Aloitin syömisen!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalju
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by edelbrock
Valiolla on sokerittomia jugurtteja litran tölkeissä.

Joo, nuo jugut löydettyäni ei tulisi mieleenkään vääntää enään niitä sokerilitkuja!

Originally posted by Juha1
Onko???:kippis1: Paljokos mahtaa olla hinta litralta?

En mä tiedätkö ole juurikaan niitä hintoja katsellut. Maksoi mitä maksoi, niin ostettava on jokatapauksessa! :D No ei vaiskaan...pitää käydä penkomassa viimeisin kauppakuitti...1.29 näkyy tuossa seisovan! :kippis1:

Originally posted by MissFlightattendant
En mä tiedätkö ole juurikaan niitä hintoja katsellut. Maksoi mitä maksoi, niin ostettava on jokatapauksessa! :D No ei vaiskaan...pitää käydä penkomassa viimeisin kauppakuitti...1.29 näkyy tuossa seisovan! :kippis1:

Mistä kaupasta mahtaa löytyä tota sokeritonta jugua?? :offtopic:

No ruokakaupasta tietty :david: ! Rautakaupasta saa muttereita ja vasaroita, urheiluvälinekaupasta urheiluvälineitä ja ruokakaupasta ruokaa (mm. jogurtti) !

Originally posted by JMS-
Mistä kaupasta mahtaa löytyä tota sokeritonta jugua?? :offtopic:

No mä voin vastata hiukan ystävällisemmin tähänkin kysymykseen :).. Eli kyllähän sitä näyttää löytyvän ihan kaupaska kuin kaupasta, niin K-kaupoista, kuin S-ryhmän myymälöistäkin. Nykyään kauppojen valikoimat ovat niin laajat, jugurtinkin kohdalla, ettei sitä mitenkään voi osata huomata sieltä hyllystä just sitä sokeritonta vaihtoehtoa, jos sitä ei aiemmin ole tullut ostaneeksi. Varsinkaan, kun siinä purkin kyljessä ei todellakaan loista sana sokeriton!..

Ja tietysti maustamattomasta jogurtistakin voi sekoitella mieleisensä soossin marjojen, hedelmien, keitojen tai muiden lantrinkien kanssa (tosin tuo maustamaton on yleensä suhteettoman hintavaa ainetta). Ja muistuttaisin vielä (tämän jo jossain mainitsinkin), että Ehrmannin rahkalla voi jatkaa mainiosti näitä sokeriliemijogurttejakinkin. Sopivat hyvin yhteen ja E nostaa mukavasti seoksen proteiinipitoisuutta. Ja jos on totta se urbaani legenda, että jollekulle ei rahka semmoisenaan maistu, niin tuota voisi kokeilla.

Originally posted by Ric Flair
Ai tässä threadissa onkin jukurtti se juttu. Jos kilon vetäsee naamariin ni saa siitä varmaan aika kivasti protskuja ja rasvaakin, mut eikö siinä oo kuitenkin "vähän" liikkaa sokeria :confused: ? Vaikka se läski ei niinkään haittaisi, niin eikö siitä 130 g sokeria / purkki ole kuitenkin jotain haittaa lihaskasvun kannaltakin? Ainakin veren sokeri heittelee aika paljo?

toi on ihan hyvä pointti. Mä oon huomannut että jos otan jotain nopeeta hiilaria pelkällään niin verensorerit heittää ja tulee huonot olot. Rasvaa sisältävä, normaali jogurtti ei mulle tee tällasta oloa. Voiko olla että kilon mällissä jogurttia on myös niin paljon maidon rasvoja (jotka on mun mielestä tosi hyviä) että ne tasaa verensokeria osaltaan. Jos suoraan ajattelee sokeri määrää niin olon pitäisi olla pian ruokailun jälkeen tosi huono. Mulla toimii jogurtti kyllä tosi hyvin. :)

No onpa kiva lukea kun itse yrittää pudottaa painoa. Tulen ihan hyvin toimeen noi 1800kcal päivässä, vaikka ohjelmassa 1h-1,5h salia ja 1h juoksua/kävelyä. Eli jos menen kaloreissa yli tuon niin eipä paino enää pahemmin putoa. Ruoka on ultraterveellistä ja jos olisi liian vähän kaloria ruokavaliossa niin lähtisi lihaksiakin vaan ei lähde. Tuossa ne samat jököttää ja tuloksetkin samat.

Friikkikeho. Jos joudutaan vankileirille niin mä olen viimeisenä pystyssä.:whip:
Lihoaisin varmaan niillä minimiannoksilla jos en treenaisi...:kuola:

Originally posted by Kalju
toi on ihan hyvä pointti. Mä oon huomannut että jos otan jotain nopeeta hiilaria pelkällään niin verensorerit heittää ja tulee huonot olot. Rasvaa sisältävä, normaali jogurtti ei mulle tee tällasta oloa. Voiko olla että kilon mällissä jogurttia on myös niin paljon maidon rasvoja (jotka on mun mielestä tosi hyviä) että ne tasaa verensokeria osaltaan. Jos suoraan ajattelee sokeri määrää niin olon pitäisi olla pian ruokailun jälkeen tosi huono. Mulla toimii jogurtti kyllä tosi hyvin. :)

Vai oliskohan jugurtin sisältämällä proteiinilla se verensokeria tasaava vaikutus? :) ...

Originally posted by Jortsu
Mitäs ravintotiedettä tämä on? :)

Kuultua ja luettua juttua! Proteiinien ja rasvojen pitäisi kuulemma tasoittaa esim. korkean GI:n omaavien hiilareiden vaikutusta insuliinin nousuun... Taitaa kutrin sivuillakin olla jotain tekstiä asiaan liittyen...siitä on kyllä aika kauan, kun olen niitä sivuja viimeksi lueskellut...

Originally posted by MissFlightattendant
Kuultua ja luettua juttua! Proteiinien ja rasvojen pitäisi kuulemma tasoittaa esim. korkean GI:n omaavien hiilareiden vaikutusta insuliinin nousuun.
Juu rasvojen verensokeria tasaavasta vaikutuksesta olen kyllä kuullut mutten proteiinien.

Originally posted by Baarikello
No, eikös se Zone perustu juuri tähän?

Itseasiassa, ole lukenut Zone kirjoja(viime talvena), osittain tosin, mutta juurikin näinhän se meni! Valkkasin sieltä ne mielenkiintoisemmat hommelit, mut kylläpä ne tuli lähes kokonaan luettua. Yritin rohmuta kolmea kirjaa kerralla..oikeesti luin niitä vuorotellen... :D

Ja kutri on sivuillaan myös sanonut tästä proteiinin verensokeria tasaavasta vaikutuksesta. Hän kehottaa myös esim. mässypäivänä(jos sellaista harrastaa), niin syömään alle proteiinia, jotta insuliini ei reagoisi niin piikkinä näihin mahdollisesti tulossa oleviin nopeisiin hiilihydraatteihin.

Originally posted by viltteri
Ja tietysti maustamattomasta jogurtistakin voi sekoitella mieleisensä soossin marjojen, hedelmien, keitojen tai muiden lantrinkien kanssa (tosin tuo maustamaton on yleensä suhteettoman hintavaa ainetta). Ja muistuttaisin vielä (tämän jo jossain mainitsinkin), että Ehrmannin rahkalla voi jatkaa mainiosti näitä sokeriliemijogurttejakinkin. Sopivat hyvin yhteen ja E nostaa mukavasti seoksen proteiinipitoisuutta. Ja jos on totta se urbaani legenda, että jollekulle ei rahka semmoisenaan maistu, niin tuota voisi kokeilla.

No mulle ei kyllä rahka laske, ei sellaisenaan, eikä millään marjoilla maustettunakaan. Mutta jogurtin kanssa en oo sitä koittanu sotkea...saattas jollakin sekotussuhteella toimiakkin ja makuihin tottuu...eli kiitti vinkistä!!

Originally posted by Jortsu
Juu rasvojen verensokeria tasaavasta vaikutuksesta olen kyllä kuullut mutten proteiinien.

No mä oon kuullu yhdeltä diabeetikolta, että rasva ja nopea hiilihydraatti yhdessä on paljon pahempi vaihtoehto kun nopeet hiilarit pelkästään. Ton mukaan se rasva ei ainakaan tasaa verensokeria. Jos jollakin on enemmän tietoa tosta, niin antaa tulla.
Eikä oo mitenkään pois suljettua että se mun tietolähde olis ite ihan pihalla näistä asioista. Luulis kyllä tietävän jos ite sairastaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom