Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen käynyt salilla nyt puolisen vuotta ja tehnyt perus sarjoja jotta saisin perusvoimaa.Haluaisin kuitenkin tehostaa harjoittelua ja haluaisin vinkkejä hyvään ja tehokkaaseen 3-päivän sali harjoitteluun.Jos te ammattilaiset antaisitte vinkkejä ja ehdotuksia 3-päivän sali ohjelmaan.Tässä ohjelma ehdotus jonka olen koonnut tämän sivuston ja aikaisempien ohjelmieni perusteella.
Olen käynyt salilla nyt puolisen vuotta ja tehnyt perus sarjoja jotta saisin perusvoimaa.Haluaisin kuitenkin tehostaa harjoittelua ja haluaisin vinkkejä hyvään ja tehokkaaseen 3-päivän sali harjoitteluun.Jos te ammattilaiset antaisitte vinkkejä ja ehdotuksia 3-päivän sali ohjelmaan.Tässä ohjelma ehdotus jonka olen koonnut tämän sivuston ja aikaisempien ohjelmieni perusteella.
Antakaa vinnkejä ja ehdotuksia.
Hetken aikaa on tullut vedettyä tämmöstä, olisko vinkkejä miten jatkaisin tästä?
1. Päivä (Rinta-hartia)
1.Penkki 3 x 6-8
2.Vinopenkki 3 x 6-8
3.Rintalaite 2 x 10
4.Pystypunnerrus eteen 3 x 15
5.Vipunosto sivulle seisten 3 x 15
2. Päivä (Selkä-jalka)
1.Leuanveto leveällä otteella eteen 3 x 6-8
2.Pullover laitteella 2 x 10
3.Selkä 3 x 6-8
4.Prässi 3 x 6-8
5.Reisikoukistus 3 x 10
6.Pohje 3 x 10
3. Päivä (Kädet)
1.Hauiskääntö tangolla 3 x 6-10
2.Hauiskääntö käsipainolla istuen 3 x 6-10
3.Ojentajapunnerrus taljassa 3 x 10
4.Ojentajaliike käsipainolla istuen 3 x 10
toivottavasti noista saa jotain selvää..
Tässä tulis oma ohjelma nyt arvosteluun. Pitkään olen käynyt täällä lukemassa ja hakemassa vinkkiä salitreeniin (vaikkei välttämättä ohjelman perusteella uskois;) ). Nyt sit vihdoin sain rekisteröidyttyä.
Taustaa sen verran, että olen käynyt vuosia salilla, välillä eri mittaisia taukoja pitäen - syystä tai toisesta. Nykytietämykseni mukaan olen kyllä ollut ihan hakoteillä. Sillä treenillä olis luullut tulleen hyväänkin kuntoon mutta kun olen syönyt kuin hiiri ja elänyt leivällä, niin eihän siitä mitään ole tullut. Nyt aloitin vihdoin 2-v tauon jälkeen (kun piti synnyttää välillä..) salilla käynnin puoli vuotta sitten. Ja suurinpiirtein näin treenaan:
1. päivä: hauis, ojentajat, olkapäät, pohkeet
hauis käsipainoilla sekä tangolla (yhteensä 5-6 sarjaa)
ojentajat taljassa sekä tangolla en muista liikkeen nimeä (yht. 5-6 sarjaa)
olkapäät vipunosto sivuille ja pystypunnerrus (yht. 5-6 sarjaa)
pohkeet seisten (yht 4-5 sarjaa)
+epämääräinen määrä vatsa- ja selkälihaksia..
2. päivä: jalat, selkä, vatsat, rinta
etureidet (3 sarjaa)
takareidet (3 sarjaa)
kyykky (aika monta sarjaa...ehkä n. 5 sarjaa, painoja koko ajan lisäten)
selkä (ihan vaan selkäpenkissä 3 sarjaa)
yläselän lihakset koneessa sekä käsipainoilla (6 sarjaa)
penkki (4-5 sarjaa)
vatsat (miten nyt jaksaa..)
pohkeet istuen (4-5 sarjaa)
Pyrin käymään kolme kertaa viikossa salilla siten, että vuoroviikoin toista ohjelmaa tule aina kaksi kertaa viikossa tehtyä. Käytännössä usein käyntien määrä jää kahteen kun on muita velvotteita ja yritän myös käydä juoksemassa tms.
Karsikaa, muuttakaa, naurakaa tai ihan mitä vaan kunhan vähän opastatte