- Ikä
- 36
JJK40 sanoi:Pohkeet, juu, aikaa on tuo n. 30 minuuttia, joten jostain pitää karsia. Aika riittää juuri ja juuri noille 6 liikkelle per päivä. Mutta eiköhän ne jotenkin kehity noilla maastavedoilla ja kyykyilläkin. Jos rupeaa näyttämään pahasti alamittaisilta pitää keskittyä sitten niihin.
Jaajoo, en huomannutkaan tuollaista aikarajoitusta tuossa. Kyllähän ne kyykyt ja mavet pohkeita kehittää jonkun verran, oli minullakin aika pitkä tovi kun en niitä erikseen tehnyt ja hyvin pysyi reisien kehityksessä mukana.
steeze sanoi:Sitäpaitsi eikös se muutenkin ole hyvä tehdä vastalihaksia, esim. pena ja leuat, vuorotellen?
Jep, kyllä minulla samanlaisessa jaossa teki todella hyvää treenata rinta ja selkä samana päivänä.
Jos tuntuu hankalalta sijoittaa selkää tuohon yläkroppapäivälle, niin teet selälle hieman vähemmän sarjoja yläkroppapäivänä (esim. 6-8 sarjaa) ja sitten alakroppapäiville ahdat maastavedon, suorin jaloin maastavedon ja/tai rinnallevedon. Kun nuo ottavat jokseenkin myös selkään, ja siitä sitten saat selälle hyvän kokonaisvolyymin viikkoa kohden. Minulla tuollainen toimi todella hyvin.
finneb sanoi:Mitä mieltä tästä? Ensikosketus oli aika järkyttävä: 17 sarjaa mavea
En kyllä jaksanu tehdä ku noi 3x5, 4x4 ja 5x2 jäi vaan 3 sarjaan.
Pitäiskö tuota muuttaa johonkin suuntaan?
Kiitos jo etukäteen jos joku voisi neuvoa!
Enpä hirveästi voimailusta osaa sanoa, mutta eiköhän sitä voimaa tartu varteen vähemmälläkin sarjamäärällä. Esimerkiksi 5x5-pohjaiset ohjelmat on toiminut monella tosi hyvin voimanlisääjinä.
Tai sitten minulla on vain ennakkoasenne joihinkin Musclenetin ohjelmiin