Moro. Elikkä viimeiksi kun kyselin tuota ohjelmaa täällä niin ehdotettiin tuota Starting strength tiä mutta kun olen tehnyt sitä nyt yli kuukauden niin olen huomennut että en saa siitä tarpeekseni vaikka painot ovat olleet kohdillaan ja muutenkaan lihas ei ole kasvanut mielestäni tarpeeksi. Mutta etinkin tällä kertaa sellaista ohjelmaa jolla lihas kasvaa todella nopeasti ja paljon. En tietenkään oleta että viikossa olisin joku muurin kokoinen mutta haluaisin että treeni olisi juuri semmoinen että lihaskasvaisi nopesti ja paljon. Aikaa minulla on salille perjaatteessa aina joten ei haittaisi vaikka siihen menisi todella paljon aikaa kunhan lihaskasvaa. Niinkuin sanoin en odota tuloksia parinpäivän päästä mutta niin nopesti kuin vain on mahdollista. Ja niin en osaa vieläkään oikein itse valita ohjelmaa joten annan viisaampien auttaa
Kiitos avusta jo etukäteen! Ps lähetin tämän myös toiseen ketjuun mutta lähetän myös tänne 
Kiitos avusta jo etukäteen! Ps lähetin tämän myös toiseen ketjuun mutta lähetän myös tänne