Juu eli rintaa 2 kertaa viikossa kun se on mun heikoin osa suhteessa, niin itseasiassa vasta tällä viikolla aloin sitä rääkkään tuplasti viikossa. Jalat on ollu tollasella melki ylläpito asteella ja pientä kehitystä koska ne on ollu aina mun vahva puoli, eli ne on aina ollu vahvat ja vahventunu huomattavasti kaikkee muuta nopeemmin. Kyykkyjä tein joskus mutta teloin aina itteeni ja tuli vähä semmonen en tykkää fiilis ja päädyin jalkaprässin ystäväks. Maastavetoo en o koskaan tehny mut pakko se varmaan ois ottaa ku o niin kehuttu liike.
Tosiaan on 1,5h yhteensä matkat tuonne salille ja siä sit se toiset samanverran niin ei oikein kovin usein ehi repiin semmosia aikoja ku o kiirusta, kotona ei tarvi minnekää lähtee ja voi hyvin tehä jotain vaikka onkin tenavat vahdittavana.
Ojentajat varmaan on tosiaan vähä liikaa edustettuna ja olkapäät, mutta kun en saa noita reenejä oikein tuntuun mielestäni tarpeeks jos en pistä tarpeeks liikkeitä. Mut vähennän kyllä, pitää keksiä vaan jotenkin et miten saan sitten tehoja tuohon enemmän mitä jää jäljelle.
Sit 5 kertaa viikossa ois itelle paras siinä mielessä että tykkään tehä usein
Tein joskus semmosella ihan mulle tehdyllä 5 jakosella ja tykkäsin reippaasti eniten siitä. Siks vähä iteki suunnittelin sellasta.
Kiitti kommenteista, sen takia tänne pistin että saan mielipiteitä ja voin sitten rukata paremmaks, nyt o hyvä lähtee tästä säätään. Jos vaikka katon sita FAQ osioo jos löytys semmonen mulle sopiva pienellä höystöllä
Saa tietty kommentoida lisää, jos noista sais jotenkin tohon tapaan tuollasen 5 jakosen vielä punnerrettua kasaan
Ja millä sais sitten lisää rääkkiä irti noista vähemmistä liikkeistä ja sarjoista eri lihasryhmissä, tuo ehdotettu jalkapäivä ei lisää kaipaa kyllä, se o aika rajun näkönen, mut muuten