Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennen jokaista treeniä teen vatsoja ja selkiä 5*20 (paitsi selkiä ei selkäpäivänä)
voit vaihtaa,mutta voit hyvin myös lisätä sen tuohon,niinkuin kiwi sanoi- Alatalja 12-10-8 (oon ajatellu vaihtaa kulmasoutuun käsipainoilla. kannattaneeko?)
-Massaa lähinnäIha perussetiltä näyttää, haetko massaa/voimaa?
-Epäsäännöllisen työn/menojen takia ei voi pitää treenipäiviä aina samoina eli teen silloin kun ehtii, mutta kolmena päivänä viikossa olen treenannut maksimissaan kaks päivää peräkkäin.Mikä jako on, teetkö ma-ke-pe?
-Alkulämpimiksi ja kiinteyttääkseni vatsan seutua. Olen ollut siinä luulossa että 1 kerta viikkoon vatsoja ei riittäis, mutta olen ollut sitten ilmeisen väärässä. jos haluaisin ne kuitenkin joka kerta tehdä niin jos teenkin ne sitten vaikka treenien lopuksi?Ja miks ihmees aina_vatsat? Eihä nekää oo sen kummempia lihaksia, samalla kierrolla treenaa ku muitaki lihaksia. Ite ainaki saan paremman tuntuman tekemällä lyhyempiä sarjoja lisäpainoilla. maksimissaan siis 15toistoo, yleensä 10.
Joo kiitti vinkistä. Näin täytyy tehdä.Elä nyt alatarljasta luovu, iha hemmetin hyvä liike selälle! Koska noita sarjoja ei tuu 3:lle päivälle hirveesti, ota vaikka vielä lisäks se kulmasoutu kässäreillä
Oon 16v. poika ja 68\174. Ja oon pelannu lätkää 12v ja lihakset ihan hyväs kunnos ainekin jalat. Nyt oon käyny salil joulun jälkeen 3kertaa viikko. ja pitäis saada lisää massaa. Oon käyttä nyt whey3. Jos joku viittis vähän neuvoo.. Kunnollinen harjottelu ohjelma pitäis saada.
jos haluaisin ne kuitenkin joka kerta tehdä niin jos teenkin ne sitten vaikka treenien lopuksi?.
Voisiko muuten joku vielä sanoa millä tosta ohjelmasta tuon High Pull liikkeen korvata? rinnallevetona? Ja kertokaa nyt mielipide tuosta ohjelmasta!http://coachlikeapro.tripod.com/basketball/id3.html
Miltäs tuollainen ohjelma näyttäisi mikä löytyy tuolta? Pelaan siis korista.
Mielipiteitä kiitos.