Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä haen treeniltä:
Lihasten kiinteytymistä, käsien voimistumista, jalkojen ylläpitävää treeniä juoksua varten (talvella ei tule juostua) ja se sikspäk ehdottomasti, hinnalla millä hyvänsä :-D
Ehkä se, mitä enemmän haluaisin oli joku varma keino saada treenattua rasvaa pois. Olisi kiva jos jotenkin näkyisi, millä teen 220 vatsalihasta. Nyt ne eivät näy.
Edit: Pistetään vielä mittoja. Olen siis jätkä. Olin ennen treeniä 1,5 vuotta sitten 81 kiloa, nyt olen 90 kiloa. Olen 186 pitkä. Uusi "hieno" vaaka, jonka ostin ja jossa on niitä elektrodeja pohjassa sanoo että olen mun rasvaprosentti on jotain 19-20 %.
. 1. Teen jalkatreeniä vaan pienenä lämmittelynä, että jaksan taas rutistaa oikein kovan käsi- vatsalihastreenin. .
Hienoa vittuilla aloittelijalle, todella tasokasta kaverit :piis:
Kyllä jalkalihakset ovat ihan kunnossa tämän kuntopyöräilyn ja juoksemisen kanssa
Entäs jos en halua kasvattaa jalkojen lihaksia? Haluaisin pitää jalat pelkästään 10 kilsan juoksua tai rasvan polttoa varten kuntopyörässä. Kuntosalitreeni on siis puhtaasti tarkoitettu ylävartalon kehittämiseen. Mielestäni tämä on tasapuolista ja toimivaa.
Tee miten tykkäät, mutta mikään ei näytä naurettavammalta kuin treenattu yläkroppa ja treenamattomat jalat, paitsi ehkä nämä "luurangot" sixpackeissään joita kesäisin aina välillä näkee.
Kumpi tahansa tilanne kelpaisi mulle aivan hyvin :-) Nyt taidan ruveta taas polkemaan tota kuntopyörää, että saan taas pikkaisen rasvaa poltettua ja sikspäkkiä promillen sadasosan paremmin näkyviin :thumbs:
Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtää, että juokseminen ja jalkapallo ovat mulle ne ykkösjutut. Tää saliharrastus on vaan tällaista piipertämistä.
Jos sun ainoa tavoite on saada se siksari näkyviin niin sitten pitäis riittää ihan pelkkä dieetti vaan.
Tervehdys
Taustatietoja: Olen harrastanut jääkiekkoa n. 10 vuotta ja punttisalia kolmen vuoden aikana enemmän ja vähemmän aktiivisesti ( tällä hetkellä takana 3-4kk aktiivinen rupeama, peruskunto pitäisi olla ok ), mutta aloitin juuri salibandyn pelaamisen. Tavoitteena saada treeniohjelma, joka tukee harrastustani, mutta pitää muistaa ettei kuitenkaan ihan pääsarjatasolla pelata.
Kävin täyttämässä valion sivuilla ravintoainelaskurin, joka antoi tulokseksi 2300 kcal eli pitäis vähän enempi syödä - proteiineja oli 146g. Kävin ostamassa soijarouhetta tuohon maitorahkaan sekaan ja sitten vois sen toisenkin kananmunan syödä tarvittaessa. Rypsiöljyä voisi kanssa käyttää lisänä jos tuntuu ettei kaloreita saa tarpeeksi. Vaihtelua ruokavaliossakin tietysti löytyy, mutta olkoon edellä mainittu runko sille. Puntin jälkeen käytän palautusjuomaa (fastin mass2, 1:1) mutta kohta tuo alkaa loppumaan ja aion alkaa käyttää ufs:n tuotteita ( http://www.ufs.fi ) joten jos joku viitsii katsoa tuotteita, joita minun kannattaisi käyttää ja missä yhteydessä, niin olisin kiitollinen.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Silmäilin ton sun treenin ja ruokailun nopeesti läpi, ja ihan hyvältä vaikuttaa, mutta:
Jos tavoitteenasi on kasvattaa niitä lihaksia, niin saat syödä reilusti enemmän. Urheilet paljon, niin kulutuksesi on myös kovaa luokkaa.
Miten muuten laskit tuon kouluruoan kalorit, vai onko teillä eriteltynä ne?
Iltapalalle voisit lisätä proteiineja, elimistösi tarvitsee niitä nukkuessasi. Hiilarit taas eivät ole niin tarpeellisia enää illalla. Mitenkäs rasvojen käyttö? niitä hyviä rasvojakin tulisi saada riittävästi.
Ja ihan kuriositeettina, miksi nimenomaan Ufs-tuotteita? :D Eivät varmastikaan ole sen huonompia kuin muutkaan, kiinnostaa vain että mistä moinen.
Edit: niin ja hetkinen, oletko laskenut tuon palautusjuomasi mukaan tuohon päivittäiseen kaloreiden saantiisi?
Laskuriin en lisännyt palautusjuomaa, enkä rypsiöljyä, enkä soijarouhetta. Lähinnä ajattelin kysyä kuinka paljon pitäisi about saada nostettua kaloreiden määrää kun en ole ottanut vieläkään selvää laskureiden perusteella mikä se oikea kulutukseni on.. valion mukaan 2500 ( sis 1h kuntosalia, en lisännyt muita aktiviteetteja ), toisen laskurin mukaan 3700...
Iltapalalla tulee syötyä kahden kananmunan nuudelit silloin tällöin ja muutenkin vähän enemmän kuin mitä aiemmin kirjoittamani antaa ymmärtää, koska ei uni tule jos on nälkäinen olo.. ehkä pitäisi hankkia pitkävaikutteista proteiinia illaksi ettei tule syötyä väärin illalla, olettekos samaa mieltä..?
ufs sen takia koska saan hyvät alennukset, ei muuta syytä