. Et välttämättä tarvitse toki mitään jos syöt monipuolisesti ja fiksusti, mutta ota nyt palkkari ennemmin kuin jotain lisäaineista patukkaa tai puddingia. Toki niitäkin voi silloin tällöin syödä, mutta ehkä ei joka päivä kannata Mutta tämä vain mun mielipide. Muistathan että ruokavalio on painonpudottamisessa se oleellisin juttu. Jos haluat vähän tarkempia vinkkejä niin laita mittasi ja ruokavaliosi tänne niin täältä saat varmasti jelppiä.Pt:n mukaan en tarvii mitään palkkarijuomaa, riittää kuulemma kun perusmätön proteiinimäärä on kohdillaan ja syön jotain prodepitosta treenin päälle ja näin oon nyt tehnykin (syön proteiinipatukan pukkarissa ja kotiin päästyä ihan ruoka-ruokaa tms.). Treenipäivinä syömieni patukoiden lisäksi Fastin puddingit on osa päivittäistä ruokavaliota nykyään.
Ihan hyvä kiertoharjoitusohjelma aloittelijalle joka haluaa pudottaa painoa. Muista vaan listätä aina painoja kun vaan pystyt tekemään sen vaaditun toistomäärän. Ole rohkea siinä ja haasta itsesi! Treenin pitää tuntua tosi tiukalta.
No miten olet syönyt ko. päivänä / ennen treeniä?
Tää on vaan mun mielipide, mutta musta palautusjuoma on "järkevin" lisäravinne mitä liikkuja tarvitsee / mitä kannattaa käyttää. Et välttämättä tarvitse toki mitään jos syöt monipuolisesti ja fiksusti, mutta ota nyt palkkari ennemmin kuin jotain lisäaineista patukkaa tai puddingia. Toki niitäkin voi silloin tällöin syödä, mutta ehkä ei joka päivä kannata Mutta tämä vain mun mielipide. Muistathan että ruokavalio on painonpudottamisessa se oleellisin juttu. Jos haluat vähän tarkempia vinkkejä niin laita mittasi ja ruokavaliosi tänne niin täältä saat varmasti jelppiä.
Tuo 8,5 kg on hieno saavutus ja ole ylpeä siitä äläkä vähättele itseäsi
Kävin äsken tekemässä ensimmäisen treenin, ja sarjojen vähäisyys tuntui omituiselta. Olen ymmärtänyt, että 1-jakoisessa ei paljoa sarjoja kannata tehdä. Väsäilin tälläisen ohjelman itselleni, jos joku kokeneempi voisi ottaa kantaa?
Hebe: Lisää vain painoja jo siihen toiseen kierrokseen. Jaksaa paremmin treenin alussa. Joihinkin liikkeisiin voit hyvin jo ekaankin kierrokseen kunhan olet hyvin lämmitellyt. Ja vatsoihin ehdottomasti levypainoja kehiin! Vatsalihakset on lihakset siinä missä muutkin niin nekin tarvii vastusta.
Se palkkari ei ole mitenkään välttämätön sulle (vielä ainakaan) eli mun pointti oli että ennemmin palkkari kuin patukka Mut Diemix on oikein hyvä vaihtoehto jos palkkariin päädyt. Kannattaa syödä hyvä välipala niinä päivinä kun menet salille. Esimerkiksi rahka + heldelmä tai leivät kunnon päällyksillä kuulostaa paremmalta kuin pelkkä näkkäri
Silti haluan vielä eri visiota muitten näkökulmasta.