Auttakaahan meikäläistä.. Olen nyt treenanut koko "saliurani"(4kk, ikää 15) ajan 2-jakoisella (jaolla ma: rinta, kädet, olat, pe: jalat, selkä), jonka suunnitteli eräs entinen saliohjaaja. Kehitystäkin on tullut tällä ohjelmalla jonkin verran, mikä ei tietysti ole mikään ihme näin aloittelijalla.. No asiaan asiaan: Olen miettinyt siirtymistä 1-jakoiseen, lähinnä mielenkiinnon vuoksi. Ja olen nyt yrittänyt jonkinlaisen ohjelman väsätä itse. Niin ja mahdollisuus käydä salilla 2-3 krt viikko, päälle kahdet futistreenit ja 1-2 lenkkiä viikkoon, yksi lepopäivä per viikko.
Eli tässä ohjelma joka vaatisi korjauksia/kommentteja/ yms. Ideana on kolme eri treeniä joita tehdään aina vuorotellen.
Kaikkia liikkeitä 2 sarjaa, toistoja 6-15.
Treeni 1.
Kyykky/prässi, reidenkoukistus, pohkeet, penkki, mave, ylätalja, hauiskääntö (mutka)tangolla, kapea penkki, viparit sivulle, kohautukset
Treeni 2.
Kyykky/prässi, SJMV, pohkeet, vinopenkki, kulmasoutu tangolla, leuanveto, hauiskääntö kp, ranskalainen, pystyp., rannekääntö
Treeni 3.
Reisiojennus, SJMV, pohkeet, penkki, mave, alatalja/kulmasoutu kp, hauikset taljassa, ojentajat taljassa, viparit taakse, kohautukset
Varmaan suurin ongelma on toi liikkeiden määrä, että kun niitä on noin paljon (vai onko?). Mitä pitäis karsia/lisätä? Kiitos jo etukäteen.
ps. Tavoitteena on lisää voimaa ja kokoa/muotoa.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Eka postaus... Eli sori että vaivaan kun te konkarit ootte varmaan arvostellu jo miljoonia tällästen amatöörien ite tekemiä ohjelmia
...