Kokeilin nyt ottaa punnerruksen ton gorillarown tilalle. Ja huomasin että polvi vähän kipeytyi sitten kun olin tehnyt tolla 100kilolla vikat sarjat jalkaprässissä. Vähän Googlettelin ni taitaa olla syytä lisätä takakareisiliike myös ja venyttely...on mun noloin kohta kun en malta venytellä. Aina ollut vaikeuksia rauhottua venyttelemään.
Ohjatuissa treeneissä se tuli väkisin mukaan.
Ai miksi smithissä... sain siitä pakkomielteen sen kanssa on kiva treenata.
Mulla aina perus puntti maistunut puulta ja kun kerrankin olen innostunut käymään salilla ni yritän tehdä siitä itselle mukavaa.
Takareisille liike ja punnerruksia siis ainakin nyt tuntuu siltä että ne lisää. (Punnerrukset meni steppilautaa ja polvien alla paksua treenialustaa käyttäen)
Yritän tosiaan tehdä sillee suht yhtä treeniä vaan eli ilman mitää erillisiä jalka tai käsipäiviä. Mave oli kyllä aikasemmin mukana vakioissa mutta jostain syystä se jäi pois. Sen tein kyllä ilman smithiä.
Huomannut että painoa ei ole lähtenyt paljoa mutta valokuvat ja vaatteet kertovat edistyksestä. Toki tässä tällä hetkellä prioriteetti1 on pääsykokeet,mutta treeni tukee sitä arjen jaksamista siinä sitten samalla.
Kiitos vastauksista!!