Alle 70 Kilosena 100 kg penkistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lollero
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Lollero sanoi:
Onko mahdollista alle 70 kiloisena nostaa 100 kg penkistä?

Äärimmäisen helposti.

ÄÄRIMMÄISEN helppoa ..... mun kaveri on nyt reenaillu.... about 4 kk:ta massahakuisesti ...tulokset noussu seuraavasti
paino 64 kg->69 kg
Penkki 62,5 kg->85 kg
Ja muutkin tulokset noussu ihan kiitettävästi,mutta tässä oli vaan penkistä siis kyse

:lol2: Pistäkää ny vielä keskustelu voiko 80kg penkata 130 natuna :hyper:

Todella järkeviä vastauksia jos Lollero on tosissaan kysymyksensä kanssa
Tottakai se on mahdollista, joskaan ei kaikille edes kovin helppoa.

Kaveri penkkas 16-vuotiaana alle 70 kiloisena 110kg perse penkissä lahna tyylillä. Eli ei mikään mahdottomuus.

No tätä voi jo pitää helppona, sillä JOPA minulla tuo on ollut lähellä. Siis satku on tullu.... :rock: ....mutta massaa oli yli 70 kiloo.
Kunnon dietti siihen aikaan, niin a-vot, se olis ollu siinä.

Nyt taitaa tuo 70 kilon paino olla utopistisempaa kuin 200 penkki.... :rolleyes:

jep

Armeijassa ollessani (19 v) painoin 56kg ja penkki oli 105kg. Olin risu mutta tyytyväinen!

Mr.Kynis sanoi:
Kaveri penkkas 16-vuotiaana alle 70 kiloisena 110kg perse penkissä lahna tyylillä. Eli ei mikään mahdottomuus.

Mulla ei ole kavereita ... nyyh...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Niin ja jos netistä löytyy joku tieto tai joku vaikka väittäisi, että on muka nostanu 100 kiloo vaikka 69 kilosena, niin pitää muistaa, että ne on AINA roinaajia. Netissä monet kovat penkkaajat kusettaa, että ne olis muka natikoita, mutta ei vittu varmana ole...

ringside sanoi:
Niin ja jos netistä löytyy joku tieto tai joku vaikka väittäisi, että on muka nostanu 100 kiloo vaikka 69 kilosena, niin pitää muistaa, että ne on AINA roinaajia. Netissä monet kovat penkkaajat kusettaa, että ne olis muka natikoita, mutta ei vittu varmana ole...

Onks tää nyt taas joku trollien maksimointi thread?? Itse aloitin "voimanoston" lokakuussa 1988 ollen tuolloin 16 vuotias ja about 55kg. Heti ensimmäisessä treenissä kokeiltiin tietenkin se penkkiykkönen joka osoittautui olevan 45kg.

Muutamassa kuukaudessa penkkimaksimi hujahti 70 kiloon, se oli kivaa. Sitten tuli seinä vastaan pikaisessa kehityksessä ja tulosten nousu hidastui. Kuitenkin marraskuussa 1990 täytettyäni 19 sain vihdoinkin sen 100kg penkistä oman kehon painon ollessa jotain 67kg. Armeijaan menin seuraavana keväänä penkkimaksimin ollessa 105kg.

Tuohon aikaan olin "se siima" salilla isojen setien seassa ja en todellakaan tiennyt mitään yhtään mistään vitun aineista. Me kavereiden kanssa oikeesti luultiin, että jos syö proteiinivalmisteita tulee lihaksista velttoja ja roikkuvia.

Ei ollut internettiä, eikä juuri mitään muitakaan lähteitä kuin oman salin setät joilta oppia ehkä jotain. Tänä päivänä täällä joka toinen aloittelija luulee, että pakkotoistoa lukemalla ja protskuja vetämällä saa sen 100kg penkistä hetkessä, koska perustiedot ja lisäravinteet on kondiksessa.

Mä pidin itseäni aikanaan tuolloin jatkuvasti tosi heikkona, mutta näitä juttuja lukiessa huomaan, että en välttämättä ollutkaan ikäisekseni ja kokoisekseni niin kamalan heiveröinen...

Ainiin, mä kävin ihan oikeissa voimanostokilpailuissa ( lisenssit jne...) ennen armeijaan menoa. Oli kolme voimanostotuomaria paikalla ja penkkipaidoista ei oltu kuultukaan tuolloin. :kippis1:

Itse muista saaneeni 65 kiloisena 120 koogeetä penkistä ilman kunnollista treeniohjelmaa ja ruokapuolikin oli ihan normaalilla kantimella.

ringside sanoi:

Ai vittu, sun mielestä varmaan jokainen, joka on punttisalilla käyny enemmän kuin kaksi kertaa, on roinaajia. Toiset kato nostaa noita tuloksia ihan pitkäjänteisellä työnteolla. On katsos olemassa sellaisiakin ihmisiä jotka ei aina mene siitä missä aita on matalin. Jos ei yhtään sellaista sinun tuttavapiiriisi ole eksyny, niin sille me ei voida mitään... :down:

azzyyr sanoi:
Ai vittu, sun mielestä varmaan jokainen, joka on punttisalilla käyny enemmän kuin kaksi kertaa, on roinaajia. Toiset kato nostaa noita tuloksia ihan pitkäjänteisellä työnteolla. On katsos olemassa sellaisiakin ihmisiä jotka ei aina mene siitä missä aita on matalin. Jos ei yhtään sellaista sinun tuttavapiiriisi ole eksyny, niin sille me ei voida mitään... :down:

Heh, eiköhän toi Ringsiden teksti ollu vitsiks tarkotettu.

Hmm, voi olla....toivottavasti. Mutta näin iltamyöhään tuollaiseen turhaan trolliin takertuu helpommin...

painoa itellä tommoset kuuskytviis killoo ja tossa viikko sitten punnerrettu toi 100 ylös, hmm.. 'suht siistillä' tekniikalla. tuskin kisanosto kuitenkaa :rolleyes:

voimaa on, mut kädet ei vaan oikene :wall:

Itse nostin kilpailuissa alle 70kiloisena 200kg..

...Ja sitten heräsin. :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom