Hei elämäntapa toverit! Pahoittelen heti näin alkuun kirjoitus tyyliäni. Koska se ei ole niinkö "koulusta opittu" vaan vasta muutaman vuoden olen itse joutunut opettelemaan, koska lopetin amfetamiinin päivittäisen käytön n 2v sitten (kun sain ADHD lääkityksen) jota kesti n 17v niin on ollut nyt pakko opetella (koska päihteissä ei kiinnostanut vittuukaan...)
Rekisteröidyin eilen tänne ja päätin rohkeasti kysyä että mitä ootte mieltä tästä mun treeni ohjelmasta missä meni yli 10 tuntia jonka tein vkl... (voimannostajat) ja miksei muutkin jotka tietävät tästä maailman parhaasta "harrastuksesta" tai no se on = elämä nykyään, olen kyllä käynyt hyvin nuorena (16v) salilla ekoja kertoja yläasteella kun muut pelasivat sählyä tms koulussa (erityis luokalla) ja 18v aloin treenaan 2 serkun kanssa tosissaan serkun ihan ok koti salilla ja natuna vielä silloin ja treenasin n 2 vuotta, kunnes päihteet tuli kuvioihin ja treenit loppu, ja sit mentiin ja sen jälkeen olen ollut 2 kuurilla (eka bolde ja 2 vuosien päästä siitä testo enathate) ja sellaista "kuuri/treeni" sekoilua ja kesti vain sen kuurin ajan "treenaaminen" (mutta piriä meni enemmän että "jaksoi") xD eli ei treeniä nähnytkään!
Mutta nyt ollaan uudella "sivulla" ja pohjaa taottu natuna viime loppu kesästä saakka (eka oli 2 jakoinen/2 päivää viikko) ja nyt sit tossa 2 viikkoa sit otin saman 3 jakoisen ja 3x/viikko kuin kaveri joka on reenannut vuosia vuosia (paitti että reenaa vielä 2 päivää lisänä, mut hänkin on tällä hetkellä kuulemma natuna mut tuloksia ja kokoa on tullut n 2 vuodessa uskomattoman paljon eli en ole varma) ja reenasin hänen kanssaan ja samalla tahdilla, mut ehän mie helvetti pysynyt kauaa tahdissa saatikaan kunnossa (meinas ylikunto paukkua mut onneks tajusin ite hillitä!)
Tässä olisi se ohjelma ja tarkoitus on tosiaan voimaa saada näin aluksi ja vähän myös yläkroppaa kondikseen (jaloissa mulla on voimaa edelleen, koska oon tehnyt yleensä 8 toistoja 190kg nyt viime aikoina) toi merkintä "tämä viikko kevyemmin" ja noi paljolla tein on eilisestä alkaen (koska painot on vähän hakusessa ja että muistan tehdä vain 1/4 maximi viikon eli kuukaudesta viikon):
(MAANANTAI SELKÄ JA KÄDET)
SELKÄ (TÄMÄ VIIKKO KEVYEMMIN
️
️
️)
1 TALJASSA (8+8+kevennä loppuun) (50kg)
2 SMITHISSÄ "SOUTU" TAI ALASOUTU (8+8+kevennä loppuun) (30kg)
3 TALJASSA "SOUTU" (8+8+kevennä/loppuun) (50kg)
4 LATSI LAITE (8+8+kevennä ja loppuun) (40kg)
KÄDET
1 HAUIS KÄYRÄLLÄ TANGOLLA (SUPISTAVA LIIKE) (10+10+10×) (12.5kg)
2 HAUISKÄÄNTÖ PENKISSÄ (VENYTTÄVÄ LIIKE) (10+10+10×) (6kg kevyttä!)
3 TALJASSA HAUIS KÄÄNTÖ (leveä ote) (10+10+10×) (25kg)
(Paljon isoimmillakin painoilla olis mennyt varsinkin hauis liikkeet, mutta niitä on niin helvetin paljon niin tein pienemmillä ja ihan oman terveyden vuoksi, koska en halua että ylikunto tulee ja pitää tauottaa reenit)
(TIISTAI JALKAPÄIVÄ JA VATSA)
(Lämmöt) LÄHENTÄJÄT jalat suorassa (1/15x)
ETUREIDET
1 SAFT BAR (lämmöt 2+1×) pikku puntit jalkojen alle (6+8× työsarjaa)
2 HACK KYYKKY (lämmöt 4+2×) ja (15+10× työsarjaa)
TAKAREIDET
3 REIDENOJENNUS (10+10+10× työsarjaa)
4 SELÄNOJENNUS NIIN ETEEN KUIN PÄÄSEE JA REISILLÄ PUNNERRUKSIA (8+8+8×?)
5 VATSA JOTENKIN
(TORSTAI RINTA, OLKAPÄÄT, OJENTAJAT JA VATSA)
1 (RINTA) PUNNERRUS VIPUVARSI LAITTEELLA TAI VIIKINKI (10+10+10×)
2 (TAKA OLKAPÄÄT) PRO PEC DECK (10+10+10×)
3 (OLKAPÄÄT) PUNNERRUS YLÄVIISTOON LAITTEESSA (10+10+10×)
OJENTAJAT
4 YLÄTALJA (10+10+10×)
5 VIPARI TALJASSA (12+12+12×)
6 VATSA JOTENKIN)
Anteeksi kamalasti toi höpötys alussa, mut halusin että tiedätte vähän pohjaa yms. Suurimman osan oon kattonut ilm tunnetun bodarin YouTube kanavalta joka asuu muistaakseni jyväskylässä.