Kulutuksen laskeminen on tosiaan vähän hankalaa, ite olen koittanut kattoa sellaisen keskiarvon mitä nuo eri laskurit antavat, ja myös sykemittarin toimintoa käyttänyt hyväkseni arvioinnissa. Kannattaa lisätä noihin laskureiden antamiin lukuihin kaikki nuo lisäravinteet ja rasvat ym. sillä nekin nostavat sun päivittäistä energiansaantia.
Ja kokeile vaikka joku päivä punnita kaikki ruoka mitä syöt(kouluruokaa toki nyt ei oikein voi) ja laske vaikka fineli.fi:n antamilla arvoilla ja pakkauksista löytyvillä arvoilla nuo makroravinnejakaumasi. Tuo ei kuitenkaan hirvittävän iso panostus ole kun sen yhtenä päivänä tekee. itselläni helpotti huomattavasti energiansaannin hahmottamista tuo kun punnitsi ja laski itse nuo proteiinien, hiilarien ja rasvojen suhteet.
Ja pitkävaikutteista protskua olen itse ainakin ottanut iltaisin, kun tunnetustikin lihas kasvaa levossa.
Jep täytyy tehdä joku päivä tuo.
Ohjelman toistoiksi ajattelin nuo vko1 12-15 vko2 8-12 vko3 5-8. Päätavoite saada jalkoihin lihasta vammoilta välttymiseksi eritoten polven ympärille, ja tietty nopeutta ja kestävyyttä tosi säbäpelaaja jättäisi yläkropan treenaamatta, mutta pitäähän sitä olla voimaa kulmavääntöihin
Olen siis tällä hetkellä ostamassa lisäravinteiksi pitkävaikutteista proteiinia ja palautukseen soveltuvaa, suositteletko jotain vielä lisäksi vai näilläkö mennään toistaiseksi?