Joo tuo oli mullakin ongelma, ettei oikein miellyttävällä syömisellä kaloreita kerry. Nyt mun ruokavalio on tyyliä jogurttia 2 kg, kulutusmaitoa 1-1,5 l, pari viiliä, munia 2-6, mysliä 50-100 g, raejuustoa 200 g, lounas ja päivällinen, 6-10 palaa ruisleipää... Mulla oli ennen ongelmana että yritin "kiinteällä" ruoalla saada kaloreita, ei tule mulla mitään. Oon aina ollu huono syömään normaalia ruokaa. Ja riisi, niin terveellistä kuin olisikin, ei laske mitenkään. Noi mun kalorit perustuu aika paljon maitotuotteisiin, rasvaisiin sellaisiin, mun uskomuksen ja joidenkin tutkijoidenkin mukaan ne on terveellisiä, jos vaan ei ole läskin kanssa ongelmia. Mulle ei ole ongelma juoda kilo jogurttia tai maitoa ihan noin vaan yhdeltä istumalta, ihan mukava välipala. Kilo jogurttia on jo 850 kaloria, ylimääräinen litra kulutusmaitoa on 640 kaloria.. eli kyllä alkoi päivään mahtumaan kaloreita.... ;) En tosiaan syö kuin kaks varsinaista ateriaa ja aamupalan, loput on tuollaisia välipaloja. Ja banaania menee kans nippu päivässä, ne ja maitotuotteita edustavat juomat uppoaa hyvin työn lomassa. En nyt tosiaan väitä että mun tapa syödä ois jotenkin ihanne, mulla tämä tuntus toimivan. Kannattaa vaan kokeilla mikä itselle toimii. Nyt oon syönyt vasta 1,5 viikkoa näin, mutta tuntuu että ravinto stimuloi kehoa oikeaan suuntaan kivasti. Mun paino oli kyllä aluks alhaalla, kun en ehtinyt tuossa välillä niin treenailla ja työ kuluttaa ja syöminen kans tuossa 2000 kalorin paikkeilla.. mun lähtö paino oli vaan 80.. En oo kyllä painanut parhaillaan kuin 84-85, ja sillon oli nestettä kehossa, ja rasvaakin enempi kuin nyt. Noh, nyt on painoa 82-83.. yleensä oon tarvinnut kreatiinia että on noussut edes yli 80 tuo mun paino. Maaliskuun alussa alotan kreatiinin, tavoitteena on turvota ilman erikoisempia rasvoittumisia 90 kg kesään mennessä... jos siitä ois puolet lihaa... ;) Tällähetkellä rasvaprosenttia vaikea sanoa, yli 10 mutta alle 13.. verisuonet hauiksissa näkösällä ja pikkasen kutseja jännittäessä rintalihaksiin ja olkapäihin. Tuo mun painon lisäys tulee perustumaan enimmäkseen jalkojen kasvuun, ne on aina ollut laiminlyöty lihasryhmä, eli ensimmäistä kertaa on nyt aloitettu jalkatreeni tosi mielessä. Jännä juttu, ei oo ennen antanut treeni näin hyviä pumppeja.. olo on kokoajan JÄMÄKKÄ...