Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mattiE sanoi:ihmetyttää kun tää wnb neuvoo täällä jokaista vaikka vielä pari viikkoo sit kyseli että onko sjmv selkäliike. muutenki sä koko aja täällä jtn kyselet sun ohjelmistas ym.
se onpi askelkyykky.etukyykky on muuten samanlainen kuin "tavallinen" kyykky,mutta tanko vaan on edessä :DABFG sanoi:Tämmönen:
Ma:
Etukyykky: (vai mikä onkaan nimeltään, se missä otetaan askel eteen) 6x10
perse-erkki sanoi:Voi vaan tulla palautumisen kanssa ongelmia, kun olen aikas hidas palautumaan. Esim. Jos vedän perjantaina kovan ojentajasetin, niin maanantaina pitäisi sitten olla oikkareitten jo täydessä kunnossa.
Masterpiece sanoi:kai sä ymmärrät myös venytellä reenien jälkeen. Varmasti tulee paikat kipeäks jossei venyttele
Kutvonen sanoi:Pohkeet jalkaprässikoneella (en o keksiny muuta tapaa) 2x
Penkki 2x6 (pikkuhiljaa oon koittanu laittaa painoja lisään, en joka kerta. onko järkevää
wnb sanoi:No, kerro sitten onko noissa mun ohjeissa paljonkin korjattavaa?
Kysymällä oppii katsos.. Näyttää siltä, ettei sullakaan kauheesti muuta tänne oo kirjoteltavaks ku vittuilua.. :D Epätoivoista, sanoisinko..
FREAKZILLA sanoi:Ti : jalat,kädet,vatsa
To : rinta,selkä
la : kädet,rinta ja selkä
Ti :
-jalka prässi 7x5
-reisilihakset 10x5
-tähän tulee joku jalka liike
-tähän tulee joku jalka liike
-pohkeet istuen 10x4
-pohkeet seisten 7x3
-vatsa laite 7x5
-Vartalon kierrot 10x4
-haukkari laittees 6x4
-keskitetty haukkari 10x3
-ojentaja lihakset 6x4
To :
-ylätalja rinnalle 6x4
-ylätalja niskan taakse 6x4
-alatalja 6x4
-selkä lihas liikkeitä |max|
-tähä joku rinta liike
-pysty punnerrus 6x4
-pena 2x6
La :
-haukkari laittees 6x4
-keskitetty haukkari 10x3
-hammerkääntö ?x?
-ojentaja lihakset 6x4
-Pystysoutu ?x?
-ylätalja niskantaka 6x4
-ylätalja rinnalle 6x4
-alatalja 6x4
-tähä joku rinta liike
-pysty punnerrus 6x4
-pena 2x6
Täl mennään seukit 6 viikkoa ja sit katotaan miten kävi
Joo, no ei tuo järjestys aina niin nöpönuuka ole esim. tuon reisihauiksen ja prässin välillä eikä myöskään hauiksen ja taljan. Se tehdään ensin, joka on vapaana yleensä. Toki kyllähän nuo järjestykset tuossa listassa ovat aika hyvin suuntaa antavia ja nuo isoimmat liikkeet (penkki, kyykky, leuat, kulmasoutu) pyrin tekemään aina ensin. Pystypunnerruksen teen siksi heti penkin jälkeen toisena, että meikäläisellä tuppaa ojentajat väsymään rajusti, jos teen useampia työntäviä liikkeitä ennen pystypunnerrusta => saadakseni tehtyä hallittuja pystypunnerruksia joudun käyttämään niin pieniä painoja, etteivät olkapäät rasitu kunnolla, kun ojentajat kinnaavat vastaan.Pyranha sanoi:Ihan hyvältä tuo näyttää Stalin. Itse tein pitkään tuon tyyppisellä. Muutamien liikkeiden paikkoja voit parin treenikerran jälkeen miettiä, esim tuo pystypunnerrus, scott hauis ja reisihauis, jotka ovat kaikki tavallaan kahden keskenään samanlaisen liikkeen "välissä".
Vai haitko tietentahtoen palautumisaikaa ?