Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by edelbrock
Valiolla on sokerittomia jugurtteja litran tölkeissä.
Originally posted by Juha1
Onko???:kippis1: Paljokos mahtaa olla hinta litralta?
Originally posted by MissFlightattendant
En mä tiedätkö ole juurikaan niitä hintoja katsellut. Maksoi mitä maksoi, niin ostettava on jokatapauksessa! :D No ei vaiskaan...pitää käydä penkomassa viimeisin kauppakuitti...1.29 näkyy tuossa seisovan! :kippis1:
Originally posted by JMS-
Mistä kaupasta mahtaa löytyä tota sokeritonta jugua??
Originally posted by Ric Flair
Ai tässä threadissa onkin jukurtti se juttu. Jos kilon vetäsee naamariin ni saa siitä varmaan aika kivasti protskuja ja rasvaakin, mut eikö siinä oo kuitenkin "vähän" liikkaa sokeria ? Vaikka se läski ei niinkään haittaisi, niin eikö siitä 130 g sokeria / purkki ole kuitenkin jotain haittaa lihaskasvun kannaltakin? Ainakin veren sokeri heittelee aika paljo?
Originally posted by Kalju
toi on ihan hyvä pointti. Mä oon huomannut että jos otan jotain nopeeta hiilaria pelkällään niin verensorerit heittää ja tulee huonot olot. Rasvaa sisältävä, normaali jogurtti ei mulle tee tällasta oloa. Voiko olla että kilon mällissä jogurttia on myös niin paljon maidon rasvoja (jotka on mun mielestä tosi hyviä) että ne tasaa verensokeria osaltaan. Jos suoraan ajattelee sokeri määrää niin olon pitäisi olla pian ruokailun jälkeen tosi huono. Mulla toimii jogurtti kyllä tosi hyvin.
Mitäs ravintotiedettä tämä on?Originally posted by MissFlightattendant
Vai oliskohan jugurtin sisältämällä proteiinilla se verensokeria tasaava vaikutus? ...
Originally posted by Jortsu
Mitäs ravintotiedettä tämä on?
Juu rasvojen verensokeria tasaavasta vaikutuksesta olen kyllä kuullut mutten proteiinien.Originally posted by MissFlightattendant
Kuultua ja luettua juttua! Proteiinien ja rasvojen pitäisi kuulemma tasoittaa esim. korkean GI:n omaavien hiilareiden vaikutusta insuliinin nousuun.
Juu rasvojen verensokeria tasaavasta vaikutuksesta olen kyllä kuullut mutten proteiinien.
Jaa-a, siellä se kirja vielä odottaa kotona pöydällä lukemista...Originally posted by Baarikello
No, eikös se Zone perustu juuri tähän?
Originally posted by Baarikello
No, eikös se Zone perustu juuri tähän?
Originally posted by viltteri
Ja tietysti maustamattomasta jogurtistakin voi sekoitella mieleisensä soossin marjojen, hedelmien, keitojen tai muiden lantrinkien kanssa (tosin tuo maustamaton on yleensä suhteettoman hintavaa ainetta). Ja muistuttaisin vielä (tämän jo jossain mainitsinkin), että Ehrmannin rahkalla voi jatkaa mainiosti näitä sokeriliemijogurttejakinkin. Sopivat hyvin yhteen ja E nostaa mukavasti seoksen proteiinipitoisuutta. Ja jos on totta se urbaani legenda, että jollekulle ei rahka semmoisenaan maistu, niin tuota voisi kokeilla.
Juu rasvojen verensokeria tasaavasta vaikutuksesta olen kyllä kuullut mutten proteiinien.