Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Genie, miten on kehitystä tullut tuolla 3jakoisella?
esim. (yllätys) penkkitulos on junannut paikallaan jo kauan. 82,5kg enempää en ole koskaan saanut vaikka montakin menetelmää kokeilin. 2x6 systeemi ei tuntunut toimivan minulla ja tuo itse kehittelemäni pyramidi harjoituskin on yhtä tyhjän kanssa, selailin foorumia ja vilkuilin vähän tuota 5x5 systeemiä, mutta esim ensimmäisen viikon 70 % reeni tarkoittaisi nostelua 57,5kg ja se tuntuisi kyllä aika kevyeltä? Tiedä sitten.
Terve!
...
Parannuksia, muutoksi tai jopa kokonaan uusi ohjelma? Kaikki "apu" kelpaa...
Kiitos
______
Eli siis laitanpahan minäkin tänne mokoman "urani"/ohjelmani.
...
... Juu että sellasta, ja kerrottakoon että tuon lisäksi vedän joka viikonloppu reilu 5km lenkin ennen saunaa, mutta muuten olen vielä tosi aloittelija, koska penkki ennätykseni: 65kg yksi toisto, sekä puhtaita leukoja saan vaan 6.kappaletta. Jalkapalloakin tulee pelattua :piis:
maanantai:
"Rintapäivä"
Vinopenkki -kp 10 x 20kg x 3 tai Penkki -tanko 10 x 50kg x 3
Viparit -kp 10 x 13,5kg x 3
Pystypunnerrus -kp 10 x 13,5kg x 3
Hauiskääntö -kp(t) 16 x 10kg x 3
Penkkilaite, jossa istutaan selkäsuorana 10 x 45kg x 3
Dippejä, niin monta kun menee tämän jälkeen.
tiistai:
"Selkäpäivä"
Ylätalja 10 x 52kg x 3
"Naruveto" 10 x 50kg x 3 tai Alatalja 10 x 45kg x 3
Olankohautus -kp 20 x 22,5kg x 3
Laite jossa istutaan selkäsuorana ja vedetään kulmasoutuliikettä edestäpäin. 10 x 52kg x 3 tai Kulmasoutu -tanko 10 x 40kg x 3
Ojentajat laitteessa 10 x 45kg x 3
Alaselkäliike lisäpainolla
Vatsat
torstai:
Jalkapäivä
Hack-kyykky 8 x 70kg x 3 tai Kyykky -levytanko 8 x 3
Prässilaite 10 x 107kg x 3 tai Perusprässi 10 x 150kg x 3
SJMV
Reisiojennus 10 x 52kg x 3
Reisikoukistus 10 x 52kg x 3
Sisäreidet 15 x 86kg x 3
Ulkoreidet 15 x 86kg x 3
Pohkeet 20 x 66kg x 4-5
perjantai:
yläkroppa
Penkki -tanko 8 x 3
Rintalihaslaite 8 x 3
Pystypunnerrus 8 x 3
Ylätalja 8 x 3
Kulmasoutu 8 x 3
Haukkarit 8 x 3
Vatsat
Ajattelin ottaa Body-lehden neuvosta vaarin, jossa kerrottiin että "Isoja lihasryhmiä kuten reidet, ei kannata treenata kuin kerran viikossa, samoin selkää" tämän takia vain yksi jalkapäivä per viikko. Ja tuo perjantai olisi tuollainen maanantain ja tiistain sekoitus jotta lihakset saisivat ärsykkeen pari kertaa viikossa. Mitäs Orbs ja muut nyt sanoisitte. Tuo on siis vasta melko karkea ohjelma eli jos keksitte hiottavaa niin kertokaa toki. (:
edit: Niin ja tuo perjantai olisi samalla hieman maksivoimampi eli tekisin suuremmilla painoilla ja vähemmillä toistoilla. Se sitten motivoi samalla olemaan nauttimatta alkomahoolia viikonloppuisin kun on vetänyt ittensä perjantaina ihan piippuu. :D
Lyhyesti ottaen taas perseelleen mentiin kun otetaan esim body-lehdestä ohjelma käyttöön :curs: Taas kerran sitä törmää kaikkien tän alan lehtien viljelemään paskaan, tyyliin: Lihas tarvitsee viikon palautuakseen :wall:
Minen jaksa ennee :D
Suosittelen sinulle, että otat täältä käyttöön jonkun yksijakoisen ohjelman, JOKA OIKEASTI TOIMII :thumbs:
Ja sen body-lehden voi vaikka käyttää perseen pyyhkimiseen, esim ;)
Ehheh. :D
Tuo ohjelma on kyllä muuten itseni laatima, mutta tuo juttu että isot lihakset treenataan kerran viikossa jne. on siitä lehdestä. (: Mutta tuotamm... Mistä minä sitten tiedän mikä näistä sadoista forumilla olevista ohjelmista sitten toimii? :jahas: Kun jotkin ovat kuitenkin täyttä sontaa ja samaa sarjaa tämän minun yllämainitun ohjelmani kanssa. (: